Als Fer en Kokcu er weer instaan donderdag begint de zorgen wel te komen hoor.quote:
Reken er maar wel op ja, en een nederlaag donderdag.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als Fer en Kokcu er weer instaan donderdag begint de zorgen wel te komen hoor.
Los daarvan maakt Slot ook rare keuzes dat je niet beter hebt als spits momenteel en Till en Linssen er neerzet in een oefenwedstrijd oke.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Reken er maar wel op ja, en een nederlaag donderdag.
Deze play-offs komen gewoon nog wat te vroeg voor ons.
Til speelde niet als spits, maar Sinisterra.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Los daarvan maakt Slot ook rare keuzes dat je niet beter hebt als spits momenteel en Till en Linssen er neerzet in een oefenwedstrijd oke.
Maar een blinde ziet dat kokcu en Fer er niet lekker inzitten zet er dan gewoon een ander neer op het middenveld hebben we juist wel meer smaken maar daar dan ook gebruik van. En dat hij Fer en Burger telkens cv zet ipv van je beste cv uit de jeugdopleiding is ook maar een aparte keuze.
Mwah, het is gewoon de fase waarin er nog veel geëxperimenteerd wordt. Dat hij in eerste instantie Fer de voorkeur geeft als CV vanwege ervaring, status of wat dan ook begrijp ik nog wel. Slot zal nu ook wel gezien hebben Hendriks het betere alternatief is.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Los daarvan maakt Slot ook rare keuzes dat je niet beter hebt als spits momenteel en Till en Linssen er neerzet in een oefenwedstrijd oke.
Maar een blinde ziet dat kokcu en Fer er niet lekker inzitten zet er dan gewoon een ander neer op het middenveld hebben we juist wel meer smaken maar daar dan ook gebruik van. En dat hij Fer en Burger telkens cv zet ipv van je beste cv uit de jeugdopleiding is ook maar een aparte keuze.
Eens.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:13 schreef Pistolero het volgende:
Tsja, gewoon zorgen dat je jezelf aankomend seizoen zo snel mogelijk veilig speelt, en misschien dat je met een godswonder nog net in het linkerrijtje kan eindigen. Meer zit er echt niet in bij dit hoopje intense treurigheid.
Ik heb tot minuut zestig gezien daarna iets met de vrouw gaan doenquote:Op zondag 1 augustus 2021 21:00 schreef GGMM het volgende:
Het lijkt wel alsof Mikey niet heeft opgelet
quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:02 schreef Vatta het volgende:
[..]
In een vorig leven. Nederland-België 4-4. Kluivert scoorde.
Nog te weinig van gezien, het potje zelf ging ook echt helemaal nergens over. Puur om conditie op te doen leek het wel.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is Gernot een genot of valt het tegen? Serieuze vraag.
Speelde deze pot prima voor zover dat kon. Had ook niet zoveel te doen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gaf één slechte pass dus @onlogisch vindt het niks.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Net als Jaap Stam zeker. De manier van spelen van Slot bevalt me wel alleen vrees ik dat het net zo'n debacle gaat worden als onder Japie. Tegen Luzern gaan we 2x verliezen denk ik, al hoop ik dat ik ongelijk krijg.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben een goede trainer, die gewoon de tijd moet krijgen.
Ik vond het waardeloos dat hij PEC zo snel de rug toekeerde. Laffe streek. Blij dat hij toen gefaald heeft in Rotterdam.quote:
Lekker boeiend.quote:Op zondag 1 augustus 2021 23:19 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik vond het waardeloos dat hij PEC zo snel de rug toekeerde. Laffe streek.
Daar is geen woord van gelogen maar Slot moet wel enorm geniaal zijn om uit deze spelersgroep meer te persen dan wat Stam en Advocaat hebben gedaan.quote:
Ach ja, want Advocaat heeft er alles uitgeperst ja.quote:Op zondag 1 augustus 2021 23:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daar is geen woord van gelogen maar Slot moet wel enorm geniaal zijn om uit deze spelersgroep meer te persen dan wat Stam en Advocaat hebben gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |