abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 30 juli 2021 @ 14:49:54 #1
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200637307
Hoe controleer je of iemand gevaccineerd oid is.

Binnenkort organiseer ik een evenement / samenkomst maar ik wil alleen mensen die twee keer gevaccineerd zijn, of corona hebben gehad en daarna nog een vaccinatie hebben gehad. Wij, de organsatoren zijn al 3 maal gevaccineerd met Pfizer, vanwege de vele zwakkeren waar we dagelijks mee omgaan. Ik wil dus geen risico lopen doordat er mensen komen die niet gevaccineerd of zo zijn.

Zelf hebben we het gele vaccinatie paspoort met alle drie de vaccinaties erin en afgetekend door instanties en arts.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_200637503
via de controle app?

https://coronacheck.nl/nl/scanner.html

[ Bericht 79% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2021 14:57:02 ]
pi_200637572
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 14:49 schreef LeesFoknl het volgende:
Wij, de organsatoren zijn al 3 maal gevaccineerd met Pfizer,
hoe dan? :')
pi_200637636
Zou voor de zekerheid ook ff checken of ze ingeent zijn tegen waterpokken en bij de vrouwtjes ff checken op vaginale schimmel.
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 30 juli 2021 @ 15:07:05 #5
408813 crew  trein2000
pi_200637809
Mag je dat wel? Kan een strafbaar feit opleveren als je dat doet zonder dat het mag op een publieke plaats…
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_200637822
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 14:58 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

hoe dan? :')
Nou gewoon, liegen.
pi_200637827
Een evenement/samenkomst.
Wat gaan jullie doen dan?

quote:
Zelf hebben we het gele vaccinatie paspoort met alle drie de vaccinaties erin en afgetekend door instanties en arts.
Zou alsnog 48u van te voren even testen, better safe than sorry.
Go hard or go home
pi_200638011
Wat staat erover in de verkregen vergunning?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_200638038
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 14:58 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

hoe dan? :')
Het opschrijven kan iedereen. Ik heb al 4 prikken gehad.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_200638093
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 14:49 schreef LeesFoknl het volgende:
Hoe controleer je of iemand gevaccineerd oid is.

Via een muntje op de bovenarm ^O^
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 15:20:17 #11
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200638151
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 15:17 schreef Piles het volgende:

[..]

Via een muntje op de bovenarm ^O^
Dit kan ik beamen. Muntjes blijven gewoon magnetisch plakken nu. Weer een voordeel van vaccinatie en de 5G bevalt ook goed.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 15:25:25 #12
338319 ZarB
Piña colada
pi_200638325
Die vaccinatiebriefjes laten meenemen en nog een test af laten nemen 24 u van te voren en een zelftest aan de deur. Geen risico's nemen met die Delta. Super goed bezig. Wel mondkapjes ook he?

Komt @Erno-BE ook?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_200638867
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 15:07 schreef trein2000 het volgende:
Mag je dat wel? Kan een strafbaar feit opleveren als je dat doet zonder dat het mag op een publieke plaats…
Daarom de Corona Scanner app. Geen problemen met privacy wetgeving (gele boekje bevat privacy-gevoelige informatie). Gewoon rood/groen, en iedereen die rood is weigeren.

Als ze niet gevaccineerd zijn, dan kunnen ze wel een PCR test doen en een groen licht krijgen.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 30 juli 2021 @ 15:39:57 #14
408813 crew  trein2000
pi_200638891
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 15:39 schreef RetepV het volgende:

[..]

Daarom de Corona Scanner app. Geen problemen met privacy wetgeving (gele boekje bevat privacy-gevoelige informatie). Gewoon rood/groen, en iedereen die rood is weigeren.
Ook de coronascanner app mag je niet gebruiken op een publieke plaats als daar geen wettelijke grondslag voor is. Dat is niet alleen verboden maar zelfs strafbaar.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_200639452
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 15:39 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ook de coronascanner app mag je niet gebruiken op een publieke plaats als daar geen wettelijke grondslag voor is. Dat is niet alleen verboden maar zelfs strafbaar.
Ik kan dit echt nergens vinden.

Wel dat je het moet gebruiken als:

* voor de activiteit een eenmalige vergunning van de gemeente nodig is en er minimaal 1.000 bezoekers zijn.
* uw evenement plaatsheeft in een grote eventlocatie met een doorlopende vergunning en er minimaal 3.000 bezoekers zijn.

Maar nergens iets over dat je het verder nergens anders voor mag gebruiken.

Zo lang je geen foto's of screenshots maakt van de voorgelegde bewijzen en niets opslaat, staat niets je in de weg om het te gebruiken.

https://coronacheck.nl/nl/gebruikersvoorwaarden#privacy

En een feest met toegangscontrole is geen publieke plaats meer. Als je je feest op een publieke plaats houdt, zul je er natuurlijk wel een vergunning voor moeten aanvragen. Je mag niet zomaar mensen uitsluiten van een openbaar plein of een straat. Want dat openbaar plein en die straat zijn van iedereen. Je kunt het alleen met een vergunning reserveren.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 30 juli 2021 @ 15:55:33 #16
408813 crew  trein2000
pi_200639559
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 15:51 schreef RetepV het volgende:

[..]

Ik kan dit echt nergens vinden.

Wel dat je het moet gebruiken als:

* voor de activiteit een eenmalige vergunning van de gemeente nodig is en er minimaal 1.000 bezoekers zijn.
* uw evenement plaatsheeft in een grote eventlocatie met een doorlopende vergunning en er minimaal 3.000 bezoekers zijn.

Maar nergens iets over dat je het verder nergens anders voor mag gebruiken.

Zo lang je geen foto's of screenshots maakt van de voorgelegde bewijzen en niets opslaat, staat niets je in de weg om het te gebruiken.

https://coronacheck.nl/nl/gebruikersvoorwaarden#privacy

En een feest met toegangscontrole is geen publieke plaats meer. Als je je feest op een publieke plaats houdt, zul je er natuurlijk wel een vergunning voor moeten aanvragen. Je mag niet zomaar mensen uitsluiten van een openbaar plein of een straat. Want dat openbaar plein en die straat zijn van iedereen. Je kunt het alleen met een vergunning reserveren.
Artikel 58ra lid 10 jo. Artikel artikel 68bis lid 3 Wet publieke gezondheid.Het is gewoon een strafbaar feit om een coronatoegangsbewijs te vragen op publieke plaatsen als daar geen wettelijke grondslag voor is.

Is dit amendement: https://www.eerstekamer.n(...)/f=/vlk8hkqnugzq.pdf
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 30 juli 2021 @ 16:03:06 #17
408813 crew  trein2000
pi_200639694
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 15:51 schreef RetepV het volgende:
En een feest met toegangscontrole is geen publieke plaats meer. Als je je feest op een publieke plaats houdt, zul je er natuurlijk wel een vergunning voor moeten aanvragen. Je mag niet zomaar mensen uitsluiten van een openbaar plein of een straat. Want dat openbaar plein en die straat zijn van iedereen. Je kunt het alleen met een vergunning reserveren.
quote:
Publieke plaats: In de definitie wordt aangesloten bij de uitleg van «een voor het publiek openstaand gebouw» als bedoeld in artikel 174, eerste lid, van de Gemeentewet en artikel 176, eerste lid, WolBES, en daarbij behorend erf. Voor het publiek openstaand betekent dat deze plaatsen voor eenieder zonder aanzien des persoons openstaan. Hier kunnen wel beletselen gelden voor toegang en verblijf. Het kan bijvoorbeeld gaan om een entreeprijs, minimumleeftijd of verzoek om identificatie. Bij een bijzondere bestemming of gebruiksvoorwaarden is het publiek gebruik van de ruimte doelgebonden. Te denken valt aan musea, bibliotheken, de voor het publiek openstaande ruimten en zittingszalen in gerechtsge- bouwen ten behoeve van openbare zittingen, winkels, cafés, restaurants en de bijbehorende terrassen,46 bioscopen, theaters, dierentuinen, attractieparken en andere dagattracties, en bepaalde recreatiegebieden. Onderwijsinstellingen en bijbehorende erven vallen niet onder de noemer voor het publiek openstaande gebouwen en zijn dus besloten plaatsen. Een school en schoolplein zijn naar hun bestemming niet voor eenieder toegankelijk.47 Als de gestelde voorwaarden tot gevolg hebben dat alleen nog specifieke personen toegang hebben, dan is geen sprake van een publieke plaats. De feitelijke omstandigheden van het geval zijn bepalend. Formele criteria, zoals de benaming, de aanduiding op de gevel of een lidmaatschap zijn niet uitsluitend bepalend voor de vaststelling van het publieke of besloten karakter. Bepalend is hoe de betreffende plaats in werkelijkheid overwegend wordt geëxploiteerd.48 In aanvulling op de voor het publiek openstaande gebouwen, kunnen ook ruimten in gebouwen (lokalen), voertuigen en vaartuigen voor het publiek openstaan, zoals ook treinstellen, taxivervoer, zowel gecontracteerd als op straat aangeboden, en veerboten. Voor de toepassing van dit hoofdstuk zijn die onder hetzelfde toepassingsbereik geplaatst.
https://www.eerstekamer.n(...)/f=/vlaqkcdeznzq.pdf
Onzin. Kaartverkoop maakt niet dat iets ineens geen publieke plaats meer is.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  vrijdag 30 juli 2021 @ 16:21:19 #18
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_200639945
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 14:58 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

hoe dan? :')
2 keer regulier en 1 keer bij zo'n prikpost voor daklozen? Dat is de enige manier die ik kan bedenken.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_200639949
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:03 schreef trein2000 het volgende:

[..]

[..]

https://www.eerstekamer.n(...)/f=/vlaqkcdeznzq.pdf
Onzin. Kaartverkoop maakt niet dat iets ineens geen publieke plaats meer is.
publieke plaatst of niet, ik bekijk net even die scanner app en daar staat

quote:
Voor wie is de scanner?

Met behulp van deze app kun je weer bezoekers ontvangen. Maar alleen als jouw locatie of activiteit onder de aangewezen locaties valt.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 30 juli 2021 @ 16:23:08 #20
408813 crew  trein2000
pi_200639976
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:21 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

2 keer regulier en 1 keer bij zo'n prikpost voor daklozen? Dat is de enige manier die ik kan bedenken.
Of in het buitenland. Of via de GGD en via een werkgever. Er zijn wel wat meer routes denkbaar.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_200640982
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:03 schreef trein2000 het volgende:

[..]


[..]

https://www.eerstekamer.n(...)/f=/vlaqkcdeznzq.pdf
Onzin. Kaartverkoop maakt niet dat iets ineens geen publieke plaats meer is.
Bijzonder hoe dit bij ons zo werkt. In Duitsland en Frankrijk is er aan de deur om een internationale QR gevraagd bij bepaalde kleine horecagelegenheden (bar, café).

Eenmaal groen kon je binnen in de knusse kroeg waar 1,5 meter nagenoeg onmogelijk was. Is hier ook een Europese wetgeving voor?

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 30-07-2021 17:34:41 ]
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 30 juli 2021 @ 17:41:03 #22
408813 crew  trein2000
pi_200641067
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 17:34 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Bijzonder hoe dit bij ons zo werkt. In Duitsland en Frankrijk is er aan de deur om een internationale QR gevraagd bij bepaalde kleine horecagelegenheden (bar, café).

Eenmaal groen kon je binnen in de knusse kroeg waar 1,5 meter nagenoeg onmogelijk was. Is hier ook een Europese wetgeving voor?
Er is wel wat rondom dat DCC, maar dat gaat vooral over de werkingen van en niet zozeer over de inzet. Dat is aan de lidstaten zelf.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_200643714
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 15:07 schreef Noek het volgende:
Een evenement/samenkomst.
Wat gaan jullie doen dan?
[..]

Zou alsnog 48u van te voren even testen, better safe than sorry.
48uur van te voren is wel gevaarlijk lang hoor. :{
  zondag 1 augustus 2021 @ 10:52:29 #24
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200670412
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 14:58 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

hoe dan? :')
Arts in de familie, die na een dag Pfizer spuiten op een locatie resten over heeft en ons dat laat weten, ... als je wil ...
Zo zijn er die 2 Astra Zenica hebben gehad en dan nog als derde een Pfizer.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 1 augustus 2021 @ 10:56:13 #25
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200670474
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 15:01 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
Zou voor de zekerheid ook ff checken of ze ingeent zijn tegen waterpokken en bij de vrouwtjes ff checken op vaginale schimmel.
De vrouwen controleer ik steekproefsgewijze. Vooral de jongere vrouwen want die zijn vaker (nog) niet gevaccineerd.

_O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 1 augustus 2021 @ 10:58:49 #26
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200670510
quote:
Dank je, is wel ingewikkeld maar moet ik me eens laten downloaden, en laten uitleggen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 1 augustus 2021 @ 11:00:35 #27
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200670552
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 15:07 schreef Noek het volgende:
Een evenement/samenkomst.
Wat gaan jullie doen dan?
[..]

Zou alsnog 48u van te voren even testen, better safe than sorry.
Orgie - tje. Hier in het bejaardenhuis. :) O~) >:O :M :S___D ^p^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 1 augustus 2021 @ 11:04:12 #28
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200670613
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 15:25 schreef ZarB het volgende:
Die vaccinatiebriefjes laten meenemen en nog een test af laten nemen 24 u van te voren en een zelftest aan de deur. Geen risico's nemen met die Delta. Super goed bezig. Wel mondkapjes ook he?

Komt @:Erno-BE ook?
Vaccinatiebriefjes, ja, dacht ik ook, die zou iedereen bij zich moeten dragen (vind ik). Is toch wel het allerminste en meest eenvoudige wat je kunt doen en ook verwachten mag.

[ Bericht 2% gewijzigd door LeesFoknl op 01-08-2021 11:19:57 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 1 augustus 2021 @ 11:18:43 #29
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200670941
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:23 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Of in het buitenland. Of via de GGD en via een werkgever. Er zijn wel wat meer routes denkbaar.
Hij vaccineert op locatie zoals grote bedrijven en inderdaad, sommige mensen wonen in Nderland en werken voor een buitenlandse werkgever i het buitenland. Zeker in Zuid - Limburg

Ja, restjes die anders weg worden gegooid ....
Uit een flesje haalt "onze" man 6-7 vaccinaties. Als er aan het einde van een dag injecties over zijn dan moeten die ...
-binnen 6 uur iemand ingespoten worden (ivm koel - ketting of koel periode)
-weggegooid.

Dus het gaat beslist niet ten koste van iemand anders.

Ik en ik denk de meeste mensen en zeker artsen vinden het een schande als vaccins worden weggegooid. Van Astra Zenica, in Nederland Duitsland en België waar deze niet erg geliefd is, worden er tienduizende vaccinaties weggegooid. Een arts in Duitsland 1100 stuks want zijn patiënten willen het niet en weggeven aan "arme" landen mag niet van de producent, want dat is slecht voor hun financiën. (kan beter weggegooid worden want die zijn toch al betaald). Dat staat in het contract. Weet niet hoe het met Oost Europa zit, maar in de Filipijnen is pas 3 % va de bevolking gevaccineerd, merendeels met dat chinees vaccin. Onze zoon en zijn gezin in de Filipijnen is oa nog niet gevaccineerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 01-08-2021 12:02:36 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Moderator zondag 1 augustus 2021 @ 11:21:15 #30
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_200671019
quote:
En hoe doe je dat met mensen die geen smartphone hebben?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_200671221
Ik geloof dat daar een boete op staat van bijna 5000 euro...

Anyway, wat voor soort evenement wil je organiseren en waar/wanneer? Misschien is het interessant voor mensen hier :3

Maar ja dat controleren is volgens mij dus idd strafbaar, zou je dat risico willen nemen? 🤔
#WeesGeenWhales
pi_200671289
Dat mag dus bij wet niet wat TS wil, je kan met de App controleren maar moet bezoekers ook de optie tot recent negative test kunnen geven voor toegang.
  zondag 1 augustus 2021 @ 11:39:22 #33
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_200671327
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 10:56 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

De vrouwen controleer ik steekproefsgewijze. Vooral de jongere vrouwen want die zijn vaker (nog) niet gevaccineerd.

_O- _O-
Daar heb je vast een special instrument voor.
  zondag 1 augustus 2021 @ 11:54:28 #34
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200671532
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 11:39 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Daar heb je vast een special instrument voor.
Och, gewoon, zoals iedere mannelijke Fokker, in ieder geval een 10 plusser (inch uiteraard _O- _O- )
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 1 augustus 2021 @ 12:00:53 #35
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200671625
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 11:31 schreef eragon2890 het volgende:
Ik geloof dat daar een boete op staat van bijna 5000 euro...

Anyway, wat voor soort evenement wil je organiseren en waar/wanneer? Misschien is het interessant voor mensen hier :3

Maar ja dat controleren is volgens mij dus idd strafbaar, zou je dat risico willen nemen? 🤔
Neen, is een besloten iets. Een orgie hier bij ons in het bejaardenhuis. Een onderONS-je :) De verpleegsters doen voor ons paaldansen en er staan op de tafels kommetjes met viagra die regelmatig bijgevuld zullen worden. Jenevertjes voor de mannen en bessenjenevertje en ei-likeur voor de vrouwen. Zodat ze weer wat kleur op de wangetjes krijgen, ... rode koontjes.

:) :)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_200673588
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 12:00 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Neen, is een besloten iets. Een orgie hier bij ons in het bejaardenhuis. Een onderONS-je :) De verpleegsters doen voor ons paaldansen en er staan op de tafels kommetjes met viagra die regelmatig bijgevuld zullen worden. Jenevertjes voor de mannen en bessenjenevertje en ei-likeur voor de vrouwen. Zodat ze weer wat kleur op de wangetjes krijgen, ... rode koontjes.

:) :)
Dit is vast een grap neem ik aan? XD

Ik dacht ook eens te kunnen lachen als je de waarheid zou vertellen door het door te geven aan meld misdaad anoniem als het echt strafbaar is, was leuk popcorn entertainment geweest om je forum post daarna te zien hier, jammer weer 😞🤣
#WeesGeenWhales
pi_200683143
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 14:49 schreef LeesFoknl het volgende:
de organsatoren zijn al 3 maal gevaccineerd met Pfizer,
Wat 0% meerwaarde geeft :) haal maar alvast een 4e 5e 6e enz... liefsten mengen met alle merken.
Interessant he ?
pi_200686087
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 20:57 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Wat 0% meerwaarde geeft :) haal maar alvast een 4e 5e 6e enz... liefsten mengen met alle merken.
Britten krijgen vanaf september derde prik
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_200688347
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 10:52 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Arts in de familie, die na een dag Pfizer spuiten op een locatie resten over heeft en ons dat laat weten, ... als je wil ...
Zo zijn er die 2 Astra Zenica hebben gehad en dan nog als derde een Pfizer.
klinkt als bullshit, maar whatever jij wil :')
  maandag 2 augustus 2021 @ 09:26:06 #40
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200689291
DX11 schrijft het al, de Britten starten met een derde prik voor 50 -plussers en voor mensen met een zwak immuunstelsel. En willen dat voor Kerst afhebben.

De Duitsers starten in september met een derde prik.

Tja, en ik geloof erin. Als ik door die prikken mijn kansen op ziek worden met corona kan beperken tot minder dan één tiende van normaal, EN (ook super belangrijk !!) als ik corona zou krijgen het minder ernstig zal zijn, de kans op ziekenhuis opname belangrijk verklein , idem de kans op ic opname en idem de kans op overlijden ..... nou, dan doe ik dat. Plus, dat ik ook voor andere mensen minder besmettelijk ben.
Ik ben zo eentje, doe ook altijd de gordel om in de auto (vreemd, kan zelfs niet lekker auto rijden zonder gordel om, voel me dan onprettig, en ik rij ook niet op de brommer of de motor zonder helm op (ook niet vroeger toen dat wel nog geoorloofd was in Nederland en diverse andere Europese landen).

Ook was net in het nieuws dat de prijzen van de Moderna en Pfizer vaccinaties worden verhoogd met een paar euro naar rond de 20 euro per vaccinatie, ongeveer 10 % verhoging is dat dus.

Ik denk, vermoed dat al het gedoe eromheen, dus het vaccineren, het registreren enz. duurder is.

Tze bill :lijstje: ^p^ :wtf:
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 2 augustus 2021 @ 09:37:25 #41
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200689435
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 08:22 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

klinkt als bullshit, maar whatever jij wil :')
Kopie van NU.nl (zie link hierboven van DX11)

Britten krijgen vanaf september derde coronaprik
Zo'n 32 miljoen inwoners van het Verenigd Koninkrijk komen vanaf volgende maand in aanmerking voor een derde vaccinatie tegen COVID-19, meldt de Britse krant The Telegraph. De uitnodiging is bedoeld voor mensen van vijftig jaar en ouder en andere kwetsbare groepen.

Tot nu toe kregen Britten maximaal twee coronaprikken. Maar vanwege de snelle verspreiding van de deltavariant en de vermoedelijke afname van de effectiviteit van vaccins na verloop van tijd, is er in veel landen steeds meer animo voor een extra prik.

Sinds zondag kunnen ouderen in Israël al kiezen voor een derde inenting. Israël is daarmee voor zover bekend het eerste land waar dit kan.

Britten kunnen naar verwachting op zijn vroegst vanaf 6 september een derde prik halen. Volgens The Telegraph worden vanaf dat moment wekelijks 2,5 miljoen extra prikken gezet. De campagne zou in dat geval in december afgerond moeten zijn.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En Duitsland dus ook, was gisteren in het nieuws. Alleen werd er (nog) niet bij gezegd wanneer men start met de derde prik.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 2 augustus 2021 @ 09:42:31 #42
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200689495
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 13:26 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Dit is vast een grap neem ik aan? XD

Ik dacht ook eens te kunnen lachen als je de waarheid zou vertellen door het door te geven aan meld misdaad anoniem als het echt strafbaar is, was leuk popcorn entertainment geweest om je forum post daarna te zien hier, jammer weer 😞🤣
Gemiste kans ja ... :'( |:) -O- :wtf:
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_200690175
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 09:37 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Kopie van NU.nl (zie link hierboven van DX11)

Britten krijgen vanaf september derde coronaprik
Zo'n 32 miljoen inwoners van het Verenigd Koninkrijk komen vanaf volgende maand in aanmerking voor een derde vaccinatie tegen COVID-19, meldt de Britse krant The Telegraph. De uitnodiging is bedoeld voor mensen van vijftig jaar en ouder en andere kwetsbare groepen.

Tot nu toe kregen Britten maximaal twee coronaprikken. Maar vanwege de snelle verspreiding van de deltavariant en de vermoedelijke afname van de effectiviteit van vaccins na verloop van tijd, is er in veel landen steeds meer animo voor een extra prik.

Sinds zondag kunnen ouderen in Israël al kiezen voor een derde inenting. Israël is daarmee voor zover bekend het eerste land waar dit kan.

Britten kunnen naar verwachting op zijn vroegst vanaf 6 september een derde prik halen. Volgens The Telegraph worden vanaf dat moment wekelijks 2,5 miljoen extra prikken gezet. De campagne zou in dat geval in december afgerond moeten zijn.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En Duitsland dus ook, was gisteren in het nieuws. Alleen werd er (nog) niet bij gezegd wanneer men start met de derde prik.
moeten die britten weten, wat ik bullshit noem is dat jij 3 vaccinaties gehad hebt
pi_200691782
quote:
_O- En eerst zeggen na 2 prikken ben je safe, ze snappen er ook niks van he...
Accepteer maar dat dit virus mensen wil doden, zal wel een reden achter zitten.
Interessant he ?
pi_200705973
Waarom zou je dit uberhaupt willen? Wat maakt het uit voor jouw feest of iemand wel of niet gevaccineerd is?
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 07:49:40 #46
37248 BertV
Handgemaakt
pi_200707683
Hoe kom je er achter dat iemand vegan is?
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_200707694
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 07:49 schreef BertV het volgende:
Hoe kom je er achter dat iemand vegan is?
Of CrossFit?
Go hard or go home
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 08:15:52 #48
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200707944
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 07:49 schreef BertV het volgende:
Hoe kom je er achter dat iemand vegan is?
Vinger in zn poeperd steken. Als je vinger daarna naar bloemetjes ruikt, heb je een vegan te pakken!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')