Maar het is vrijwillig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Even MijnRIVM gecheckt, tweede prik ook daar verwerkt.
Komend weekend krijg ik als het goed is mijn groene vinkje
Ah, ik heb toevallig precies hetzelfde gehad! Ook een opgezwollen lip.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:36 schreef Hallojo het volgende:
Tweede prikje zojuist gehad. Ik moest aangeven dat ik vorige keer een dikke lip had gekregen, maar deden ze verder niks mee.
Ook na een uurtje of 12 weer over?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:39 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Ah, ik heb toevallig precies hetzelfde gehad! Ook een opgezwollen lip.
Ja, heel vreemd. Ik heb t vandaag (prik 2) ook benoemd maar ze deden er niks mee. Niet dat ik weet wat ze ermee zouden moeten, maar toch 😃quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:45 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ook na een uurtje of 12 weer over?
Werd ook wel tijd voor jequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:15 schreef The_Emotion het volgende:
De eerste Pfizer zit er in.
Bij de parkeerplaats werd ik gewoon gefeliciteerd met m'n prikje, het moet niet gekker worden
Bij welke afwerkplek was dit?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:15 schreef The_Emotion het volgende:
De eerste Pfizer zit er in.
Bij de parkeerplaats werd ik gewoon gefeliciteerd met m'n prikje, het moet niet gekker worden
Achter het station, geen grapquote:
Yep, zo ging het hier ook.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:20 schreef Nattekat het volgende:
Gisterochtend tweede prik, die is vandaag wel hard aangekomen. Na de eerste was het vooral vermoeidheid, nu gaat het nog iets verder.
Katergevoel omschrijft het wel goed
Ja echt hè. Een kater.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:20 schreef Nattekat het volgende:
Gisterochtend tweede prik, die is vandaag wel hard aangekomen. Na de eerste was het vooral vermoeidheid, nu gaat het nog iets verder.
Katergevoel omschrijft het wel goed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |