Juist wel, Heinerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:18 schreef Szura het volgende:
Hier hoeft u niet op te letten, doet geen NEDERLANDER mee
Heiner is Finn, die varen nietquote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Juist wel, HeinerMaar die liggen te wachten tot ze mogen beginnen. Dus daar hoeven we inderdaad niet op te letten.
Ah mijn fout. Maar het belangrijkste punt blijft staan.quote:
Kan zomaar gebeuren.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
7e, dat is helaas wel erg veel. Dan moet Rindom echt nog de boel weggooien in de medal race.
Moeten 3 plaatsen tussen zitten en Marit mag ook niet te veel verliezen op anderen. En ik denk dat de rest wel op minimaal 10 punten achter Rindom staat, dus die kan wel gokken op het volgen van Marit denk ik?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan zomaar gebeuren.
Maar het kan ook voor bouwmeester nog mis gaan.
Maar een medaille komt nu wel erg dichtbij. Prima resultaat (gezien de eerdere dagen).
7 punten achter dus. Dubbele punten dus 4 boten dr tussen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
7e, dat is helaas wel erg veel. Dan moet Rindom echt nog de boel weggooien in de medal race.
4 plekken erachter, dus 5e.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:25 schreef Fodio het volgende:
Om goud te krijgen moet Marit dus 1e worden en de Deense 4e of meer met maar 10 boten toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |