Afgelopen dinsdag ofzo. Tyfoon.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:07 schreef RAVW het volgende:
wanneer hadden ze die orkaan verwacht![]()
dan komt er een beetje vaart er in
Gewoon iemand inschrijven mag in geen enkele sport, er zijn altijd wel bepaalde eisen (of vereiste uitnodigingen zoals in atletiek) en een maximum aantal deelnemers enzoquote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:07 schreef Remco het volgende:
Wat doen hier trouwens ontzettend veel landen aan mee, ik zie vlaggen die ik geeneens ken. Of mag elk land gewoon een bootje inschrijven?
Dat valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:07 schreef Remco het volgende:
Wat doen hier trouwens ontzettend veel landen aan mee, ik zie vlaggen die ik geeneens ken. Of mag elk land gewoon een bootje inschrijven?
Met deze standen moet die gewoon geen debiel slechte medal race varen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:13 schreef Szura het volgende:
Het valt allemaal best nog mee voor de huilende Rindom
In de medalrace kan er ook van alles gebeuren. Zowel positief als negatief.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weinig wind is niet echt het voordeel voor Marit denk ik. Zie het niet meer worden dan een medaille op deze manier.
Oke optimistquote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weinig wind is niet echt het voordeel voor Marit denk ik. Zie het niet meer worden dan een medaille op deze manier.
SPOILER: kinderfietsjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik zei dat Kimmann gewoon wel een goede kans had als hij weer zoveel beter uit de start kwam dan de rest.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:16 schreef PS. het volgende:
[..]
Oke optimist
Jij wist ook zeker dat we geen medaille gingen halen bij BMX
Straks met de iPad controleren op een motortjequote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb je een hotline met de Spaanse? Die mag wel even paar plekjes zakken nuSPOILER: kinderfietsjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Die staat ook gewoon met zijn verrekijker bij het huis van Maritquote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:16 schreef Szura het volgende:
Ayolt weer met een analyse uit de binnenwereld van Marit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |