SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ahhhh achsoquote:
ik ben idd in je stad aan het zoeken..quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhhh achso
dacht al is niet echt een veel voorkomende naam
ik heb wat gemist denk ik? je had toch huisruil met je pa gedaan?quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben idd in je stad aan het zoeken..
andere optie is bij Van Wijngaardenstraat (beneden appartement met tuin ed)
wordt druk met de Fokkers hier, @Momo en @DaMart wonen hier ook alquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik ken ook 2 Fokkers uit het hardlooptopic die er wonen. Maar die ga ik niet mentionen..quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wordt druk met de Fokkers hier, @:momo en @:damart wonen hier ook al
degene die ik mention vinden dat niet ergquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken ook 2 Fokkers uit het hardlooptopic die er wonen. Maar die ga ik niet mentionen..
heb je link?quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
Ja en kom eigenlijk nooit meer in het hardlooptopic. 1 van die twee zit wel in een WA groep waar ik ook in zit...quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
degene die ik mention vinden dat niet erg
Ja, het wordt wel een beetje krap in je huis hoorquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wordt druk met de Fokkers hier, @:momo en @:damart wonen hier ook al
mod in het ESF forum (waar ik in de SC ook veel post)quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
en Momo zegt me eigenlijk helemaal niks..![]()
![]()
Hoe gaat het met de kleinste telg??quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het wordt wel een beetje krap in je huis hoor.
dit wilde ik net vragenquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de kleinste telg??
Mention werktquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het wordt wel een beetje krap in je huis hoor.
Okeequote:Op donderdag 29 juli 2021 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mod in het ESF forum (waar ik in de SC ook veel post)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |