Wattenstaafje in je neus. Nou nou, poe-hee, hef-tig.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja dwang, als je normaal mee wilt doen word je gedwongen mee te doen aan een test circus.
De maatschappij zou moeten betalen voor de consequenties die jouw keuzes hebben? Notnx.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:16 schreef ludovico het volgende:
Niemand zou voor een test moeten betalen.
Niet wanneer er een pandemie heerst hèquote:Je bent ongezond totdat het tegendeel bewezen, idioot gedachtegoed is dat.
Je mag het allemaal een kleine moeite vinden ik vind het een grote moeite en gewoon naar. Volstrekt idioot dat je dit zonder goede redenen - en nee die redenen zijn niet goed - zoiets gaat verplichten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wattenstaafje in je neus. Nou nou, poe-hee, hef-tig.
Welke consequenties? Dat iemand misschien op de IC terecht komt? Of in het ziekenhuis? Dat is een gevolg van allerlei keuzes die mensen maken, mogen we niet meer in vrijheid de keuze maken om dom te doen? Om risico te nemen op welke manier dan ook? Wintersport afschaffen? Auto's verbieden? Alleen nog maar lopen met een helm op of anders niet meer geholpen worden in het ziekenhuis?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:18 schreef Isdatzo het volgende:
De maatschappij zou moeten betalen voor de consequenties die jouw keuzes hebben? Notnx.
Aanstelleritus. Maar gelukkig is er een alternatiefquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je mag het allemaal een kleine moeite vinden ik vind het een grote moeite en gewoon naar.
Daar denken veel mensen anders over.quote:Volstrekt idioot dat je dit zonder goede redenen - en nee die redenen zijn niet goed - zoiets gaat verplichten.
Epidemie, nu, in dit land? Met een paar mensen in het ziekenhuis die Covid gerelateerd zijn? Wanneer wil je iets een epidemie noemen?quote:
Dat je testjes moet doen.quote:
Dat is een logische consequentie, je niet laten testen omdat we anders aannemen dat je ziek en besmettelijk bent is krankzinnig.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat je testjes moet doen.
Prima wanneer je geen rijbewijs wil halen, maar dan ga ik ook niet betalen voor jouw taxi.
Klopt en dat is compleet debiel. Met de R in de maand gaan de besmettingen weer omhoog, al zal het de IC's niet overspoelen gaan we vast weer op de handrem.quote:
Ik vind het niet zo gek om niet al te veel risico's te nemen. Als blijkt dat het ook zonder testen allemaal prima kan, dan mag dat ook wat mij betreft zo snel mogelijk afgeschaft worden.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Klopt en dat is compleet debiel. Met de R in de maand gaan de besmettingen weer omhoog, al zal het de IC's niet overspoelen gaan we vast weer op de handrem.
Zolang we het risico niet durven te nemen om het los te laten komen we er nooit achter dat het wél kan. Gezien de uiterst fragiele houding mbt consequenties ben ik bang dat we hier de komende 5 jaar niet vanaf komen.
Hoe wil je daar achter komen zonder het te testen dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
Als blijkt dat het ook zonder testen allemaal prima kan, dan mag dat ook wat mij betreft zo snel mogelijk afgeschaft worden.
Die tijd komt nooit als je het niet probeert of onderzoekt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
Tot die tijd is af en toe een wattenstaafje in je neus nou ook weer niet zo'n ontzettend groot drama als sommigen het doen voorkomen.
En laten we svp kritisch zijn op de trailing IHR en IFR voor alle age groups, incl / excl onderliggend lijden en incl/excl WLZ indicatie.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:38 schreef ludovico het volgende:
93% antistoffen werkt vast niet voldoende, dan 100% ook niet.
Golf 1, 0% antistoffen, IC max 1400 mensen, was te doen, was te curben, nu niet? Hou op hoor.
Geen idee hoe het kan maar je gelooft teveel in Koopmans haar angstprognoses als je denkt dat we nog echt een probleem hebben voor onze samenleving (NL dus) met corona.
Samenvatting?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:50 schreef devlinmr het volgende:
Kijk keihard bewijs dat de delta variant door vaccinatie komt
https://dougbillings.us/v(...)-kingston-7-27-2021/
LIBERTEEHHH haha.quote:
Ook ondertussen in Frankrijkquote:
Het wereld is niet verdeeld in 2 kampen hè.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:55 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ook ondertussen in Frankrijk
5 miljoen vaccinaties gezet sinds half juli toen de maatregelen bekend werden
Dan hadden ze in 2018 moeten protesteren. Toen werden 11 vaccins verplicht gesteld op straffe van een boete én alsnog verplicht vaccineren voor een kind naar school magquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het wereld is niet verdeeld in 2 kampen hè.
Je kan ook tegen alle dwingende bullshit zijn en pro vaccinaties.
Is de griepprik verplicht? Neen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:58 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dan hadden ze in 2018 moeten protesteren. Toen werden 11 vaccins verplicht gesteld op straffe van een boete én alsnog verplicht vaccineren voor een kind naar school mag
Jij bent af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |