8.58 volgens de NOSquote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duurt lang voordat er gestart wordt
Nee Prominent met die kneus die iedere keer zo dom juicht is leukquote:
Ik vraag me af: is dat z'n echte gezin?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee Prominent met die kneus die iedere keer zo dom juicht is leuk
Het valt mij nog mee dat ze nog nooit op de vingers zijn getikt over de reclames in de rust van het voetbal. Puur 1 tot 3 minuten analyse omdat een reclame van 15 minuten niet mag.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:40 schreef Remco het volgende:
Sowieso belachelijk hoeveel reclame er doorheen zit. Publieke omroep is paar maand terug nog op de vingers getikt dat ze een of andere talentenjacht in 2 programma's had opgedeeld(apart programma voor de uitslag), zodat er reclame tussendoor kon. Dit mocht volgensmij niet.
Volgens mij welquote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik vraag me af: is dat z'n echte gezin?
Haten op DoornbosGODquote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee Prominent met die kneus die iedere keer zo dom juicht is leuk
Ik kan mij niet herinneren dat ze bij de NOS ooit kortere reclameblokken hebben gehad.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:43 schreef franklop het volgende:
Ook gewoon een blok van 6 minuten ofzo?
Ik kijk intussen lekker balletje overslaan op de ARDquote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:43 schreef franklop het volgende:
Ook gewoon een blok van 6 minuten ofzo?
Djokovic? Geen zin in iemand die geen fuck om brons geeft.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk intussen lekker balletje overslaan op de ARD
Het vlaggetje geeft wel om bronsquote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Djokovic? Geen zin in iemand die geen fuck om brons geeft.
Ik was vandaag zo'n dagjesmens, even 6 uur geslapenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:44 schreef Pino112 het volgende:
Weer dezelfde terugblikaids voor de dagjesmensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |