Linssen die als buitenspeler de strijd van 2 'talentvolle' spelers heeft gewonnen bedoel je?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:33 schreef aTypisch het volgende:
maar misschien kunnen we het hebben over Bannis die de STRIJD van Bozenik al gewonnen heeft voor een positie in de spits
het gaat niet om de exacte bedragenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja als alle bedragen totaal niet kloppen kunnen we dat niet echt concluderen he
Als iets niet betrouwbaar is is het per definitie niet valide.
Tja, das schade die Troost heeft aangedaan, dat los je niet zomaar op helaas.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
valt wel mee
punt blijft dat spelers als pratto, spajic, jorgensen, linssen, teixeira, fer, haps, toornstra, diemers (met alleen apps die enige waarde vertegenwoordigd) meer in is geïnvesteerd qua salaris dan je zogenaamde groeibriljantjes
of die cijfers nou helemaal kloppen of niet
het is geen toeval dat dit zo vaak een probleem is
Ik spreek niet over ploegen die ik niet ken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:34 schreef aTypisch het volgende:
of even aan kenner @:el-stinho vragen of hij een spreekbeurt kan houden over Luzern, daar weet hij vast wel wat van
Daarom ook dat/als. Maar je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja als alle bedragen totaal niet kloppen kunnen we dat niet echt concluderen he
Als iets niet betrouwbaar is is het per definitie niet valide.
nee nee, bannis startte een keer in de spitsquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Linssen die als buitenspeler de strijd van 2 'talentvolle' spelers heeft gewonnen bedoel je?
dankjequote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, das schade die Troost heeft aangedaan, dat los je niet zomaar op helaas.
Het heeft echter totaal geen zin om dit als referentiekader te gebruiken. Jij of ik kunnen ook wel een pikorde aanmaken op basis van wat we denken, maar dat betekent niks. Sterker zelfs het zou vermoedelijk een stuk accurater zijn als een van ons zoiets uitschrijft omdat wij meer bronnen hebben.quote:
Vind ik niet zo duidelijk hoor. Want gisteren mocht Bozenik invallen en Bannis niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee nee, bannis startte een keer in de spits
lijkt me duidelijk dat hij bozenik voorbij is in de pikorde
kloptquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vind ik niet zo duidelijk hoor. Want gisteren mocht Bozenik invallen en Bannis niet.
nee je verzint weer zelf conclusies van andere users hier en maakt die belachelijkquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kloptik haalde even wat conclusies terug van andere users hier
Tenzij hij naar de PL kan, bij FC Rijnmond werd gesproken dat zo'n Summerville al op twee miljoen zit bij Leeds. Daar kunnen wij natuurlijk nooit mee concurreren.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
das wel een probleem maar zoals ik het hoor heeft Geert nu wel een stuk beter salaris aangeboden gekregen (dus niet het Diemers-salarisje). Is niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld Tonny en JPB die ik volledig gelijk gaf toen ze weg wilden.
Ik ga er van uit dat Geert hetzelfde aangeboden heeft gekregen wat Kökcü en Malacia nu verdienen en beter gaat ie gewoon niet krijgen.
Beetje gekleurde bron maar oke. Zaakwaarnemer is dus Leegreg Fer, ooit (10 jaar terug) nog een voetballer in onze jeugd maar inmiddels dus zaakwaarnemer bij Wasserman.quote:Feyenoord heeft deze week besloten om niet verder te onderhandelen met het management van Lutsharel Geertruida. De 21-jarige verdediger heeft een contract dat over tien maanden afloopt en de kans is dus groot dat hij transfervrij De Kuip gaat verlaten.
Dit meldt De Telegraaf. De eisen die zijn neergelegd door Geertruida zijn volgens ingewijden extreem. Feyenoord bood de eigen jeugdspeler een fors salaris voor de komende jaren, maar konden niet voldoen aan het eisenpakket, De zaken van Geertruida worden onder meer door de broer van Leroy Fer behartigd.
Vind het oprecht wel mooi dat ie, ondanks de laatste twee jaren, toch nog een redelijk afscheid krijgt.quote:
Dat verdient hij ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vind het oprecht wel mooi dat ie, ondanks de laatste twee jaren, toch nog een redelijk afscheid krijgt.
Laten we het niet gaan overdrijven, gouden pikjaar gehad en daarna alleen maar ziek, zwak en misselijk. Bij de eerste training dit jaar werd hij weggestuurd omdat hij aan het sjokken was en er in woord en gebaar geen zin in had.quote:
boeiendquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten we het niet gaan overdrijven, gouden pikjaar gehad en daarna alleen maar ziek, zwak en misselijk. Bij de eerste training dit jaar werd hij weggestuurd omdat hij aan het sjokken was en er in woord en gebaar geen zin in had.
Gewoon een labiele Deen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |