mag ik?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:55 schreef CherryLips het volgende:
RIP mijn wenkies. Moet ze ook maar weer eens laten maaien.
OP daarintegen is dan wel weer on point.quote:
Je hebt mijn maai-skills nog nooit gezienquote:
Dit klinkt echt heeeeel nasty. Dario Argento nasty.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je hebt mijn maai-skills nog nooit gezien
Volgende keer dat ik me opmaak is voor de tweede prik meneer of mevrouw.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:00 schreef Senn88 het volgende:
Misschien vanavond mijzelf ook weer een beetje opknappen
Ik heb geen idee wie dat is.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit klinkt echt heeeeel nasty. Dario Argento nasty.
Cultuurbarbaarquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:48 schreef babylon het volgende:
Festival in Zürich ook gecanceld
Touwtje, boompje, superzomer
Je gaat gewoon een schommel bouwen in je achtertuin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Met, niet onverwacht natuurlijk maar stom. Had je wel een kaartje gekocht al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en daar krijg ik het geld voor terug.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Met, niet onverwacht natuurlijk maar stom. Had je wel een kaartje gekocht al?
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:01 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, en daar krijg ik het geld voor terug.
Hotel kan ik annuleren voor nop.
Vlucht omgezet voor 83 euro, dat ben ik kwijt.
Ik kan nu natuurlijk mijn vlucht weer terugzetten naar woensdag en wel naar Ameland gaan, kost mij blijkbaar 1 euro, en dan hoef ik niet de 135 euro voor de camping af te schrijven.
Maar ik weet het allemaal even niet meer. Eens zoeken naar drank :/
Geen grappen over maken dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja je blijft bezig zo. Gezeik allemaal.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:01 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik kan nu natuurlijk mijn vlucht weer terugzetten naar woensdag en wel naar Ameland gaan, kost mij blijkbaar 1 euro, en dan hoef ik niet de 135 euro voor de camping af te schrijven.
Klote hoor. Maar probeer het een beetje te relativeren anders werp je jezelf in een depressiequote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:01 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, ik weet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Klote hoor. Maar probeer het een beetje te relativeren anders werp je jezelf in een depressie
*schuift kwaliteitsbiertje door...quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:47 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, ik weet.
Maar voor vandaag is het relativeringsvermogen een beetje op.
Blij dat ik introvert ben.quote:Op [url=hetps://forum.fok.nl/topic/2615971/1/999#p200643094]vrijdag 30 juli 2021 20:12[/url] schreef Barbusse het volgende:
Als die hele kutpandemiczooi iets bewezen heeft is dat extroverte mensen zo te zien meer te lijden hebben onder de lockdownmaatregelen dan introverts. En dat een groot gedeelte van de bevolking hopeloos egoistisch is
Wow. Mooi gezegd. Zelf nog niet precies op die manier bekeken, maar zo voelt het precies.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:12 schreef Barbusse het volgende:
Als die hele kutpandemiczooi iets bewezen heeft is dat extroverte mensen zo te zien meer te lijden hebben onder de lockdownmaatregelen dan introverts. En dat een groot gedeelte van de bevolking hopeloos egoistisch is
Ligt inderdaad denk ik heel erg aan hoe je verder bent.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:10 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat iedereen last heeft van de maatregelen. Ik denk dat er introverten en extroverten zijn voor wie het zwaar is. Deze karaktereigenschappen maken het volgens mij dat je bijvoorbeeld die last minder snel of sneller uit, maar zeggen niets over hoe zwaar het voelt van binnen.
Ik ga bijvoorbeeld slecht op verandering, ook positieve verandering.
Ik ben een introvert maar een enorme tobber, paniekerd en doemdenker. Is ook geen beste combinatie.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:10 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat iedereen last heeft van de maatregelen. Ik denk dat er introverten en extroverten zijn voor wie het zwaar is. Deze karaktereigenschappen maken het volgens mij dat je bijvoorbeeld die last minder snel of sneller uit, maar zeggen niets over hoe zwaar het voelt van binnen.
Ik ga bijvoorbeeld slecht op verandering, ook positieve verandering.
Is dat wel minder nu met 2 prikken?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een introvert maar een enorme tobber, paniekerd en doemdenker. Is ook geen beste combinatie.
Join the clubquote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een introvert maar een enorme tobber, paniekerd en doemdenker. Is ook geen beste combinatie.
Ja dat is sowieso niks savonds haha.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:36 schreef CherryLips het volgende:
Ben al wel twee keer naar de bios geweest weeralleen draaien de films die ik nu wil zien 's avonds en dan is het een stuk drukker.
's Avonds bios in de zomervakantie is sowieso vragen om ellendequote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat is sowieso niks savonds haha.
Ik wil eigenlijk ook wel weer eens.
Net wel sushi gegeten![]()
Alleen was er ineens weer toetjesbuffet, das wel minder want daar was geen corona meer
Hou op hoor. Val nu al in mijn winterdepressiequote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
's Avonds bios in de zomervakantie is sowieso vragen om ellende![]()
Vorige week pannenkoeken gegeten op terras ookmaar het wordt pas weer in mei mooi weer geloof ik dus dat was m'n culinaire uitstapje.
Mijn culinaire uitstapje van vandaag was de McDrivequote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
's Avonds bios in de zomervakantie is sowieso vragen om ellende![]()
Vorige week pannenkoeken gegeten op terras ookmaar het wordt pas weer in mei mooi weer geloof ik dus dat was m'n culinaire uitstapje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |