Ook niet zo gek met zo weinig inwonersquote:Op zaterdag 31 juli 2021 04:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zal overigens de enige keer zijn dat ik mijn adoptieland in actie zie, denk ik
En broertje Lavillenie niet volgens mijquote:Op zaterdag 31 juli 2021 04:39 schreef Dagoduck het volgende:
Polsstokhoogspringen is klaar. Vloon door.
9/12 ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 04:44 schreef Szura het volgende:
Dus van de discuswerpsters komen er 10/12 uit groep B, dat is echt om ziedend van te worden hoor als je daardoor de finale misloopt
Skeleton toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:51 schreef heywoodu het volgende:
Ik zit even die voorrondes 100m terug te kijken, ik had helemaal niet door dat Nathan Crumpton hier überhaupt aan mee zou doen
De wintersportliefhebbers vinden dit leuk.
Dat kon echt nietquote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:16 schreef heywoodu het volgende:
"We gaan naar het polsstokhoogspringen, de grote man daar is Renaud Lavillenie."![]()
![]()
Gert kijk eens dom.
Nou ja dat hele item draaide meer om Lavillenie. Oh ja hier Duplantis nog die zich ook plaatst.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:16 schreef heywoodu het volgende:
"We gaan naar het polsstokhoogspringen, de grote man daar is Renaud Lavillenie."![]()
![]()
Gert kijk eens dom.
Jeetje, dat verwacht je toch ook écht niet van een atleet uit een land waar de bond niet test en daarvoor een berisping kreeg.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 03:06 schreef northernlight81 het volgende:
Blessing Okagbare heeft positief getest bij de dopingcontrole op een groeihormoon
Zonder Bol, met de VS, jammer jaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:30 schreef franklop het volgende:
Maar goed, vanavond dus zonder Bol. Dat wordt geen PLAK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |