ik zit hier dan ook niet voor jouw vermaakquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Wij zijn jou hier ook liever kwijt dan rijk, maar jij blijft toch ook?
Uh, goeie.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zit hier dan ook niet voor jouw vermaak
Ik houd wel van je hoor, pedante lul of nietquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zit hier dan ook niet voor jouw vermaak
Misschien kan hij mee de boot op in Zwijndrecht.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd wel van je hoor, pedante lul of niet
Volgens mij woont hij niet vlakbij meer maar ik haal hem moeiteloos op.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Misschien kan hij mee de boot op in Zwijndrecht.
Ik sta graag mijn plaatsje af. Dan is dat NU geregeld.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En mee langs Papendrecht. Dan zie ik @aTypisch ook weer eens.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij woont hij niet vlakbij meer maar ik haal hem moeiteloos op.
Een Canal Parade langs al die grefo-dorpen daar!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En mee langs Papendrecht. Dan zie ik @:aTypisch ook weer eens.
Dat is lang geleden
@tong80 is ook altijd boosquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Helaas, het blijft een waardeloze comeback.
Zaak gesloten.
IKquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:tong80 is ook altijd boos
Laat dit op je inwerken.
Moet hij weten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:tong80 is ook altijd boos
Laat dit op je inwerken.
Dat je dat maar weetquote:
Da's best fris maat.quote:
Op festivals vond ik dit gewoon prima (op een afstandje voordat mensen mij beschuldigen van een Mosh pit) maar dit zal ik niet snel zelf opzetten.quote:
Is het verhaal van de vervelende tweede prik serieus te nemen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:28 schreef Caland het volgende:
Pfizerkatertje lijkt inderdaad wel redelijk voorbij @:lenny_leonard
Ga als een roos slapen straks denk ik
Ter info
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |