SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door IJsdraakje op 30-07-2021 08:39:22 ]Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:
Kwam die je een kusje geven alsof je Doornroosje wasquote:
Jawel maar gaat pas om tien uur open. Fiets zo heen, eerst nog even wat schoonmaakwerkzaamheden.quote:
Oh dat is laat, mensen willen toch ,sochtends vers brood?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Jawel maar gaat pas om tien uur open. Fiets zo heen, eerst nog even wat schoonmaakwerkzaamheden.
toch een paar minder dan gedachtquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:22 schreef Karzai het volgende:
2 medailles voor Nederland gewonnen met bmx vannacht
Een uitslag zoals net bij het waterpolo zou wel geinig zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:25 schreef Karzai het volgende:
Ik hoop dat miedema 2 keer scoort tegen de VS win ik een kratje bier
Netjes.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer thuis. Het wordt steeds gekker met die ochtendwandelingen van mij. 6,14 km vandaag, nu al 8077 steps. De werkdag kan beginnen
Lees je dit @LTVDKquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer thuis. Het wordt steeds gekker met die ochtendwandelingen van mij. 6,14 km vandaag, nu al 8077 steps. De werkdag kan beginnen
Gebouw is sowieso pas om negen uur open en ze moeten alles nog bakken enz.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oh dat is laat, mensen willen toch ,sochtends vers brood?
Niks voor ochtendmensen dusquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Gebouw is sowieso pas om negen uur open en ze moeten alles nog bakken enz.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje de boel opstoken zo [ afbeelding ]
Bitterbal zoekt gewoon de sterkste man op de apenrots van Foqueville.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje de boel opstoken zo [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal zoekt gewoon de sterkste man op de apenrots van Foqueville.
He who has the strongest legs will conqueror the beige princess.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal zoekt gewoon de sterkste man op de apenrots van Foqueville.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
He who has the strongest legs will conqueror the beige princess.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:42 schreef UitStraling het volgende:
* komt morgen binnen.
https://www.betersport.nl(...)REAQYASABEgLVQ_D_BwE
Je probeert wel echt indruk te maken op Ballie zo.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:42 schreef UitStraling het volgende:
* komt morgen binnen.
https://www.betersport.nl(...)REAQYASABEgLVQ_D_BwE
Denk dat ik me na een minuut op zo'n ding al verveel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je probeert wel echt indruk te maken op Ballie zo.
Maar je hebt toch niet echt een loopband besteld?
@Flory ?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:44 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij is er ook een smiley van een loopband?
Of gewoon van iemand die door de vrije natuur wandelt, met bossen, watertje, een vlinder en een zonnetjequote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:44 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij is er ook een smiley van een loopband?
Ik wilde eerste eenquote:
Jij bent dus niet stom.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wilde eerste eenposten, maar toen las ik 'm goed, namelijk dat de ochtendmensen júist de stomme mensen zijn.
* IJsdraakje is geen ochtendmens en nog lang niet wakker blijkbaar.
Gewoon een tv ervoor zetten met beelden van een industrieterreinquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ik me na een minuut op zo'n ding al verveel.
@kwiwiquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wilde eerste eenposten, maar toen las ik 'm goed, namelijk dat de ochtendmensen júist de stomme mensen zijn.
* IJsdraakje is geen ochtendmens en nog lang niet wakker blijkbaar.
Niks persoonlijks, als er maar niet verwacht wordt dat ik op dezelfde tijdstippen wat zinnigs doe.quote:
Zou er iets zijn als Industrieterrein Simulator 2020 or Industrieterrein Tycoon? vraag dit voor een vriend.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon een tv ervoor zetten met beelden van een industrieterrein
Fuuuuuquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:09 schreef dud0r het volgende:
![]()
Dopje van m'n oordopjes verloren net ergens.
Er bestaat wel zoiets als dat laatste. Ik weet alleen niet of er recente versies van zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou er iets zijn als Industrieterrein Simulator 2020 or Industrieterrein Tycoon? vraag dit voor een vriend.
Je hebt wel de industrie versie van RailAway op bbc.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou er iets zijn als Industrieterrein Simulator 2020 or Industrieterrein Tycoon? vraag dit voor een vriend.
Dat je met wat extra bultjes en jeuk van de loopband af stapt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
je hebt op zaterdag en zondagochtend wel van die streams op TV van webcams uit toeristische gebieden. Toen ik nog weleens op de hometrainer zat (quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon een tv ervoor zetten met beelden van een industrieterrein
Ja nu zit dat ding bijna compleet in m'n oor en hoor ik nog de omgevingquote:
seconden that isquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon je favoriete onzinprogramma op en trappen maar.De enige manier om een hometrainer langer dan 10 minuten vol te houden.
Jij hebt wel een heel bijzonder beeld van de werkelijkheidquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:16 schreef bitterbal het volgende:
het bestaat gewoon
Walking Simulator spelen
https://store.steampowered.com/app/1214280/Walking_Simulator/
Eigenlijk moet je dan een VR-set hebben en dan op de loopband.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:16 schreef bitterbal het volgende:
het bestaat gewoon
Walking Simulator spelen
Wel een loopband die zn hellingshoek kan aanpassenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dan een VR-set hebben en dan op de loopband.
Mwah, als ik alleen 10 minuten doe, ga ik voor een sprintje. Da's afleiding genoeg.quote:
Flikkert daar nu een wandelaar van een berg af?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:16 schreef bitterbal het volgende:
het bestaat gewoon
Walking Simulator spelen
Complete integratie met de loopband.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel een loopband die zn hellingshoek kan aanpassen
ja kan tijdens het echte wandelen ook gebeurenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flikkert daar nu een wandelaar van een berg af?
Vroeger kon ik echt veel van die dingen spelenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, zie
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_15.18.ProductImage
Ik hou stiekem nog steeds van dat soort spelletjes.
Ik heb Cities: Skyline, dat zegt waarschijnlijk genoeg.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger kon ik echt veel van die dingen spelen
Ja of dat er een ruimteraket op je neerstort tijdens het wandelen, kan allemaalquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan tijdens het echte wandelen ook gebeuren
die heb ik ookquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb Cities: Skyline, dat zegt waarschijnlijk genoeg.
nou ja dat kan ookquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of dat er een ruimteraket op je neerstort tijdens het wandelen, kan allemaal
Die waren een tijdje terug allemaal gratis.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:22 schreef theSlowRush het volgende:
Rollercoaster tycoon heb ik echt veel gespeeld vroeger
Nou niet op een industrieterrein hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan tijdens het echte wandelen ook gebeuren
nee maar dit spel is wat uitgebreiderquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niet op een industrieterrein hoor.
Wel op industrieterreinen zoals ik ze bouw.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niet op een industrieterrein hoor.
Ziekmeldenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we kunnen ons ziekmelden en weer gaan slapen?
Mijn Sims zijn wel hooggeleid.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:24 schreef UitStraling het volgende:
Zonder die urenslurpende simulatiespelletjes waren we nu allemaal extreem hooggeleid.
Zwak kuchje. Windjes op de achtergrond.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezelf bellen met een zielig stemmetje.
En dan jezelf naar de bedrijfsarts sturen omdat je het niet vertrouwt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
' Ja hallo, met Bal'quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nauwelijks onderdrukte braakgeluidjes.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zwak kuchje. Windjes op de achtergrond.
Mental image van twee tegen elkaar pratende tieten nu.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' Ja hallo, met Bal'
' Hallo Bal, dit is Bal, ik wil mij ziekmelden'
'Oh das jammer Bal, ik wens je veel beterschap'
' Dankje Bal'
Zachtjes snikken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nauwelijks onderdrukte braakgeluidjes.
Ik zou aan andere ballen denken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mental image van twee tegen elkaar pratende tieten nu.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb Cities: Skyline, dat zegt waarschijnlijk genoeg.
ookquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:22 schreef theSlowRush het volgende:
Rollercoaster tycoon heb ik echt veel gespeeld vroeger
misschien zijn we juist wel zo slim door die spelletjes.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:24 schreef UitStraling het volgende:
Zonder die urenslurpende simulatiespelletjes waren we nu allemaal extreem hooggeleid.
Misschien leven we wel in zo'n spelletje.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:34 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
misschien zijn we juist wel zo slim door die spelletjes.
De mogelijkheden zitten er wel, maar de tijd om te ontplooien was al opgeslokt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:34 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
misschien zijn we juist wel zo slim door die spelletjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |