SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel Chriet.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Chiel Montagne meets Griet Titulear meets Hans Kazan.
Ik bedoelde eigenlijk Splinter Chabot hipquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wie is Iwaniwus?
En hoezo niet hip?
Ik kan hippen als een edelman.
Kapers op de kustquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had bijna gekaapt.Met
Ygritte (plus kaap)
Maar was te laat.
Soort hipster avant la lettre qua uiterlijkquote:
Onpeilbaar.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar goed...
@:Ygritte vindt mij [ afbeelding ]
preciesquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Soort hipster avant la lettre qua uiterlijk
Naja, Iwanius is niet Iwaniwus, dat kan ook nog het grapje zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Splinter Chabot hip![]()
En niet weten wie Iwanius is![]()
Joahhhhh ik ben niet meer zo scherp
het kan dat omdat je belgisch bent vreemd over komtquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar goed...
Alsof raar iets verkeerds isquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar goed...
Ik vind je intrigerend en onderhoudend 😉quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar goed...
Maar ik ben geen Belg...quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:26 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
het kan dat omdat je belgisch bent vreemd over komt
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vind je intrigerend en onderhoudend 😉
Mijnes in binnen, achterdeur dicht. Nadat eerder vanavond Flaps opeens onwijs begon te krijsen en ik ging kijken en er een enorme witte kat of poes met belletje om in de keuken stond. Was voor het eerst, Is die dan misschien van een van jullie?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:25 schreef Flory het volgende:
Die poes die hier loopt te mauwen, hoort die bij iemand hier?
Flaps?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijnes in binnen, achterdeur dicht. Nadat eerder vanavond Flaps opeens onwijs begon te krijsen en ik ging kijken en er een enorme witte kat of poes met belletje om in de keuken stond. Was voor het eerst, Is die dan misschien van een van jullie?
De rien 😉quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu heb je wel wat uit te leggen. Zaten die bij de 3 pizza’s die in de bonus waren?
Hmmm ja.... Ik denk dat ik ongeveer een procentje of 40 hersencapaciteit effectief inzetbaar heb op het momentquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, Iwanius is niet Iwaniwus, dat kan ook nog het grapje zijn.
Wacht, was dat die Instagram-sigaar-kijk-mij-pochen-met-m'n-vreten user?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hmmm ja.... Ik denk dat ik ongeveer een procentje of 40 hersencapaciteit effectief inzetbaar heb op het moment
Als je vriendin ciabatta niet goed kan uitspreken wil dit nog niet heel veel zeggen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Klopt verder wel, want mijn vriendin zegt meer dan vijf maal daags:
"Doe normaal, gek".
Wel heel lief uitgesproken, dat dan weer wel.
Dat gaat smelten johquote:
Ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wacht, was dat die Instagram-sigaar-kijk-mij-pochen-met-m'n-vreten user?
Die van mij hebben geen belletjequote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijnes in binnen, achterdeur dicht. Nadat eerder vanavond Flaps opeens onwijs begon te krijsen en ik ging kijken en er een enorme witte kat of poes met belletje om in de keuken stond. Was voor het eerst, Is die dan misschien van een van jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |