Denk dat een duo Senesi-Trauner prima kan werken. Senesi heeft gewoon echt een leidersfiguur naast hem nodig die positioneel sterker is, dat was Botteghin op zijn minst wel dus dat liep prima.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:37 schreef Scrummie het volgende:
Maar Senesi is tot nu toe ook erg matig begonnen aan dit seizoen, dat zal dan ook wel weer deels met Fer te maken hebben dus ik ben benieuwd hoe het dan de komende wedstrijden gaat met die Trauner naast 'm. En wat er dan met Fer gaat gebeuren. Het begon vanavond wat Fer betreft wat sneu te worden, dat gefluit gun je 'm ook weer niet natuurlijk.
En ook benieuwd hoe het gaat tegen een tegenstander die wat meer naar voren voetbalt. Zondag ADO, hopelijk speeltijd voor Hartjes, Milambo en die Trauner zal sowieso spelen natuurlijk.
Malacia kruipt ook heel vaak naar binnen, terwijl Pedersen aan de zijlijn staat. Snap niet dat Malacia dat niet vaker doetquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:34 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Haps is veel dynamischer, Malacia blijft heel de tijd hangen en heeft totaal geen drive naar voren.
Ogen opendoen, fetXquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:42 schreef fetX het volgende:
Paar dingetjes:
- Ik stap bij deze van de Kökcü hypetrain af @:onlogisch . Allemachtig wat was die kerel weer slecht vandaag zeg.
Ja, en die Trauner heeft ervaring dus als dat een beetje mee zit staat dat wel. Vraag me ook af of Geertruida-Senesi wel zou werken, als dat straks nog wel gaat gebeuren nu Trauner er is.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat een duo Senesi-Trauner prima kan werken. Senesi heeft gewoon echt een leidersfiguur naast hem nodig die positioneel sterker is, dat was Botteghin op zijn minst wel dus dat liep prima.
Het probleem aan Fer is dat hij af en toe het gewoon compleet kwijt lijkt te zijn wat er gebeurt en hij heeft dit soort momentjes bijzonder vaak. Vandaag denk ik vier of vijf keer. Slot had eigenlijk gewoon moeten ingrijpen maar goed.
OE AH ED DE GOEIJ.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:45 schreef Duveldrinker het volgende:
Mooie docu met beelden van de Europa Cup. Was er al die potjes bij in de Kuip is klein ventje.
Denk eigenlijk dat Senesi en Geertgod niet gaat werken als centraal duo. Coachen elkaar echt totaal niet.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, en die Trauner heeft ervaring dus als dat een beetje mee zit staat dat wel. Vraag me ook af of Geertruida-Senesi wel zou werken, als dat straks nog wel gaat gebeuren nu Trauner er is.
Geert rechtsback en als hij niet bijtekent bankie.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat Senesi en Geertgod niet gaat werken als centraal duo. Coachen elkaar echt totaal niet.
Hebben ze ooit wel eens naast elkaar gestaan dan?quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat Senesi en Geertgod niet gaat werken als centraal duo. Coachen elkaar echt totaal niet.
Nee, verwacht ik ook. Maar afwachten maar.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen PEC vorig jaar, maar dat was volgens mij de enige keer. Was daar toen best ontevreden over, stond niet echt stabiel (alhoewel het met Spajic niet beter werd).quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben ze ooit wel eens naast elkaar gestaan dan)
Vraag ik me ook af ja. Zou Geert niet wat kunnen zijn voor de CVM?quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, en die Trauner heeft ervaring dus als dat een beetje mee zit staat dat wel. Vraag me ook af of Geertruida-Senesi wel zou werken, als dat straks nog wel gaat gebeuren nu Trauner er is.
Daar heeft ie wel eens gestaan ja, vind ik geen slecht idee eigenlijk.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af ja. Zou Geert niet wat kunnen zijn voor de CVM?
Stond hij onder Kuyt bij de u19.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar heeft ie wel eens gestaan ja, vind ik geen slecht idee eigenlijk.
Speelde hij in de jeugd best vaak dacht ik. Weet niet of dat wat is.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af ja. Zou Geert niet wat kunnen zijn voor de CVM?
Nee, echt pas op het eind even. Moet je niet willen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Speelde hij in de jeugd best vaak dacht ik. Weet niet of dat wat is.
Ik heb (op tv dan) echt genoten van deze verschrikkelijke kutwedstrijd en dat was 75% publiek, 25% voetbal.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Ondanks alles was het heerlijk om weer in de Kuip te zijn. Daar hou ik me maar aan vast dan.
Ja, precies dat. Was gewoon weer heerlijk ouderwets cynisch kankeren op alles wat los en vast zit om vervolgens in de laatste minuut de longen uit je lijf te juichen en wildvreemden te highfiven en gewoon met een goed gevoel naar huis te gaan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb (op tv dan) echt genoten van deze verschrikkelijke kutwedstrijd en dat was 75% publiek, 25% voetbal.
Nee eens. Gewoon een 6 en een spits halen en dan staat er een prima elftal. Maar goed, geen centen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, echt pas op het eind even. Moet je niet willen.
Ik zou het toch een keer willen zien. De kwetsbaarheid van Kökcü en Toornstra gaat je echt opbrekenquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, echt pas op het eind even. Moet je niet willen.
Was dan de eerste keer dat ze überhaupt ID controleerden, bij de vorige potjes (en PO’s vorig seizoen) hoefde het niet.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:02 schreef fetX het volgende:
Mooi trouwens dat altijd alles zo slecht geregeld daar is bij de Kuip. Die rijen en dan vervolgens ook bier halen wat eeuwen duurt al is dat al jaren zo.
Op een gegeven moment ook geen ID meer controleren omdat ze het anders niet zouden halen
Nooit bier halen tijdens rust. Tijdens de wedstrijd ben je vaak snel aan de beurt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:02 schreef fetX het volgende:
Mooi trouwens dat altijd alles zo slecht geregeld daar is bij de Kuip. Die rijen en dan vervolgens ook bier halen wat eeuwen duurt al is dat al jaren zo.
Op een gegeven moment ook geen ID meer controleren omdat ze het anders niet zouden halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |