abonnement Unibet Coolblue
pi_200870253
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:43 schreef Aaltje1978 het volgende:
nope
Huh, maar hoe breekt dit de regels dan? Dit is toch wat we al tientallen topics doen, roddels posten uit allerlei bronnen?
pi_200871889
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:56 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Huh, maar hoe breekt dit de regels dan? Dit is toch wat we al tientallen topics doen, roddels posten uit allerlei bronnen?
Ik begrijp het hier ook niet meer hoor... Maandenlang wordt er hier over geroddeld, gelachen en weet ik veel wat en nu is het ineens verboden? Moet niet gekker worden hier
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_200872160
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:56 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Huh, maar hoe breekt dit de regels dan? Dit is toch wat we al tientallen topics doen, roddels posten uit allerlei bronnen?
Heb gezien wat je had gepost en was gewoon helemaal netjes volgens de regels hoor.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_200872213
Ik heb het niet gezien, maar misschien kan er even het hoe en waarom worden meegedeeld bij het verwijderen van een post.
pi_200872477
Laat maar.
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 09:13:37 #206
184769 crew  Deisyy
pi_200872498
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:56 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Huh, maar hoe breekt dit de regels dan? Dit is toch wat we al tientallen topics doen, roddels posten uit allerlei bronnen?
Het staat sowieso in de topicpointer dat we hier niet meer gaan speculeren over vermeende ziekenhuisopnames.

Afgelopen week liepen posts hierover nogal uit de hand, dus hebben we hiertoe besloten.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_200872590
Maar nu snap ik waarom ze vaak bij foto's Bonnie and Clyde zet ivm dat scooperellen. Maar dat had ze ook gezet bij een foto van haar en Gerrit. Die waren dan schijnbaar ook aan het scooperellen?
  Trouwste user 2022 donderdag 12 augustus 2021 @ 09:45:37 #208
7889 tong80
Spleenheup
pi_200872992
Wat is een scooprel ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_200873002
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 09:45 schreef tong80 het volgende:
Wat is een scooprel ?

:T
Stelen heb ik uit dit topic vernomen.
pi_200873180
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 09:45 schreef tong80 het volgende:
Wat is een scooprel ?

:T
Of je leest even terug :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_200873210
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 09:13 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het staat sowieso in de topicpointer dat we hier niet meer gaan speculeren over vermeende ziekenhuisopnames.

Afgelopen week liepen posts hierover nogal uit de hand, dus hebben we hiertoe besloten.
Dit is toch niet te vergelijken met die droeftoeter die hier van de week kwam posten.

We hadden afgesproken dat er niet meer van gesloten accounts printscreens zouden worden gepost toch?

Dit kwam gewoon van insta af.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 10:47:47 #212
184769 crew  Deisyy
pi_200873611
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:11 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dit is toch niet te vergelijken met die droeftoeter die hier van de week kwam posten.

We hadden afgesproken dat er niet meer van gesloten accounts printscreens zouden worden gepost toch?

Dit kwam gewoon van insta af.
Mijn persoonlijke mening (dus niet die als mod) is dat ik dit topic liever gesloten zou zien, want eigenlijk is het best heel verdrietig dat Barbie niet in staat is om de juiste beslissing te nemen in haar leven. Om welke reden dan ook maakt ze elke keer weer de verkeerde keuze, en daar wordt hier dan lacherig over gedaan, terwijl ze steeds weer de afgrond in zakt en juist ze keihard hulp nodig heeft. En het zal toch maar je dochter zijn...

Jullie mogen me hypocriet noemen, omdat ik er zelf ook aan mee heb gedaan, maar ik vind dat iedereen het recht heeft zijn mening over iets aan te passen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_200874110
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:47 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Mijn persoonlijke mening (dus niet die als mod) is dat ik dit topic liever gesloten zou zien, want eigenlijk is het best heel verdrietig dat Barbie niet in staat is om de juiste beslissing te nemen in haar leven. Om welke reden dan ook maakt ze elke keer weer de verkeerde keuze, en daar wordt hier dan lacherig over gedaan, terwijl ze steeds weer de afgrond in zakt en juist ze keihard hulp nodig heeft. En het zal toch maar je dochter zijn...

Jullie mogen me hypocriet noemen, omdat ik er zelf ook aan mee heb gedaan, maar ik vind dat iedereen het recht heeft zijn mening over iets aan te passen.
Alsof Barbie dit allemaal leest hier.. :|W

Wat een gejank zeg :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 12 augustus 2021 @ 11:40:27 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200874424
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 11:20 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Alsof Barbie dit allemaal leest hier.. :|W

Wat een gejank zeg :')
Of ze het leest of niet maakt niet uit, kennelijk was de sfeer en de manier van posten in het topic een opmaat naar het grensoverschrijdende gedrag dat hier van de week gepost is, en waarmee iemand ook nog eens dacht met level 10 credits binnen te komen als newbie.

Dat idee kun je alleen maar hebben doordat de toon van het topic al heel lang die kant op ging.

Lekker lachen om dat domme mokkel, als ze morgen vermoord wordt zijn er nog mensen die hier wel durven posten dat ze er om gevraagd heeft.

Het is al heel lang geen interesse of leuke weetjes of even lachen meer, het is zelfs niet alleen leedvermaak meer, het is zo ver dat het niet beroerd genoeg met haar kan gaan om mensen nog tevreden te stellen, ze moet gestraft worden voor alle dingen waarvan ze grotendeels te dom is om te begrijpen hoe fout het is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Trouwste user 2022 donderdag 12 augustus 2021 @ 12:21:07 #215
7889 tong80
Spleenheup
pi_200875043
Gezien de laatste posts lijkt het me een goede reden om ook deze topicreeks te sluiten.

Neukt Viola Holt nog ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Spellchecker donderdag 12 augustus 2021 @ 12:35:03 #216
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200875251
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:47 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Mijn persoonlijke mening (dus niet die als mod) is dat ik dit topic liever gesloten zou zien, want eigenlijk is het best heel verdrietig dat Barbie niet in staat is om de juiste beslissing te nemen in haar leven. Om welke reden dan ook maakt ze elke keer weer de verkeerde keuze, en daar wordt hier dan lacherig over gedaan, terwijl ze steeds weer de afgrond in zakt en juist ze keihard hulp nodig heeft. En het zal toch maar je dochter zijn...

Jullie mogen me hypocriet noemen, omdat ik er zelf ook aan mee heb gedaan, maar ik vind dat iedereen het recht heeft zijn mening over iets aan te passen.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 11:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of ze het leest of niet maakt niet uit, kennelijk was de sfeer en de manier van posten in het topic een opmaat naar het grensoverschrijdende gedrag dat hier van de week gepost is, en waarmee iemand ook nog eens dacht met level 10 credits binnen te komen als newbie.

Dat idee kun je alleen maar hebben doordat de toon van het topic al heel lang die kant op ging.

Lekker lachen om dat domme mokkel, als ze morgen vermoord wordt zijn er nog mensen die hier wel durven posten dat ze er om gevraagd heeft.

Het is al heel lang geen interesse of leuke weetjes of even lachen meer, het is zelfs niet alleen leedvermaak meer, het is zo ver dat het niet beroerd genoeg met haar kan gaan om mensen nog tevreden te stellen, ze moet gestraft worden voor alle dingen waarvan ze grotendeels te dom is om te begrijpen hoe fout het is.
Jullie hebben gelijk .... :@ ^O^
  Trouwste user 2022 donderdag 12 augustus 2021 @ 12:37:38 #217
7889 tong80
Spleenheup
pi_200875283
Heb je het al gehoord van Barbie ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_200876038
Sorry hoor, mijn mening is dat dit forum altijd heeft bestaan vanwege al het geroddel, dat was juist de kracht hier.
Nu ineens slaat hier de politieke correctheid hier toe.

Hoe denk je dat al die enge mensen van Story, Privé aan al het nieuws komen? Moeten we nu net doen alsof die geen vuile trucjes uithalen om info te krijgen?
Nee tuurlijk doen die dat niet, net zo min als dat wij de bladen lezen. Wij zijn engeltjes en lezen alleen het politieke nieuws in de gerenommeerde kranten.

Pfffttt sorry hoor, maar ik zit hier om me te vermaken op het commentaar van de verbouwingen van mensen, de lelijke creaties, de onflatteuse foto's, het afgeven op bekende mensen en de laatste roddels.
In het dagelijkse leven sta ik open voor bijna alle mensen, culturen en gewoontes. En vriendschap of het leren kennen van nieuwe mensen hangt echt niet af van het feit of ze leuk op de foto staan (sta ik zelf ook niet, maak harde grappen over mijn eigen foto's).

Ieder zijn eigen mening, maar ik vind eerlijk gezegd niet dat het een mod zijn /haar taak is dat zo uit te voeren.
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_200876128
Dat filmpje van haar bij de wasmiddelen, dat is toch heerlijk SHO. Keep this topic alive.
Ook zo’n Kinky verhaal :P
Heerlijk, kan er geen genoeg van krijgen en vooralsnog wint ze mn sympathie vaker dan die dikke ex die over haar rug heen “groot” is geworden met zn botox bakkes.
Go hard or go home
pi_200877867
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:47 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Mijn persoonlijke mening (dus niet die als mod) is dat ik dit topic liever gesloten zou zien, want eigenlijk is het best heel verdrietig dat Barbie niet in staat is om de juiste beslissing te nemen in haar leven. Om welke reden dan ook maakt ze elke keer weer de verkeerde keuze, en daar wordt hier dan lacherig over gedaan, terwijl ze steeds weer de afgrond in zakt en juist ze keihard hulp nodig heeft. En het zal toch maar je dochter zijn...

Jullie mogen me hypocriet noemen, omdat ik er zelf ook aan mee heb gedaan, maar ik vind dat iedereen het recht heeft zijn mening over iets aan te passen.
Zolang de toon 'normaal' blijft dan lijkt me dat er niets aan de hand is. Het is niet zo dat omdat dit topic bestaat Samantha zich zo gedraagt. Dat sommige er lacherig overdoen, blijft. Ook zonder dit topic. Omdat zij nou eenmaal een gespreksonderwerp is met hoe ze doet. In die zin kiest ze er zelf voor. Kortom, zie het voor wat het is.

In elk geval, terug naar het onderwerp. Wanneer je denkt dat Samantha niet nog gekker kan doen, weet ze het toch wel weer steeds te presteren he. Ik vraag me echt af hoe het dan zit met haar ouders. Ze heeft toch ook een broertje. Heb het idee dat die denken van 'laat maar'.
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
  Moderator / Miss SHO donderdag 12 augustus 2021 @ 17:08:47 #221
22592 crew  Ole
pi_200878977
we gaan weer on topic *O*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 12 augustus 2021 @ 17:26:33 #222
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_200879262
Dan denk ik dat we op de wonderdoekjes, sportschool en de kip en boontjes nog even moeten wachten.. Ik vind het onheilspellend stil na haar laatste post. Oftewel ik heb er geen goed gevoel over. Relatie over met Dave, dus Samantha "kennende" even alles loslaten en helaas weer wegglijden en een weekend "lekker gek doen."
Als ze bij haar positieve was geweest, had ze haar veelzeggende post allang weg gehaald, denk ik zo.. Maarjawiebenik. 😬
Ik had privé detective moeten worden. :-)
pi_200879843
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 17:26 schreef HeelVaakBlij het volgende:
Dan denk ik dat we op de wonderdoekjes, sportschool en de kip en boontjes nog even moeten wachten.. Ik vind het onheilspellend stil na haar laatste post. Oftewel ik heb er geen goed gevoel over. Relatie over met Dave, dus Samantha "kennende" even alles loslaten en helaas weer wegglijden en een weekend "lekker gek doen."
Als ze bij haar positieve was geweest, had ze haar veelzeggende post allang weg gehaald, denk ik zo.. Maarjawiebenik. 😬
Dit, en dat lekker gek doen gaat steeds een stukje verder.
pi_200879984
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 13:24 schreef suzebol75 het volgende:
Sorry hoor, mijn mening is dat dit forum altijd heeft bestaan vanwege al het geroddel, dat was juist de kracht hier.
Nu ineens slaat hier de politieke correctheid hier toe.

Hoe denk je dat al die enge mensen van Story, Privé aan al het nieuws komen? Moeten we nu net doen alsof die geen vuile trucjes uithalen om info te krijgen?
Nee tuurlijk doen die dat niet, net zo min als dat wij de bladen lezen. Wij zijn engeltjes en lezen alleen het politieke nieuws in de gerenommeerde kranten.

Pfffttt sorry hoor, maar ik zit hier om me te vermaken op het commentaar van de verbouwingen van mensen, de lelijke creaties, de onflatteuse foto's, het afgeven op bekende mensen en de laatste roddels.
In het dagelijkse leven sta ik open voor bijna alle mensen, culturen en gewoontes. En vriendschap of het leren kennen van nieuwe mensen hangt echt niet af van het feit of ze leuk op de foto staan (sta ik zelf ook niet, maak harde grappen over mijn eigen foto's).

Ieder zijn eigen mening, maar ik vind eerlijk gezegd niet dat het een mod zijn /haar taak is dat zo uit te voeren.
Die tipgevers die die nieuwtjes naar de roddelbladen sturen, krijgen daarvoor betaalt.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 18:23:39 #225
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_200880073
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 18:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit, en dat lekker gek doen gaat steeds een stukje verder.
Ja, dat is het "enge" eraan vind ik. Ze trekt predetors aan. Ik roep al zolang dat ze de 40 niet haalt. En het blijft allemaal zo ongelooflijk onbegrijpelijk. Ze zei eens in een post, dat negatieve reacties haar best pijn doen. Dan is het zo absurd dat ze weer zoiets post als van de week, als je ziet wat voor bagger ze dan weer over d'r heen krijgt onder dat soort "nieuws" op social media,daar lusten de honden echt geen brood van.
Om het maar niet te hebben over hoe ongelooflijk NIET slim deze actie over stelen en naar een klant gaan is. De grens was duidelijk weer even compleet weg.
Ik had echt verwacht dat het na een paar uur wel weg gehaald zou worden, omdat er besef binnen was gevallen..

Ik zat net op YouTube Samantha en Michael bij koffietijd te kijken, daar zie je toch een ander meisje zitten. Op die voet had ze door moeten gaan... Ook zonder mister white teeth.
Ik had privé detective moeten worden. :-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')