Yep, lang leve we houden de kinderen op school.quote:
Ja, alternatief is kinderen thuis, dan kom je zeker niet meer aan werken toe...quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:47 schreef lipje het volgende:
[..]
Yep, lang leve we houden de kinderen op school.
nu ook niet. Een ziek, een verveeld en pa en ma aan het werk thuisquote:Op zaterdag 4 december 2021 09:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, alternatief is kinderen thuis, dan kom je zeker niet meer aan werken toe...
Vermoeiend...quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:45 schreef lipje het volgende:
[..]
nu ook niet. Een ziek, een verveeld en pa en ma aan het werk thuis
Je zou er ziek van wordenquote:
De kleine zal vaak genoeg ziek wordenquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:02 schreef daNpy het volgende:
Oei, sterkte. WIj hebben de verkoudheid alweer achter de rug (geen C gelukkig).
Oh dan is die jongste van mij het afgelopen jaar echt heel sterk geworden.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:05 schreef lipje het volgende:
[..]
De kleine zal vaak genoeg ziek worden![]()
Gelukkig heeft ie dat nodig om groot en sterk te worden
Krijg je al watsen?quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh dan is die jongste van mij het afgelopen jaar echt heel sterk geworden.
Echt ziek en zwak of niet fit en positief getest? Beterschap in elk geval.quote:
Bij mijn dochter is de koorts weg en heeft ze nu nog verkoudheidsverschijnselen, de rest heeft verkoudheidsverschijnselen, niet fit en positief getest.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Echt ziek en zwak of niet fit en positief getest? Beterschap in elk geval.
Beterschap!quote:Op woensdag 8 december 2021 23:13 schreef lipje het volgende:
[..]
Bij mijn dochter is de koorts weg en heeft ze nu nog verkoudheidsverschijnselen, de rest heeft verkoudheidsverschijnselen, niet fit en positief getest.
Tijd zat om te kijkenquote:
tja ik mag de deur nog niet uitquote:Op zondag 12 december 2021 08:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier vroeg opgestaan om van tevoren nog even naar de MediaMarkt en Ikea te kunnen.
Bol.com bon. Makkelijk, maar altijd goed/makkelijk.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Allemaal een mooi kerstpakket gekregen?
Hier krijgt iedereen met een laag (of geen) inkomen die zich aanmeld of aangemeld wordt een pakketje van de kerk. Ongeacht religieuze achtergrond. Ik was daar destijds altijd wel heel erg blij mee.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:47 schreef Dingest het volgende:
Volgens mij heb ik nooit van dat soort weggeefkastjes hier in de regio gezien - wel van die mini-biebs - maar mijn ouders wonen ook wat afgelegen. Kerstpakketten van de kerk heb ik nog nooit van gehoordMaar wij zijn dan ook totaal niet religieus. Ondanks dat mijn grootvader dominee was, geloof ik
![]()
Er zitten hier wel wat toko's in de buurt die van grote hoeveelheden ongewenste/overgebleven spul opkopen en tegen kleine prijzen verkopen. Dus als je even een paar maanden wacht kan je voor 10 euro zelf wel 3 kerstpakketten samenstellen
Jullie ook fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaarquote:Op dinsdag 21 december 2021 06:58 schreef Anne het volgende:
Tijd vliegt wel. Hopelijk is het gauw weer zomer!
En opdat ik het niet vergeet: Fijne Kerstmis en alvast een gelukkig nieuwjaar aan jullie allemaal!
Na vandaag worden de dagen weer langerquote:Op dinsdag 21 december 2021 06:58 schreef Anne het volgende:
Tijd vliegt wel. Hopelijk is het gauw weer zomer!
En opdat ik het niet vergeet: Fijne Kerstmis en alvast een gelukkig nieuwjaar aan jullie allemaal!
Ah ja, ik ben wel zeker dat als ze dat hier doen, ik daar niet voor aangemeld staquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hier krijgt iedereen met een laag (of geen) inkomen die zich aanmeld of aangemeld wordt een pakketje van de kerk. Ongeacht religieuze achtergrond. Ik was daar destijds altijd wel heel erg blij mee.
Tofquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:57 schreef Dingest het volgende:
M'n broertje heeft trouwens ook veel geluk; paar weken had dus iemand een bakwagen in z'n linker achterportier gedrukt. Gat in de deur en raam kapot, verder niets, maar de tegenpartij was een beetje traag met de boel indienen.
Inmiddels is de auto geschouwd, hij krijgt 1250e terug als hij de auto niet voor reparatie daar aanbiedt. Is een Daewoo/Chevrolet van 16 jaar oud: nog een wonder dat het ding niet economisch total-loss werd verklaardDus ik heb eergisteren een rit naar Zoetermeer gemaakt, daar de enige deur in deze kleur met dit type handvat opgehaald die er op Onderdelenlijn stond opgehaald, en op de terugweg een gebruikt raampje opgepikt. Daarna een paar uurtjes lopen prutsen met overzetten van slot- en raammechanismen en kabelboom en raampje erin frotten, en toen de deur erin gehangen. Voor 250e was-ie klaar
Klein stukje verder en je was bij mijn huisquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:57 schreef Dingest het volgende:
M'n broertje heeft trouwens ook veel geluk; paar weken had dus iemand een bakwagen in z'n linker achterportier gedrukt. Gat in de deur en raam kapot, verder niets, maar de tegenpartij was een beetje traag met de boel indienen.
Inmiddels is de auto geschouwd, hij krijgt 1250e terug als hij de auto niet voor reparatie daar aanbiedt. Is een Daewoo/Chevrolet van 16 jaar oud: nog een wonder dat het ding niet economisch total-loss werd verklaardDus ik heb eergisteren een rit naar Zoetermeer gemaakt, daar de enige deur in deze kleur met dit type handvat opgehaald die er op Onderdelenlijn stond opgehaald, en op de terugweg een gebruikt raampje opgepikt. Daarna een paar uurtjes lopen prutsen met overzetten van slot- en raammechanismen en kabelboom en raampje erin frotten, en toen de deur erin gehangen. Voor 250e was-ie klaar
Ik heb gekeken, maar die stond niet op mijn kaartquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:47 schreef lipje het volgende:
[..]
Klein stukje verder en je was bij mijn huis![]()
Gaat je broertje je een leuk kerstcadeau geven?
Voornamelijk door boa’s tot nu toe. Nog nooit boetes gehad voor zonder sticker door milieuzones rijden. Tot nu toe.quote:Op zondag 26 december 2021 21:29 schreef DX11 het volgende:
Ik zie nergens meer het "korte vragen" topic. Dus bij deze:
Die groene milieusticker voor Duitsland, word die gescand door een machine of is het voor de boa's?
Want ik wil hem achter mijn raam leggen in plaats van opplakken (want lelijk) maar wil geen gezeik krijgen dat de machine het niet kan zien ofzo.
Oh ik helemaal moeilijk doen om hem aan te vragen.. Maargoed achter het raam leggen kan dus prima, thanksquote:Op zondag 26 december 2021 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voornamelijk door boa’s tot nu toe. Nog nooit boetes gehad voor zonder sticker door milieuzones rijden. Tot nu toe.
Dat gaat niet met een "machine" (cameraquote:Op zondag 26 december 2021 21:29 schreef DX11 het volgende:
Ik zie nergens meer het "korte vragen" topic. Dus bij deze:
Die groene milieusticker voor Duitsland, word die gescand door een machine of is het voor de boa's?
Want ik wil hem achter mijn raam leggen in plaats van opplakken (want lelijk) maar wil geen gezeik krijgen dat de machine het niet kan zien ofzo.
Die domme Duitser die mijn sticker gemaakt heeft en op mijn Vito heeft geplakt heeft het kenteken er verkeerd op geschreven. Ipv VLD staat er VDL op.quote:Op zondag 26 december 2021 21:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat gaat niet met een "machine" (camera) lijkt me, het kenteken staat ook in de sticker. Dan moet je wel hele hoge resolutie en lichtgevoeligheid hebben om al rijdend van afstand die kleine letters vast te leggen. Oftewel, dat gaat niet.
Daarnaast zijn houders van een gehandicaptenparkeerkaart uitgesloten van de Umweltsticker.
Oftewel, te veel haken en ogen om dat digitaal te controleren lijkt me.
Heb je de sticker al? In Duitsland koop je ze voor ¤7,50. In NL vragen sommige partijen ¤25
Even geduld nog. Mijn neefje heeft er dit jaar meerdere gekregen in mijn auto’s. 😂quote:Op zondag 26 december 2021 22:01 schreef derLudolf het volgende:
Weet iemand eigenlijk of die "ouderwetse" flitskasten in Duitsland nog voor foto's maken?
M'n broertje is 10 december geflitst maar heeft nog geen post uit Flensburg ontvangen. Of duurt het sowieso nog langer omdat ze met film werken?
Edit:
Dit type bedoel ik, met zo'n oranje flits.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |