SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door IJsdraakje op 30-07-2021 08:39:22 ]Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:
Kwam die je een kusje geven alsof je Doornroosje wasquote:
Jawel maar gaat pas om tien uur open. Fiets zo heen, eerst nog even wat schoonmaakwerkzaamheden.quote:
Oh dat is laat, mensen willen toch ,sochtends vers brood?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Jawel maar gaat pas om tien uur open. Fiets zo heen, eerst nog even wat schoonmaakwerkzaamheden.
toch een paar minder dan gedachtquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:22 schreef Karzai het volgende:
2 medailles voor Nederland gewonnen met bmx vannacht
Een uitslag zoals net bij het waterpolo zou wel geinig zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:25 schreef Karzai het volgende:
Ik hoop dat miedema 2 keer scoort tegen de VS win ik een kratje bier
Netjes.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer thuis. Het wordt steeds gekker met die ochtendwandelingen van mij. 6,14 km vandaag, nu al 8077 steps. De werkdag kan beginnen
Lees je dit @LTVDKquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer thuis. Het wordt steeds gekker met die ochtendwandelingen van mij. 6,14 km vandaag, nu al 8077 steps. De werkdag kan beginnen
Gebouw is sowieso pas om negen uur open en ze moeten alles nog bakken enz.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oh dat is laat, mensen willen toch ,sochtends vers brood?
Niks voor ochtendmensen dusquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Gebouw is sowieso pas om negen uur open en ze moeten alles nog bakken enz.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje de boel opstoken zo [ afbeelding ]
Bitterbal zoekt gewoon de sterkste man op de apenrots van Foqueville.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje de boel opstoken zo [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal zoekt gewoon de sterkste man op de apenrots van Foqueville.
He who has the strongest legs will conqueror the beige princess.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal zoekt gewoon de sterkste man op de apenrots van Foqueville.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
He who has the strongest legs will conqueror the beige princess.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:42 schreef UitStraling het volgende:
* komt morgen binnen.
https://www.betersport.nl(...)REAQYASABEgLVQ_D_BwE
Je probeert wel echt indruk te maken op Ballie zo.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:42 schreef UitStraling het volgende:
* komt morgen binnen.
https://www.betersport.nl(...)REAQYASABEgLVQ_D_BwE
Denk dat ik me na een minuut op zo'n ding al verveel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je probeert wel echt indruk te maken op Ballie zo.
Maar je hebt toch niet echt een loopband besteld?
@Flory ?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:44 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij is er ook een smiley van een loopband?
Of gewoon van iemand die door de vrije natuur wandelt, met bossen, watertje, een vlinder en een zonnetjequote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:44 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij is er ook een smiley van een loopband?
Ik wilde eerste eenquote:
Jij bent dus niet stom.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wilde eerste eenposten, maar toen las ik 'm goed, namelijk dat de ochtendmensen júist de stomme mensen zijn.
* IJsdraakje is geen ochtendmens en nog lang niet wakker blijkbaar.
Gewoon een tv ervoor zetten met beelden van een industrieterreinquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ik me na een minuut op zo'n ding al verveel.
@kwiwiquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wilde eerste eenposten, maar toen las ik 'm goed, namelijk dat de ochtendmensen júist de stomme mensen zijn.
* IJsdraakje is geen ochtendmens en nog lang niet wakker blijkbaar.
Niks persoonlijks, als er maar niet verwacht wordt dat ik op dezelfde tijdstippen wat zinnigs doe.quote:
Zou er iets zijn als Industrieterrein Simulator 2020 or Industrieterrein Tycoon? vraag dit voor een vriend.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon een tv ervoor zetten met beelden van een industrieterrein
Fuuuuuquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:09 schreef dud0r het volgende:
![]()
Dopje van m'n oordopjes verloren net ergens.
Er bestaat wel zoiets als dat laatste. Ik weet alleen niet of er recente versies van zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou er iets zijn als Industrieterrein Simulator 2020 or Industrieterrein Tycoon? vraag dit voor een vriend.
Je hebt wel de industrie versie van RailAway op bbc.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou er iets zijn als Industrieterrein Simulator 2020 or Industrieterrein Tycoon? vraag dit voor een vriend.
Dat je met wat extra bultjes en jeuk van de loopband af stapt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
je hebt op zaterdag en zondagochtend wel van die streams op TV van webcams uit toeristische gebieden. Toen ik nog weleens op de hometrainer zat (quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon een tv ervoor zetten met beelden van een industrieterrein
Ja nu zit dat ding bijna compleet in m'n oor en hoor ik nog de omgevingquote:
seconden that isquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon je favoriete onzinprogramma op en trappen maar.De enige manier om een hometrainer langer dan 10 minuten vol te houden.
Jij hebt wel een heel bijzonder beeld van de werkelijkheidquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:16 schreef bitterbal het volgende:
het bestaat gewoon
Walking Simulator spelen
https://store.steampowered.com/app/1214280/Walking_Simulator/
Eigenlijk moet je dan een VR-set hebben en dan op de loopband.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:16 schreef bitterbal het volgende:
het bestaat gewoon
Walking Simulator spelen
Wel een loopband die zn hellingshoek kan aanpassenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dan een VR-set hebben en dan op de loopband.
Mwah, als ik alleen 10 minuten doe, ga ik voor een sprintje. Da's afleiding genoeg.quote:
Flikkert daar nu een wandelaar van een berg af?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:16 schreef bitterbal het volgende:
het bestaat gewoon
Walking Simulator spelen
Complete integratie met de loopband.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel een loopband die zn hellingshoek kan aanpassen
ja kan tijdens het echte wandelen ook gebeurenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flikkert daar nu een wandelaar van een berg af?
Vroeger kon ik echt veel van die dingen spelenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, zie
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_15.18.ProductImage
Ik hou stiekem nog steeds van dat soort spelletjes.
Ik heb Cities: Skyline, dat zegt waarschijnlijk genoeg.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger kon ik echt veel van die dingen spelen
Ja of dat er een ruimteraket op je neerstort tijdens het wandelen, kan allemaalquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan tijdens het echte wandelen ook gebeuren
die heb ik ookquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb Cities: Skyline, dat zegt waarschijnlijk genoeg.
nou ja dat kan ookquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of dat er een ruimteraket op je neerstort tijdens het wandelen, kan allemaal
Die waren een tijdje terug allemaal gratis.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:22 schreef theSlowRush het volgende:
Rollercoaster tycoon heb ik echt veel gespeeld vroeger
Nou niet op een industrieterrein hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan tijdens het echte wandelen ook gebeuren
nee maar dit spel is wat uitgebreiderquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niet op een industrieterrein hoor.
Wel op industrieterreinen zoals ik ze bouw.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niet op een industrieterrein hoor.
Ziekmeldenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we kunnen ons ziekmelden en weer gaan slapen?
Mijn Sims zijn wel hooggeleid.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:24 schreef UitStraling het volgende:
Zonder die urenslurpende simulatiespelletjes waren we nu allemaal extreem hooggeleid.
Zwak kuchje. Windjes op de achtergrond.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezelf bellen met een zielig stemmetje.
En dan jezelf naar de bedrijfsarts sturen omdat je het niet vertrouwt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
' Ja hallo, met Bal'quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nauwelijks onderdrukte braakgeluidjes.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zwak kuchje. Windjes op de achtergrond.
Mental image van twee tegen elkaar pratende tieten nu.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' Ja hallo, met Bal'
' Hallo Bal, dit is Bal, ik wil mij ziekmelden'
'Oh das jammer Bal, ik wens je veel beterschap'
' Dankje Bal'
Zachtjes snikken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nauwelijks onderdrukte braakgeluidjes.
Ik zou aan andere ballen denken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mental image van twee tegen elkaar pratende tieten nu.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb Cities: Skyline, dat zegt waarschijnlijk genoeg.
ookquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:22 schreef theSlowRush het volgende:
Rollercoaster tycoon heb ik echt veel gespeeld vroeger
misschien zijn we juist wel zo slim door die spelletjes.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:24 schreef UitStraling het volgende:
Zonder die urenslurpende simulatiespelletjes waren we nu allemaal extreem hooggeleid.
Misschien leven we wel in zo'n spelletje.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:34 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
misschien zijn we juist wel zo slim door die spelletjes.
De mogelijkheden zitten er wel, maar de tijd om te ontplooien was al opgeslokt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:34 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
misschien zijn we juist wel zo slim door die spelletjes.
Vergeet de aliens en tornado's niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik speelde alleen Sim City op de oude MS DOS-pc. Met enorme chaotische kruispunten, voortdurend verkeershelikopters, boten die huizen en bruggen ramden, Godzilla, aardbevingen, aardbevingen, aardbevingen, en branden.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:35 schreef Ama het volgende:
Oei oei mijn winkelhulpje van dinsdag heeft corona.
Aliens hadden we nietquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vergeet de aliens en tornado's niet.
Aww, die zaten pas in 2000 zeker.quote:
Dit is gewoon The Sims.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
Foqueville, The Game, out now, write like Buda, have a lovelife like CE, talk about gerries as much as you like or be the Beige Princess and throw hot tomatosoup over all the other players, Foqueville Simulator 2021, pre-order now!!
Je hebt het toch al gehad.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:35 schreef Ama het volgende:
Oei oei mijn winkelhulpje van dinsdag heeft corona.
Dude, wat is dat voor vergelijking. Ik heb toch geen actieve herinneringen aan m'n waterpokkentijd.quote:De deltavariant van het coronavirus is net zo besmettelijk is als waterpokken
Ja, meestal als ik teveel tijd nodig had op het toilet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:46 schreef theSlowRush het volgende:
hebben jullie ook wel eens dat je been zo hard slaapt dat je nauwelijks meer kunt lopen?
Soms met opstaan, dat je blij uit bed springt en ineens op de grond ligt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:46 schreef theSlowRush het volgende:
hebben jullie ook wel eens dat je been zo hard slaapt dat je nauwelijks meer kunt lopen?
al jaren niet meer.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:46 schreef theSlowRush het volgende:
Gewoon niet blij uit bed springen, slotje, opgelost.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms met opstaan, dat je blij uit bed springt en ineens op de grond ligt.
Mijn leven dit.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon niet blij uit bed springen, slotje, opgelost.
Het voordeel van waterpokken is dat je het makkelijk ziet, i.p.v. een laf kuchje dat je onder een griepje kunt scharen zie je eruit als een grindtegel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dude, wat is dat voor vergelijking. Ik heb toch geen actieve herinneringen aan m'n waterpokkentijd.Beetje van het kaliber "zo groot als 5 voetbalvelden".
meestal komt het omdat ik dan aan het scrollen ben op mijn telefoon en dan besluit om te staan. Kan ik me dan overeind houden aan een deur zodat ik niet omval.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, meestal als ik teveel tijd nodig had op het toilet.
Dat laatste klopte geloof ik wel. Zus kwam er mee thuis en ík zat onder. Zij niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het voordeel van waterpokken is dat je het makkelijk ziet, i.p.v. een laf kuchje dat je onder een griepje kunt scharen zie je eruit als een grindtegel.
vanuit bed lukt het me nietquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms met opstaan, dat je blij uit bed springt en ineens op de grond ligt.
Ik zit blijkbaar precies zo op de pot, dat ik wat afklem in m'n been.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:51 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
meestal komt het omdat ik dan aan het scrollen ben op mijn telefoon en dan besluit om te staan. Kan ik me dan overeind houden aan een deur zodat ik niet omval.
Telefoons mee naar bed.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lig je nooit in bed met je telefoon te spelen dan?
niet op een manier waarop mijn been in slaap valtquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lig je nooit in bed met je telefoon te spelen dan?
Doen veel mensen, vroeger een goed boek of een warm hunkerend lichaam maar tegenwoordig ook telefoons.quote:
Dat verandert mijn standpunt daarin niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doen veel mensen, vroeger een goed boek of een warm hunkerend lichaam maar tegenwoordig ook telefoons.
Als ik in mijn eentje ben scroll ik af en toe nog wat over FOK! en reddit; maar met meer personen in bed is het inderdaad nogal stom.quote:
TV op de slaapkamer is ook zoietsquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doen veel mensen, vroeger een goed boek of een warm hunkerend lichaam maar tegenwoordig ook telefoons.
TV komt er hier ook niet in nee.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik in mijn eentje ben scroll ik af en toe nog wat over FOK! en reddit; maar met meer personen in bed is het inderdaad nogal stom.
[..]
TV op de slaapkamer is ook zoiets
Sentiment.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:58 schreef CherryLips het volgende:
Gister nog m'n boek uitgelezen in bedMaar het was zo'n Fear Street-boek dus die heb je sowieso in een poep en een scheet uit.
Keer een vrouw ontmoet in de kroeg, we haalden haar slaapkamer, na een paar uurtjes waren we tevreden en content dus ik de afstandsbediening zoeken, geen TV helemaal niet in haar slaapkamer, ik informeer daar voorzichtig naar en toen keek ze me aan met de meest wellustige blik ooit, als een wilde vochtige wolf.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik in mijn eentje ben scroll ik af en toe nog wat over FOK! en reddit; maar met meer personen in bed is het inderdaad nogal stom.
[..]
TV op de slaapkamer is ook zoiets
heb je de fear street films al gezien?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:58 schreef CherryLips het volgende:
Gister nog m'n boek uitgelezen in bedMaar het was zo'n Fear Street-boek dus die heb je sowieso in een poep en een scheet uit.
Wilde je nog even een verzoeknummer op The Box aanvragen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer een vrouw ontmoet in de kroeg, we haalden haar slaapkamer, na een paar uurtjes waren we tevreden en content dus ik de afstandsbediening zoeken, geen TV helemaal niet in haar slaapkamer, ik informeer daar voorzichtig naar en toen keek ze me aan met de meest wellustige blik ooit, als een wilde vochtige wolf.
Ja, die vond ik leuk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je de fear street films al gezien?
Ik zocht de reclame van Kim Holland.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wilde je nog even een verzoeknummer op The Box aanvragen?
kun je ze los van elkaar kijken, of moet je het op volgorde doen? zag ze op netflix langs komenquote:
Zou met de eerste beginnen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je ze los van elkaar kijken, of moet je het op volgorde doen? zag ze op netflix langs komen
ik ook hoor.. maar toch nachten tot 3-4 uur snachts hebbenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik faal wel echt in een efficiënte stad bouwen, maar goed. Da's ook onderdeel van het spelletje.
Hehehe, "gelukkig" hoogstens in het weekend dat en meestal komt iemand me tegen enen wel uit m'n bubbel halen om wat anders te doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ook hoor.. maar toch nachten tot 3-4 uur snachts hebben
ik probeer doordeweekse het nu ook op "simpele" games te houdenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe, "gelukkig" hoogstens in het weekend dat en meestal komt iemand me tegen enen wel uit m'n bubbel halen om wat anders te doen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We waren hier al de hele tijd hoor.
Die films zijn een reeks, dus je moet ze wel op volgorde kijken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je ze los van elkaar kijken, of moet je het op volgorde doen? zag ze op netflix langs komen
Mijn vader heeft alleen de eerste en laatste Harry Potter-films gekeken. Hij zag 'part 2' staan en dacht dat het deel 2 was.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
LOTR, kijk ik ook altijd van achteren naar voren.
Die ga ik echt nooit meer kijkenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
LOTR, kijk ik ook altijd van achteren naar voren.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn vader heeft alleen de eerste en laatste Harry Potter-films gekeken. Hij zag 'part 2' staan en dacht dat het deel 2 was.
the hobbit is al helemaal verspilde tijdquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die ga ik echt nooit meer kijken
Ja, is dit een stille hint?quote:
Zijn er ook stimulatiegames?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:13 schreef UitStraling het volgende:
Simulatiegames spelen betekent 'uitstellen', 'op de lange baan schuiven'. Het bijbehorende zelfstandig naamwoord is procrastinatie 'uitstel'; het wordt ook gebruikt in de betekenis '(ziekelijk) uitstelgedrag', het uitstellen van vervelende of inspannende taken waarvan iemand eigenlijk wel weet dat uitstellen niet handig is.
Welk woord heb je vervangen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:13 schreef UitStraling het volgende:
Simulatiegames spelen betekent 'uitstellen', 'op de lange baan schuiven'. Het bijbehorende zelfstandig naamwoord is procrastinatie 'uitstel'; het wordt ook gebruikt in de betekenis '(ziekelijk) uitstelgedrag', het uitstellen van vervelende of inspannende taken waarvan iemand eigenlijk wel weet dat uitstellen niet handig is.
Oh vetquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
Foqueville, The Game, out now, write like Buda, have a lovelife like CE, talk about gerries as much as you like or be the Beige Princess and throw hot tomatosoup over all the other players, Foqueville Simulator 2021, pre-order now!!
Ik had 'm al gevonden ja.quote:
Jezus wat een kutfilms zijn dat.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
the hobbit is al helemaal verspilde tijd
Hopelijk heb je er net zoveel last van als ik had.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Ik ken ze te goed, dus nah. Zelfde met de Harry Potters.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus wat een kutfilms zijn dat.
LOTR kijk ik om het jaar nog wel een keer.
Is dat waar ouderen mannen voor naar de dokter moeten?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is gewoon hetzelfde, we lijden allemaal aan procrastinatie.
Maar wat stel ik uit als ik op zaterdagavond een beetje zit te gamen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is gewoon hetzelfde, we lijden allemaal aan procrastinatie.
Dus die hoef ik niet te kijken? I. Heb ze nog niet gezien maar zag ze op Netflix staanquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus wat een kutfilms zijn dat.
LOTR kijk ik om het jaar nog wel een keer.
Wilde dierlijke seksquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar wat stel ik uit als ik op zaterdagavond een beetje zit te gamen?
Oh, ik vond ze wel grappig voor een keertje. Maar verwacht geen LOTR, het verhaal is duidelijk bij elkaar geknutseld.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus die hoef ik niet te kijken? I. Heb ze nog niet gezien maar zag ze op Netflix staan
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hopelijk heb je er net zoveel last van als ik had.
Hoefde deze keer maar een kwartiertje te wachten, was ook echt rustig in de prikstraatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja, da's een uur of twee maximaal, misschien een half uurtje douchen nog. Dan is er nog flink wat avond/nacht over hoor.quote:
Ja beetje voor the sake of special effects, zoals 90 procent van de films tegenwoordig, pure armoede wel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik vond ze wel grappig voor een keertje. Maar verwacht geen LOTR, het verhaal is duidelijk bij elkaar geknutseld.
Niks meequote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben wel bijzonder goed in niets doen![]()
Zou af en toe wel de motivatie van mijn beste vriend willen hebben. Die gaat sporten en ruimt zijn hele huis op terwijl ik dan een uur op FOK! heb gezeten, uur op de bank voor me uit heb zitten starten en 2x naar de koelkast gelopen ben om te snacken.
Ik denk meestal dat ik nog uren de tijd heb, is ook zo en geeft ook een prettig gevoel dat en dan ineens heb ik nog maar 10 minuten de tijd om te douchen, te stofzuigen, te scheren, boodschappen te doen en mijn feestgezicht op te zetten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou af en toe wel de motivatie van mijn beste vriend willen hebben. Die gaat sporten en ruimt zijn hele huis op terwijl ik dan een uur op FOK! heb gezeten, uur op de bank voor me uit heb zitten starten en 2x naar de koelkast gelopen ben om te snacken.
Hier mis ik een woordquote:
Duurt veel te lang allemaal. Lelijke special effects ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus die hoef ik niet te kijken? I. Heb ze nog niet gezien maar zag ze op Netflix staan
Dat is nog langquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoefde deze keer maar een kwartiertje te wachten, was ook echt rustig in de prikstraat
Ik vond van LOTR alleen deel 2 en 3 leuk. Deel 1 duurt voor m'n gevoel achtduizend jaar en dan hebben ze alleen een groepje gevormdquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik vond ze wel grappig voor een keertje. Maar verwacht geen LOTR, het verhaal is duidelijk bij elkaar geknutseld.
Oh, dan Hobbit absoluut skippen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vond van LOTR alleen deel 2 en 3 leuk. Deel 1 duurt voor m'n gevoel achtduizend jaar en dan hebben ze alleen een groepje gevormd
Ik voel dit.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vind deel twee juist het langst durenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vond van LOTR alleen deel 2 en 3 leuk. Deel 1 duurt voor m'n gevoel achtduizend jaar en dan hebben ze alleen een groepje gevormd
Ja kwartiertje wachten na de prik he, daarvoor kon ik overal zo doorlopen, ze zaten daar maar een beetje te wachten tot er mensen binnen kwamenquote:
Ooooh zo! Ja, dat had ik ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kwartiertje wachten na de prik he, daarvoor kon ik overal zo doorlopen, ze zaten daar maar een beetje te wachten tot er mensen binnen kwamen
hooguit slapen uitstellen.., meh dat kan ik wel handelenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:13 schreef UitStraling het volgende:
O zoquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kwartiertje wachten na de prik he, daarvoor kon ik overal zo doorlopen, ze zaten daar maar een beetje te wachten tot er mensen binnen kwamen
Ik twijfel of ik deel 3 uberhaupt heb gezienquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar waaromquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind deel twee juist het langst duren
Deel 1 is m'n favoriet.
O, ben je weer op het eiland?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
die van offerte 2quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij zoeken nieuw bed, 3 offertes nu:
Wat is echt goed spul?
Ja vorige keer kon ik ook zo doorlopen, maar toen was het er nog wel 'druk', nu liep er meer personeel rond dan geprikte mensenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O zo
Daarvoor kon ik ook beide keren doorlopen.
Ik vind het eigenlijk juist wel tof hoe ze de tijd nemen om de wereld en karakters neer te zetten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar waaromer gebeurt helemaal niks in die film
Ben al weer thuisquote:
gewoon naar ikea gaanquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is echt goed spul?
hier was prik 2 niet drukker, maar minder loketjes open waardoor het wel wat langer duurde.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vorige keer kon ik ook zo doorlopen, maar toen was het er nog wel 'druk', nu liep er meer personeel rond dan geprikte mensen
Ze zijn anderhalf uur bezig om te bepalen wie er mee gaat wandelen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk juist wel tof hoe ze de tijd nemen om de wereld en karakters neer te zetten.
Ja ik spreek inmiddels wel redelijk bitterbaliaansquote:
Zo'n enorm Amerikaans bed waar acht medium sized chicks in passenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is echt goed spul?
Moriaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar waaromer gebeurt helemaal niks in die film
Hier waren alle loketjes open, alleen bij de dokters zaten er maar 2 en daar hoefde ik ook niet te wachten. Bij de registratie werd ik helemaal naar de achterste gestuurd, waarschijnlijk zodat die ook wat te doen hadquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier was prik 2 niet drukker, maar minder loketjes open waardoor het wel wat langer duurde.
doe dan gewoon een walk in bedquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n enorm Amerikaans bed waar acht medium sized chicks in passen
Niet, die scčne duurt maar een paar minuten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze zijn anderhalf uur bezig om te bepalen wie er mee gaat wandelen.
We moeten toch eerst leren dat die ring niet een of ander grappig speeltje is en dat er een dodelijke dreiging aan vast hangt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze zijn anderhalf uur bezig om te bepalen wie er mee gaat wandelen.
En dat de tuinman mee moetquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We moeten toch eerst leren dat die ring niet een of ander grappig speeltje is en dat er een dodelijke dreiging aan vast hangt.
Bedden van Decupré moet je hebben volgens de reclame.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is echt goed spul?
gewoon omdoen, fuck de wereldquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We moeten toch eerst leren dat die ring niet een of ander grappig speeltje is en dat er een dodelijke dreiging aan vast hangt.
Je moet Emma het matras hebben.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is echt goed spul?
Karl Urban is wel een baas.quote:
En die pratende bomen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat met die veldslag die 2 uur duurt?
Niet perse, maar ik zou 'm niet wegtrappen.quote:
Die in de fik staande boom die zich even gaat blussen is wel tof.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die pratende bomen.
Alleen Saruman
Ja, de bereikbaarheid is momenteel dramatisch. Ik heb er twee weken geleden anderhalf uur over gedaan om op de A16 te komenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben al weer thuisWel irritant dat ze de afrit hadden afgesloten en dat nergens stond aangegeven
Het voelt als anderhalf uurquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet, die scčne duurt maar een paar minuten.
Even leren dat het niet Gandalf z'n cockring isquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik er het geld voor zou hebben: Hästens.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is echt goed spul?
De ring past z'n maat blijkbaar wel aan, dus jeweetetnie.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het voelt als anderhalf uur![]()
Die hele film duurt 8000 jaar.
[..]
Even leren dat het niet Gandalf z'n cockring is
Welke?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:35 schreef CherryLips het volgende:
O ja vergeet dat bejaardengevecht niet van deel 1.
Gandalf en Saruman natuurlijk. In Saruman z'n torentje.quote:
Aaah natuurlijk jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gandalf en Saruman natuurlijk. In Saruman z'n torentje.
Zal straks nog wel drukker worden op de A16met dat geneuzel rond de Haringvlietbrugquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, de bereikbaarheid is momenteel dramatisch. Ik heb er twee weken geleden anderhalf uur over gedaan om op de A16 te komen![]()
Gelukkig zit ik vooral op mijn zolderkamer.
Da's ook een baas.quote:
Als alle bejaarden zo zouden zijn dan zouden de verpleegstertjes wel wat meer te doen hebben dan bipsen wassen.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De ring past z'n maat blijkbaar wel aan, dus jeweetetnie.
Eindbaas qua joie de vivre.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Dat Christopher Lee even haarfijn uitlegde hoe een neergestoken man klinkt.
Thanks.
Jup. Gelukkig zit ik ook dan op mijn zolderkamerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal straks nog wel drukker worden op de A16met dat geneuzel rond de Haringvlietbrug
Ik vind deze altijd wel leuk met Rickey Gervaisquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Het internet stelt niet teleur.
https://i.imgur.com/2aGnkON.mp4
Meer dan een uur vertraging las ikquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Gelukkig zit ik ook dan op mijn zolderkamer![]()
En naar mijn werk neem ik lekker de trein
De zolderkamer van 10.34 uur komt over 10 minuten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meer dan een uur vertraging las ik
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind deze altijd wel leuk met Rickey Gervais
https://www.facebook.com/watch/?v=1786871821377701
Ik stond laatst weer eens in de file richting Hilversum; heb echt geen zin om dat weer praktisch iedere dag te moeten gaan rijden. De "back-to-normal" van 1 September is alweer met een maand uitgesteld gelukkig.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De zolderkamer van 10.34 uur komt over 10 minuten.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind deze altijd wel leuk met Rickey Gervais
https://www.facebook.com/watch/?v=1786871821377701
quote:
Ja, dat had ik laatst toen ik een dagje naar kantoor Eindhoven was geweest. Kom je toch terecht in een drukke avondspits met hele stukken waar je amper vooruit komt. Zonde van de tijd.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik stond laatst weer eens in de file richting Hilversum; heb echt geen zin om dat weer praktisch iedere dag te moeten gaan rijden. De "back-to-normal" van 1 September is alweer met een maand uitgesteld gelukkig.
Ja zonde van de tijd inderdaad, ik ga het hopelijk tot 1, maximaal 2 dagen beperken vanaf September.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat had ik laatst toen ik een dagje naar kantoor Eindhoven was geweest. Kom je toch terecht in een drukke avondspits met hele stukken waar je amper vooruit komt. Zonde van de tijd.
Denk het zo niet. Al hele week is knudde. Slaap qua uren is wel veelquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je wel genoeg vitamientjes binnen?
Lucht wel op zo af en toe.quote:
Wat extra fruit naar binnen schuiven dan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk het zo niet. Al hele week is knudde. Slaap qua uren is wel veel
vandaar die 90e/maand?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, oeh, dat had ik me gisteren in m'n sportschoolzoektocht nog helemaal niet gerealiseerd, maar die ik op het oog heb, is afgelopen jaar compleet verbouwd.Modern en licht versus jaren 90.
* IJsdraakje heeft zo ongeveer een besluit genomen
Nee, dit was die van ¤60/maand.quote:
nog steeds aan de prijs. die toko waar ik heen ging was 30e/maand. maar heeft de corona niet overleefd.quote:
Ja, thuis zou een optie zijn als ik alles kan laten staan qua spullen en daar hebben we nu gewoon geen ruimte voor. En aangezien ik zwaarder tillen het leukste vind, is een rek voor de veiligheid wel een must in m'n eentje.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nog steeds aan de prijs. die toko waar ik heen ging was 30e/maand. maar heeft de corona niet overleefd.
Nu geen abonnement meer. Doe alles wel vanuit huis. Vaker fietsen, minder snaaien, gezonder eten.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, thuis zou een optie zijn als ik alles kan laten staan qua spullen en daar hebben we nu gewoon geen ruimte voor. En aangezien ik zwaarder tillen het leukste vind, is een rek voor de veiligheid wel een must in m'n eentje.
Awwwquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben al begonnen maar zal wel net als gister een dienst worden van 10 uur
Steeds minder... Mensen willen vaak ook gewon aan t eind van e dag vers brood kunnen halen.. Wordt meer een 'heel de dag door' ding.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oh dat is laat, mensen willen toch ,sochtends vers brood?
Kan ik ook een keertje koffie komen drinken; beetje lachen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:11 schreef UitStraling het volgende:
Sollicitatiegesprek 1 van de 4 achter de rug, weer een levenslange fan erbij die liever pijnlijk en bruut doodgaat dan dat hij deze baan misloopt
Ik heb dan ook ontzettende hekel aan de supermarkt in mijn dorp die om 18:00 alle broodjes en vers brood wegdondert terwijl ze tot 20:00 open zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Steeds minder... Mensen willen vaak ook gewon aan t eind van e dag vers brood kunnen halen.. Wordt meer een 'heel de dag door' ding.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben al begonnen maar zal wel net als gister een dienst worden van 10 uur
Ik ook ja, lekker broodje gezond als avondeten, of vers brood bij de soepquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Steeds minder... Mensen willen vaak ook gewon aan t eind van e dag vers brood kunnen halen.. Wordt meer een 'heel de dag door' ding.
vers broodquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook ja, lekker broodje gezond als avondeten, of vers brood bij de soep
Alsof ik 's ochtends tijd heb om iets te halen ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alsof ik in de ochtend ook maar genoeg m'n honger kan bedwingen om naar buiten te gaan zonder etenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof ik 's ochtends tijd heb om iets te halen ook.
Idd..quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof ik 's ochtends tijd heb om iets te halen ook.
Dit hoor ik regelmatig "If you have a question just knock on US his door, you probably won't get an answer but you will have the time of your life"quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik ook een keertje koffie komen drinken; beetje lachen.
Ik weet al wat jij dit weekend gaat doenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:21 schreef kwiwi het volgende:
Nou, net gesprek met m'n baas gehad. Ik zei ja luister allemaal leuk en aardig maar ik start hier en een week later word ik geforceerd om een papier te tekenen dat resulteert in 7,500 chf minder 'salaris' (nou ja pensioen dan) per jaar. Voel me toch wel genaaid.
Oh ja nee was goed dat ik het aankaart, dit gaan we compenseren, zet het even op de email dan vraagt ik gelijk approval. Nou, dat was makkelijk. En ze zei ook nog dat mocht ik vinden op een gegeven moment dat ik meer salaris verdien, dat ik gewoon met een voorstel moet komen. Ze heeft liever iets duurder betaalde goede mensen die blij zijn dan dat ze weer opnieuw die hele zoektocht moet gaan doen.![]()
Of je haalt gewoon Thaise en Italiaanse mannen door elkaar.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:20 schreef bitterbal het volgende:
We hebben hier een Italiaan in de keuken en die zei mij net in het Thai gedag
dat scenario zie ik hier niet snel gebeurenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:21 schreef kwiwi het volgende:
Nou, net gesprek met m'n baas gehad. Ik zei ja luister allemaal leuk en aardig maar ik start hier en een week later word ik geforceerd om een papier te tekenen dat resulteert in 7,500 chf minder 'salaris' (nou ja pensioen dan) per jaar. Voel me toch wel genaaid.
Oh ja nee was goed dat ik het aankaart, dit gaan we compenseren, zet het even op de email dan vraagt ik gelijk approval. Nou, dat was makkelijk. En ze zei ook nog dat mocht ik vinden op een gegeven moment dat ik meer salaris verdien, dat ik gewoon met een voorstel moet komen. Ze heeft liever iets duurder betaalde goede mensen die blij zijn dan dat ze weer opnieuw die hele zoektocht moet gaan doen.![]()
Nice job, lief stukje sappig groen fruit.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:21 schreef kwiwi het volgende:
Check. In de ochtend gaat alles op de automatische piloot en wonderbaarlijk efficiënt. Al ben ik normaliter wel meteen wakker als ik opsta, dat viel vandaag een beetje tegen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Idd..
Aan boord werd ik ook altijd om 3.40 wakker als ik om 4u moest beginnen met werken.
Op de wc tanden poetsen. Daarna door onder de douche. Kleren aan en naar boven. Had 5-10 minuten nodig om mezelf gereed te maken
#geenochtendmens
Mee dit is echt een italiaanquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je haalt gewoon Thaise en Italiaanse mannen door elkaar.
#TeamOchtendmens ftwquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:21 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mee dit is echt een italiaan
Fabio
Zwijmel
Pak hem vast dan, heb je altijd lekker eten en een zwoele stem in je oren voor als je moe bentquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Fabio
Zwijmel
hij stinkt vastquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pak hem vast dan, heb je altijd lekker eten en een zwoele stem in je oren voor als je moe bent
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Fabio
Zwijmel
Ooooh, wegtrappen dat weke overbehaarde mamma's kindje joh, dat volk heb je niks aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |