Aha. Weer single denk ik ....quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:35 schreef bloempjuh het volgende:
Hiero. https://www.instagram.com/samantha_de_jong31/
hier was zijn naam dus al verdwenenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:36 schreef HeelVaakBlij het volgende:
En zo verdween Dave z'n naam, na het verdwijnen van de kussende profielfoto, ook van haar Instagram...
Weten we zeker dat dit de echte Sam is? Ze is me namelijk gaan terugvolgen,quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:35 schreef bloempjuh het volgende:
Hiero. https://www.instagram.com/samantha_de_jong31/
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Weten we zeker dat dit de echte Sam is? Ze is me namelijk gaan terugvolgen,![]()
.
Die advocaat volgt haar ook, dus ik gok van wel. 🤔quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Weten we zeker dat dit de echte Sam is? Ze is me namelijk gaan terugvolgen,![]()
.
Ik kreeg een volgverzoekquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:11 schreef HeelVaakBlij het volgende:
Samantha volgt d'r eigen oude account. ??🤔??
Ik denk het niet, ze volgt Rolf Tangel niet eensquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
.
Duik in zijn DM en vraag het hem!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Brammetje volgt mij dan weer
Ze is mij ook gaan terug volgen.. Ik wacht in spanning af ! 😀quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:29 schreef Aaltje1978 het volgende:
Zouden wij ongemerkt onderdeel zijn geworden van een nieuwe real-life soap?
Betrapt….quote:Op zondag 29 augustus 2021 02:15 schreef Aaltje1978 het volgende:
Volgens mij is het gewoon een mede-fokker die ons in de zeik neemt, haha
OMG.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:00 schreef -Spring het volgende:
Vanavond om 20 uur gaat Mike het hier live over hebben.
[ afbeelding ]
Snel weggerend nadat hij bij een doctor het overzicht van verkregen soas kreeg.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:29 schreef Energie het volgende:
We gaan het wel meemaken. Ik blijf me over Samantha verbazen. Ben benieuwd waar haar vorige vriend nu naar toe is gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |