SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ahhhh achsoquote:
ik ben idd in je stad aan het zoeken..quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhhh achso
dacht al is niet echt een veel voorkomende naam
ik heb wat gemist denk ik? je had toch huisruil met je pa gedaan?quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben idd in je stad aan het zoeken..
andere optie is bij Van Wijngaardenstraat (beneden appartement met tuin ed)
wordt druk met de Fokkers hier, @Momo en @DaMart wonen hier ook alquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik ken ook 2 Fokkers uit het hardlooptopic die er wonen. Maar die ga ik niet mentionen..quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wordt druk met de Fokkers hier, @:momo en @:damart wonen hier ook al
degene die ik mention vinden dat niet ergquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken ook 2 Fokkers uit het hardlooptopic die er wonen. Maar die ga ik niet mentionen..
heb je link?quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
Ja en kom eigenlijk nooit meer in het hardlooptopic. 1 van die twee zit wel in een WA groep waar ik ook in zit...quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
degene die ik mention vinden dat niet erg
Ja, het wordt wel een beetje krap in je huis hoorquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wordt druk met de Fokkers hier, @:momo en @:damart wonen hier ook al
mod in het ESF forum (waar ik in de SC ook veel post)quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
en Momo zegt me eigenlijk helemaal niks..![]()
![]()
Hoe gaat het met de kleinste telg??quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het wordt wel een beetje krap in je huis hoor.
dit wilde ik net vragenquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de kleinste telg??
Mention werktquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het wordt wel een beetje krap in je huis hoor.
Okeequote:Op donderdag 29 juli 2021 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mod in het ESF forum (waar ik in de SC ook veel post)
Misschien weer terug reisbranche?quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werkeloos
Na de vakantie full swing werk zoeken
zolang corona blijft woeden is daar nauwelijks droog brood in te verdienenquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien weer terug reisbranche?
jammerquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zolang corona blijft woeden is daar nauwelijks droog brood in te verdienen
quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de kleinste telg??
Met de kinderen gaat het goedquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mention werkt
Hoe gaat het met @:damart en de junior variant?
Hoeveel talen spreekt ze? Vloeiend?quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werkeloos
Na de vakantie full swing werk zoeken
tsja. Traditionele reisbureau's hebben door Internet sowieso hun beste tijd gehadquote:
meh, niet meer dan Engels I'm afraid, en d'r leeftijd is ook niet echt een prequote:Op donderdag 29 juli 2021 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel talen spreekt ze? Vloeiend?
ik had wel het vermoeden dat het een wennen dingetje zou zijn hoor.. maar daar fietste ik doorheen en flinke dosis gallerijflats stond mij gewoon erg tegen. het is niet dat ik het helemaal afschrijf maar voorkeur gaat nu naar die 2de (mede ook door tuin en begane grond)quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:59 schreef Koen66 het volgende:
By the way, Zalkerbos is qua wijk wel aanmerkelijk beter dan de van Wijngaardenstraat.
Al is er in die laatste wijk wel wat sloop en nieuwbouw geweest recent
Dat laatste leer ik de oudste per ongeluk ook al. Hij herhaalde laatst mijn woorden prima toen ik de bestuurder van de auto voor ons een slome kut noemdequote:
Das jammer. Ik kende een jaar of tien geleden iemand die bij D-reizen werkte, elkaar uit het oog verloren en toen kwam ik haar weer tegen als projectmanager bij een vertaalbureau. Maar die sprak ook Duits en Spaans enzo geloof ik.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, niet meer dan Engels I'm afraid, en d'r leeftijd is ook niet echt een pre
Komt eens even heel gauw van die snelweg af jongemanquote:
bos:quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt eens even heel gauw van die snelweg af jongeman
snelweglopen loopt meestal niet zo best afquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt eens even heel gauw van die snelweg af jongeman
quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit dan wel zo op die wolk![]()
bijstand komt ze nooit in zolang ik gewoon full time werkquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar Koen, Kan ze niet bij de gemeente terecht voor hulp??? Of gaat dat pas in als ze in de bijstand terecht zou komen??![]()
![]()
![]()
wat is erquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, dat laat momenteel een beetje te wensen over![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |