In de medalrace kan er ook van alles gebeuren. Zowel positief als negatief.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weinig wind is niet echt het voordeel voor Marit denk ik. Zie het niet meer worden dan een medaille op deze manier.
Oke optimistquote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weinig wind is niet echt het voordeel voor Marit denk ik. Zie het niet meer worden dan een medaille op deze manier.
SPOILER: kinderfietsjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik zei dat Kimmann gewoon wel een goede kans had als hij weer zoveel beter uit de start kwam dan de rest.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:16 schreef PS. het volgende:
[..]
Oke optimist
Jij wist ook zeker dat we geen medaille gingen halen bij BMX
Straks met de iPad controleren op een motortjequote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb je een hotline met de Spaanse? Die mag wel even paar plekjes zakken nuSPOILER: kinderfietsjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Die staat ook gewoon met zijn verrekijker bij het huis van Maritquote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:16 schreef Szura het volgende:
Ayolt weer met een analyse uit de binnenwereld van Marit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |