Ik weet dat het wat irrationeel is maar kon me altijd wel aan storen dat hij na al die jaren nog geen Nederlands sprak. Voor een Deen, die kunnen dat binnen een paar maanden onder de knie hebben.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten we het niet gaan overdrijven, gouden pikjaar gehad en daarna alleen maar ziek, zwak en misselijk. Bij de eerste training dit jaar werd hij weggestuurd omdat hij aan het sjokken was en er in woord en gebaar geen zin in had.
Gewoon een labiele Deen
Als de persoon in kwestie Rotterdam zijn tweede thuis blijft noemen in elk interview is dat niet irrationeelquote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik weet dat het wat irrationeel is maar kon me altijd wel aan storen dat hij na al die jaren nog geen Nederlands sprak. Voor een Deen, die kunnen dat binnen een paar maanden onder de knie hebben.
Volgens de doorgaans goed ingevoerde Marcel van der Kraan in de Telegraaf podcast eist het management van Geertruida "een salaris dat de topspelers bij Feyenoord verdienen" en dat alle verhoudingen op z'n kop zou zetten. Feyenoord zou al heel ver zijn gegaan in hun salarisbod.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:27 schreef Slobeend het volgende:
Het is eigenlijk best wel pijnlijk dat we financieel zo ver gezakt zijn dat we niet meer aan de eisen van een Lutsharel Geertruida kunnen voldoen.
Ik heb wel eens begrepen dat het normale plafond voor topspelers rond de 1mln zit. Dus ik gok dat ze iets van 8 ton hebben gevraagd en Feyenoord maximaal 5/6 wil betalen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens de doorgaans goed ingevoerde Marcel van der Kraan in de Telegraaf podcast eist het management van Geertruida "een salaris dat de topspelers bij Feyenoord verdienen" en dat alle verhoudingen op z'n kop zou zetten. Feyenoord zou al heel ver zijn gegaan in hun salarisbod.
Ik vermoed dan dat de salariseisen liggen ergens tussen 1,5 en 2 miljoen, en het bod van Feyenoord ergens tussen 7 ton en 1 miljoen. Zoiets denk ik dan.
Maar Jorgensen kreeg 1,7 en die ene kreeg zelfs 2 miljoen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik heb wel eens begrepen dat het normale plafond voor topspelers rond de 1mln zit. Dus ik gok dat ze iets van 8 ton hebben gevraagd en Feyenoord maximaal 5/6 wil betalen.
Is gewoon werknemer van Wasserman. Maar nee, eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vinden jullie het wenselijk dat de broer van Fer de zaakwaarnemer is van Geertruida?
Ziet er niet onmogelijk uit nee. Hopelijk kan Trauner wel de dijkdoorbraak fixen. Anders komen we niet eens tot de PO.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:57 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dan de PO ronde toch? Niet onmogelijk zou je zeggen. Al lig je er tegen die Duitsers en Russen waarschijnlijk wel uit
Union Berlijn is wel de sterkst mogelijke tegenstander van alle mogelijke tegenstanders, dus dat zou wel typisch zijn. Hopen op Elfsborg/Velezquote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:57 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dan de PO ronde toch? Niet onmogelijk zou je zeggen. Al lig je er tegen die Duitsers en Russen waarschijnlijk wel uit
Ik denk dat Feyenoord wel kan voldoen maar het niet wil. Geeft Feyenoord toe aan de eisen van Geert, dan staan direct Malacia, Bijlow en Kökcü voor de deur en heb je een heel scheef salarishuis. Geert is pas één seizoen basisspeler en vertegenwoordigt waarde, maar ik vind hem niet bepaald in de positie om het beste salaris van de selectie te eisen. Daar zou hij nog een seizoen goed voor moeten spelen imo. Als de bronnen correct zijn terecht dat Feyenoord de stekker eruit trekt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:27 schreef Slobeend het volgende:
Het is eigenlijk best wel pijnlijk dat we financieel zo ver gezakt zijn dat we niet meer aan de eisen van een Lutsharel Geertruida kunnen voldoen.
Hopelijk komt hij zelf nog bij zinnen en neemt hij een andere zaakwaarnemer.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord wel kan voldoen maar het niet wil. Geeft Feyenoord toe aan de eisen van Geert, dan staan direct Malacia, Bijlow en Kökcü voor de deur en heb je een heel scheef salarishuis. Geert is pas één seizoen basisspeler en vertegenwoordigt waarde, maar ik vind hem niet bepaald in de positie om het beste salaris van de selectie te eisen. Daar zou hij nog een seizoen goed voor moeten spelen imo. Als de bronnen correct zijn terecht dat Feyenoord de stekker eruit trekt.
Topspelers? Bij Feyenoord? 🤣quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens de doorgaans goed ingevoerde Marcel van der Kraan in de Telegraaf podcast eist het management van Geertruida "een salaris dat de topspelers bij Feyenoord verdienen" en dat alle verhoudingen op z'n kop zou zetten. Feyenoord zou al heel ver zijn gegaan in hun salarisbod.
Ik vermoed dan dat de salariseisen liggen ergens tussen 1,5 en 2 miljoen, en het bod van Feyenoord ergens tussen 7 ton en 1 miljoen. Zoiets denk ik dan.
De oom van Leroy Fer is zijn zaakwaarnemer. Of een neef of zo.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hopelijk komt hij zelf nog bij zinnen en neemt hij een andere zaakwaarnemer.
Volgens mij de broer. Leegreg (mooie naam) speelde zelf 10 jaar terug ook in de jeugdopleidingquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
De oom van Leroy Fer is zijn zaakwaarnemer. Of een neef of zo.
Misschien heeft het kamp-Geertruida een club achter de hand die interesse heeft en meer kan betalen dan Feyenoord. Zoals bij Summerville inderdaad. Nou prima, donder maar op zou ik zeggen. Het gemis van Berghuis vind ik pijnlijk, omdat hij de enige speler is die iets extra's had. De rest is inwisselbaar.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:13 schreef macca728 het volgende:
Ja kan ook, dezelfde zaakwaarnemer als die van Summerville.
Nou die is goed terechtgekomen....
Gewoon het bedrijf van Rob Jansen is dat (Wasserman). Toornstra, Antonucci, Fer (verrassing) en Sinisterra zitten daar ook.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
De oom van Leroy Fer is zijn zaakwaarnemer. Of een neef of zo.
quote:Feyenoord heeft de onderhandelingen met Lutsharel Geertruida over een nieuw contract gestopt. De Rotterdammers konden niet voldoen aan de eisen van de 21-jarige middenvelder, maar volgens de zaakwaarnemer Leegreg Fer heeft Geertruida de intentie om actief te blijven in De Kuip en is hij niet van plan om transfervrij te vertrekken.
''De indruk wordt nu gewekt dat de onderhandelingen zijn gestopt omdat Lutsharel buitensporige bedragen vraagt, maar dat is absoluut niet aan de orde'', begint zijn zaakwaarnemer in het Algemeen Dagblad. ''Dat de onderhandelingen vier maanden geleden zijn gestart, klopt. Maar er is in die periode ook maandenlang niet gesproken. Lutsharel heeft de intentie om bij Feyenoord te blijven, laat dat duidelijk zijn. Zonder over bedragen te praten: daar hoort een salaris bij dat de categorie spelers waar hij toe behoort in de Kuip verdient. De club en de speler liggen uit elkaar, maar er zit geen schokkend gat tussen vraag en aanbod.''
Technisch directeur Frank Arnesen liet gisteren weten dat Feyenoord niet kan voldoen aan de eisen van de speler. ''Na de berichtgeving van gisterenochtend ontstaat er een beeld dat hij onredelijke hoge eisen stelt met eventueel een toekomst elders in zijn achterhoofd, maar dat is onterecht. Hij wil helemaal niet dwarsliggen om vervolgens transfervrij te vertrekken. Integendeel. Zoals vaak biedt de club iets en vraagt de speler iets. Helaas heeft dat nog niet geleid tot een akkoord. Daar zijn twee partijen voor nodig. Het kan niet zo zijn dat er een akkoord is en slechts één partij daar dolblij mee is.''
Lastig wel dat de ene partij die roept 'vraagt teveel' een journalist met iets te goede banden met onze RVC is, en de andere partij de zaakwaarnemer van betreffende speler. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.quote:
Ik neem aan dat ie daar wel op doelt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lastig wel dat de ene partij die roept 'vraagt teveel' een journalist met iets te goede banden met onze RVC is, en de andere partij de zaakwaarnemer van betreffende speler. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Wel benieuwd op welke categorie spelers die zaakwaarnemer doelt. Ik hoop niet op de categorie 'onbetwiste basisspeler' want dat vind ik hem eigenlijk nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |