SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel Chriet.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Chiel Montagne meets Griet Titulear meets Hans Kazan.
Ik bedoelde eigenlijk Splinter Chabot hipquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wie is Iwaniwus?
En hoezo niet hip?
Ik kan hippen als een edelman.
Kapers op de kustquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had bijna gekaapt.Met
Ygritte (plus kaap)
Maar was te laat.
Soort hipster avant la lettre qua uiterlijkquote:
Onpeilbaar.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar goed...
@:Ygritte vindt mij [ afbeelding ]
preciesquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Soort hipster avant la lettre qua uiterlijk
Naja, Iwanius is niet Iwaniwus, dat kan ook nog het grapje zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Splinter Chabot hip![]()
En niet weten wie Iwanius is![]()
Joahhhhh ik ben niet meer zo scherp
het kan dat omdat je belgisch bent vreemd over komtquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar goed...
Alsof raar iets verkeerds isquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar goed...
Ik vind je intrigerend en onderhoudend 😉quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar goed...
Maar ik ben geen Belg...quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:26 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
het kan dat omdat je belgisch bent vreemd over komt
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vind je intrigerend en onderhoudend 😉
Mijnes in binnen, achterdeur dicht. Nadat eerder vanavond Flaps opeens onwijs begon te krijsen en ik ging kijken en er een enorme witte kat of poes met belletje om in de keuken stond. Was voor het eerst, Is die dan misschien van een van jullie?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:25 schreef Flory het volgende:
Die poes die hier loopt te mauwen, hoort die bij iemand hier?
Flaps?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijnes in binnen, achterdeur dicht. Nadat eerder vanavond Flaps opeens onwijs begon te krijsen en ik ging kijken en er een enorme witte kat of poes met belletje om in de keuken stond. Was voor het eerst, Is die dan misschien van een van jullie?
De rien 😉quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu heb je wel wat uit te leggen. Zaten die bij de 3 pizza’s die in de bonus waren?
Hmmm ja.... Ik denk dat ik ongeveer een procentje of 40 hersencapaciteit effectief inzetbaar heb op het momentquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, Iwanius is niet Iwaniwus, dat kan ook nog het grapje zijn.
Wacht, was dat die Instagram-sigaar-kijk-mij-pochen-met-m'n-vreten user?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hmmm ja.... Ik denk dat ik ongeveer een procentje of 40 hersencapaciteit effectief inzetbaar heb op het moment
Als je vriendin ciabatta niet goed kan uitspreken wil dit nog niet heel veel zeggen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Klopt verder wel, want mijn vriendin zegt meer dan vijf maal daags:
"Doe normaal, gek".
Wel heel lief uitgesproken, dat dan weer wel.
Dat gaat smelten johquote:
Ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wacht, was dat die Instagram-sigaar-kijk-mij-pochen-met-m'n-vreten user?
Die van mij hebben geen belletjequote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijnes in binnen, achterdeur dicht. Nadat eerder vanavond Flaps opeens onwijs begon te krijsen en ik ging kijken en er een enorme witte kat of poes met belletje om in de keuken stond. Was voor het eerst, Is die dan misschien van een van jullie?
Zat er ook een vlieg op z'n neus?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
hhhhhhhja.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wacht, was dat die Instagram-sigaar-kijk-mij-pochen-met-m'n-vreten user?
Begint op te vallen hč?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Phew. Was even bang dat je ze al in huis zou hebben en je hele vriezer vol pizza ligt.
I will neither confirm nor deny.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Phew. Was even bang dat je ze al in huis zou hebben en je hele vriezer vol pizza ligt.
Ik heb al tijden geen levende kat meer.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:25 schreef Flory het volgende:
Die poes die hier loopt te mauwen, hoort die bij iemand hier?
Ik kreeg toen die van mij nog een stuk of 5 duiven per jaar vermoorde een dubbel belletje van mijn moeder omdat ze het zielig vond, hij kwam binnen een half uur alweer zonder thuis.quote:
wel een dooie poes?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb al tijden geen levende kat meer.
Weet je wat ik een konijnennaam vind? Dat je echt denkt, zeg het, en je ziet een konijn voor je?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok. Wel een beetje een konijnennaam.
Daarom voor de tegenhanger wilde ik splinter zeggen, maar toen zei ik bart omdat weet ik niet.quote:
Nee.quote:
Als hij echt hard moet rent hij ook als een konijntje.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok. Wel een beetje een konijnennaam.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daarom voor de tegenhanger wilde ik splinter zeggen, maar toen zei ik bart omdat weet ik niet.![]()
nou dat dus.
Engelbert is gewoon een naam voor ouwe zeurderige mannetjes.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Weet je wat ik een konijnennaam vind? Dat je echt denkt, zeg het, en je ziet een konijn voor je?
Engelbert.
Er ligt er een op een paar meter van mijn huidige positie begravenquote:
Cutequote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Als hij echt hard moet rent hij ook als een konijntje.
Noem je mij nou een konijn?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Engelbert is gewoon een naam voor ouwe zeurderige mannetjes.![]()
98% kans dat jij Engelbert heet.
Had ooit een buurmeisje en haar konijn heette Jean-Pierrequote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Weet je wat ik een konijnennaam vind? Dat je echt denkt, zeg het, en je ziet een konijn voor je?
Engelbert.
Kijk, een buurmademoiselle met stijl...quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Had ooit een buurmeisje en haar konijn heette Jean-Pierre
Kende iemand en zijn konijn heette Trui.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Had ooit een buurmeisje en haar konijn heette Jean-Pierre
Nu een vertaalimperium.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:33 schreef CherryLips het volgende:
Om er even zinloos op terug te komen, ik had een verrassend hoge Cito-score, iedereen verrast, kon vwo/gymnasium doen maar kreeg mavo-advies omdat ik daar beter zou passen.
Moe wel... maar qua financiën gaat het erg lekker eigenlijk...quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:33 schreef UitStraling het volgende:
Etto is gewoon vaak moe en haat mensen die een dubbeltje meer verdienen daarom en die moeten dood allemaal want hij is zo moe van het werken altijd.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kende iemand en zijn konijn heette Trui.
Weird 🤔quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ooit een functie verzonnen binnen mijn bedrijf en die heet officieel Trui.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh lolquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:33 schreef CherryLips het volgende:
Om er even zinloos op terug te komen, ik had een verrassend hoge Cito-score, iedereen verrast, kon vwo/gymnasium doen maar kreeg mavo-advies omdat ik daar beter zou passen.
Ik had ooit een trui met een konijnquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En waar staan die letters voor?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ooit een functie verzonnen binnen mijn bedrijf en die heet officieel Trui.
Transitionele Reīntegratieve Unit Informaticus...quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ooit een functie verzonnen binnen mijn bedrijf en die heet officieel Trui.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh lolIk had jou als een typisch vwo-tutje ingeschat
Ah hoiquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:33 schreef CherryLips het volgende:
CL is super gothic en rebels JWZ.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh lolIk had jou als een typisch vwo-tutje ingeschat
stout meisjequote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah hoi![]()
Ik werd vervolgens binnen het jaar daar er afgetrapt omdat ze zich afvroegen wat ik daar in he-mels-naam deed en niet echt een goede invloed was op de andere kindjes in de klas
Wat, ik ben altotuig.quote:
Nee, dat meen je niet...quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah hoi![]()
Ik werd vervolgens binnen het jaar daar er afgetrapt omdat ze zich afvroegen wat ik daar in he-mels-naam deed en niet echt een goede invloed was op de andere kindjes in de klas
Ik ben gewoon havo gaan doen. Niet dat ik daar lekker in de groep lagquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah hoi![]()
Dat kan ook iddquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nergens voor, ik zat een show van hans Teeuwen te kijken toen ik de functie bedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |