SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door IJsdraakje op 30-07-2021 08:39:22 ]Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:
Kwam die je een kusje geven alsof je Doornroosje wasquote:
Jawel maar gaat pas om tien uur open. Fiets zo heen, eerst nog even wat schoonmaakwerkzaamheden.quote:
Oh dat is laat, mensen willen toch ,sochtends vers brood?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Jawel maar gaat pas om tien uur open. Fiets zo heen, eerst nog even wat schoonmaakwerkzaamheden.
toch een paar minder dan gedachtquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:22 schreef Karzai het volgende:
2 medailles voor Nederland gewonnen met bmx vannacht
Een uitslag zoals net bij het waterpolo zou wel geinig zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:25 schreef Karzai het volgende:
Ik hoop dat miedema 2 keer scoort tegen de VS win ik een kratje bier
Netjes.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer thuis. Het wordt steeds gekker met die ochtendwandelingen van mij. 6,14 km vandaag, nu al 8077 steps. De werkdag kan beginnen
Lees je dit @LTVDKquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer thuis. Het wordt steeds gekker met die ochtendwandelingen van mij. 6,14 km vandaag, nu al 8077 steps. De werkdag kan beginnen
Gebouw is sowieso pas om negen uur open en ze moeten alles nog bakken enz.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oh dat is laat, mensen willen toch ,sochtends vers brood?
Niks voor ochtendmensen dusquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Gebouw is sowieso pas om negen uur open en ze moeten alles nog bakken enz.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje de boel opstoken zo [ afbeelding ]
Bitterbal zoekt gewoon de sterkste man op de apenrots van Foqueville.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje de boel opstoken zo [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal zoekt gewoon de sterkste man op de apenrots van Foqueville.
He who has the strongest legs will conqueror the beige princess.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal zoekt gewoon de sterkste man op de apenrots van Foqueville.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
He who has the strongest legs will conqueror the beige princess.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:42 schreef UitStraling het volgende:
* komt morgen binnen.
https://www.betersport.nl(...)REAQYASABEgLVQ_D_BwE
Je probeert wel echt indruk te maken op Ballie zo.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:42 schreef UitStraling het volgende:
* komt morgen binnen.
https://www.betersport.nl(...)REAQYASABEgLVQ_D_BwE
Denk dat ik me na een minuut op zo'n ding al verveel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je probeert wel echt indruk te maken op Ballie zo.
Maar je hebt toch niet echt een loopband besteld?
@Flory ?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:44 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij is er ook een smiley van een loopband?
Of gewoon van iemand die door de vrije natuur wandelt, met bossen, watertje, een vlinder en een zonnetjequote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:44 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij is er ook een smiley van een loopband?
Ik wilde eerste eenquote:
Jij bent dus niet stom.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wilde eerste eenposten, maar toen las ik 'm goed, namelijk dat de ochtendmensen júist de stomme mensen zijn.
* IJsdraakje is geen ochtendmens en nog lang niet wakker blijkbaar.
Gewoon een tv ervoor zetten met beelden van een industrieterreinquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ik me na een minuut op zo'n ding al verveel.
@kwiwiquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wilde eerste eenposten, maar toen las ik 'm goed, namelijk dat de ochtendmensen júist de stomme mensen zijn.
* IJsdraakje is geen ochtendmens en nog lang niet wakker blijkbaar.
Niks persoonlijks, als er maar niet verwacht wordt dat ik op dezelfde tijdstippen wat zinnigs doe.quote:
Zou er iets zijn als Industrieterrein Simulator 2020 or Industrieterrein Tycoon? vraag dit voor een vriend.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon een tv ervoor zetten met beelden van een industrieterrein
Fuuuuuquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:09 schreef dud0r het volgende:
![]()
Dopje van m'n oordopjes verloren net ergens.
Er bestaat wel zoiets als dat laatste. Ik weet alleen niet of er recente versies van zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou er iets zijn als Industrieterrein Simulator 2020 or Industrieterrein Tycoon? vraag dit voor een vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |