Tsja, de NOS moet ook wat service bieden aan de Humphreys van deze wereldquote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:44 schreef Pino112 het volgende:
Weer dezelfde terugblikaids voor de dagjesmensen
Gewichtheffen saai noemenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:47 schreef Caland het volgende:
Zijn er eigenlijk saaiere kijksporten dan het zeilen op de OS? Paardendressuur en gewichtheffen denk ik.
Gewichtheffen is op zich best spannend en je weet in ieder geval wel waar je naar kijkt, maar het ziet er wel af en toe wat viezig uit ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:47 schreef Caland het volgende:
Zijn er eigenlijk saaiere kijksporten dan het zeilen op de OS? Paardendressuur en gewichtheffen denk ik.
Surfenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:47 schreef Caland het volgende:
Je doet niet meer mee.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk om te doen, maar om te zien toch gewoon mokersaai.
Dat was ook wel echt heel saai ja, je zat een kwartier naar niets te kijken omdat de surfers maar niks dedenquote:
Daar zouden ze in 2024 wat minder last van moeten hebbenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Minuten wachten tot er een golfje langskomt, erg saai.
Moeten we wel nog vroeger ons bed uitquote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar zouden ze in 2024 wat minder last van moeten hebben
Tahiti toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar zouden ze in 2024 wat minder last van moeten hebben
Zekerquote:
Kijk ik wel terug voordat de sportdag begintquote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moeten we wel nog vroeger ons bed uit
Ze gaan daar maar gewoon op Franse tijd sporten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh dat zullen ze wel diep in de nacht plannen ja. Dan ga ik dat al helemaal niet kijkenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |