Ja, wij hebben ook een cursus gevolgd. Eigenlijk zou zoonlief gaan, maar die had wat verkeerd/ dubbel gepland, dus ik ben in zijn plaats gegaan. Heel leuk inderdaadquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:19 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wat leuk zeg. Ik heb een hele tijd terug eens een cursus spinnen gevolgd. Was leuk om te doen. Ik heb een vergelijkbare streng als resultaat zoals op jouw eerst foto.
Ja, spintollen. Hebben we ook even mee gespind tijdens de cursus.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:42 schreef Nanuke het volgende:
Wat leuk zeg! Ik zag dit laatst op de markt ook, toen was ik ook al erg onder de indruk (mijn man z'n eerste reactie toen ik daar stond te kijken was gelijk 'nee je hebt niet nog een hobby nodig'). Je hebt ook soort van tolletjes waarmee je garen kan spinnen toch? Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken.
Ohh dat ziet er nu al zo comfortabel uitquote:Op maandag 29 november 2021 15:29 schreef Baltar het volgende:
Vanavond dit vest afwerken:
[ afbeelding ]
Mooi geworden! Zo'n praktisch cadeau, wordt vast wel gebruikt en gaat jaren meequote:Op maandag 29 november 2021 15:47 schreef lunapuella het volgende:
Ik kan mijn sokken showenIk had ze al een paar weken af maar nu zijn ze cadeau gegeven dus kan ik ze laten zien.
[ afbeelding ]
Ze zijn voor mijn man en ik ga over de sokkenwas hier, dus dat moet goed komenquote:Op maandag 29 november 2021 16:10 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mooi geworden! Zo'n praktisch cadeau, wordt vast wel gebruikt en gaat jaren meetenzij de ontvanger ze op 90 graden gaat wassen ofzo
Wat een mooi patroonquote:Op maandag 29 november 2021 15:29 schreef Baltar het volgende:
Vanavond dit vest afwerken:
[ afbeelding ]
Mooi geworden, lekker warme voeten voor degene die ze cadeau heeft gekregenquote:Op maandag 29 november 2021 15:47 schreef lunapuella het volgende:
Ik kan mijn sokken showenIk had ze al een paar weken af maar nu zijn ze cadeau gegeven dus kan ik ze laten zien.
[ afbeelding ]
Het garen is van Lana Grossa Landlust merino 120.quote:Op maandag 29 november 2021 16:04 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ohh dat ziet er nu al zo comfortabel uit![]()
7 jaar geleden ben ik begonnen met breien, gelijk wol gekocht om een kabelvest te breien. Wol ligt er nog steeds![]()
(Ik moest leren rondbreien voor de mouw, dat lukte niet, toen ben ik maar een sok gaan breien om het te leren. En nu 40 paar sokken verder maar nog steeds niet dat vest)
Ben benieuwd naar het eindresultaat! Welk garen/patroon heb je gebruikt?
Ja! Gelukt!quote:Op maandag 29 november 2021 15:47 schreef lunapuella het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind ze heerlijk warm en zacht voelen dus wil zeker ook een paar voor mezelf! Heb nog 2 bollen van hetzelfde garen in een andere kleur ook.quote:Op woensdag 1 december 2021 08:15 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ja! Gelukt!![]()
En wat zijn ze leuk geworden. Mooi cadeau voor je man. Ga je nu vaker sokken breien?![]()
De foto's van Baltar doen het hier helaas niet -meer-?
Owh, dat is gek. Ik zie de foto's nog wel.quote:De foto's van Baltar doen het hier helaas niet -meer-?
Naar is dat.quote:Op woensdag 1 december 2021 08:18 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik vind ze heerlijk warm en zacht voelen dus wil zeker ook een paar voor mezelf! Heb nog 2 bollen van hetzelfde garen in een andere kleur ook.Nu alleen weer een breipauze ivm overbelaste pees.
Malabrigo Sock. Vind ik normaal veel te duur, maar was een cadeautje.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:24 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Naar is dat.![]()
Welk garen heb je gebruikt?
Ah ja, mooi garen is dat. Ik heb ook wat strengen van Malabrigo liggen (niet voor sokken) en omdat het zo duur was wacht ik tot ik het perfecte patroon heb. De strengen liggen er dus al jaren.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:37 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Malabrigo Sock. Vind ik normaal veel te duur, maar was een cadeautje.
Haha, herkenbaar. Deze heeft ook eerst twee jaar in de kast gelegen. Ik heb ook maar één streng van elke kleur dus het kan alleen voor kleinere projecten.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:42 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ah ja, mooi garen is dat. Ik heb ook wat strengen van Malabrigo liggen (niet voor sokken) en omdat het zo duur was wacht ik tot ik het perfecte patroon heb. De strengen liggen er dus al jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |