Ik heb van de mannen een stukje live gezien toen ik me klaar aan het maken was voor werk.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Van de mannen alleen de samenvatting .. De vrouwen stonden wel live aan, maar echt kijken .. nee
Gelukkig is het missen van de volgende ronde haast onmoigelijkquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb van de mannen een stukje live gezien toen ik me klaar aan het maken was voor werk.
Reden om dat sneller te doen en gaan, zo slecht
Ze zijn beide door, dus niet eens meer haastquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig is het missen van de volgende ronde haast onmoigelijk
Hebben we geen 40+ wappies hier?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kroeg natuurlijk!
En 40 + dus allemaal gevaccineerd
Neequote:Op donderdag 29 juli 2021 21:09 schreef drakin het volgende:
Ach een paar aardbeien uit de supermarkt zit meer troep op en dat eet je ook vrijwillig
GOA noemt zichzelf een wappie.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
Dat maakt ze toch niet perse wappies?
gedwongen eet je ze dan ook niet?quote:
Gaat de pleuris ook al rond ja?quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb geprobeerd een afspraak te maken maar lukte niet krijg dan maar de pleuris dacht ik
Je moet gewoon bellen of de VPN uitzettenquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb geprobeerd een afspraak te maken maar lukte niet krijg dan maar de pleuris dacht ik
Het is ook nog in de experimentele fase, dus ook beter om even te wachten denk ik.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als al de hysterie voorbij is ga ik wel een vaccin halen als ik het echt nodig acht
In Amerika is zelfs weer iemand overleden aan de pest.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat de pleuris ook al rond ja?
Wordt wel druk dan met corona en rs en de pleuris
quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In Amerika is zelfs weer iemand overleden aan de pest.
Ja, las het van de week.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In Amerika is zelfs weer iemand overleden aan de pest.
Een twijfelaar over het nut van een vaccin noem ik priktwijfelaar, dat dekt de lading beter dan maar meteen wappie te noemen. Ze geloven niet in babybloed drinken en 5G en andere maffe dingen. Diegenen die dat wel doen noem ik wel wappie.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:10 schreef drakin het volgende:
wappies betekent gekkies, maar ik vind niet iedereen zo gek, het is eigenlijk gewoon een bewuste keuze die je maakt.
Of je mag het gewoon niet zoals Fann
Reken er maar op dat er elite groepen zijn die bloed drinkenquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een twijfelaar over het nut van een vaccin noem ik priktwijfelaar, dat dekt de lading beter dan maar meteen wappie te noemen. Ze geloven niet in babybloed drinken en 5G en andere maffe dingen. Diegenen die dat wel doen noem ik wel wappie.
Er zijn die niet als wappie zijn dat zei ik toch net?quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een twijfelaar over het nut van een vaccin noem ik priktwijfelaar, dat dekt de lading beter dan maar meteen wappie te noemen. Ze geloven niet in babybloed drinken en 5G en andere maffe dingen. Diegenen die dat wel doen noem ik wel wappie.
Ik heb ook wel eens bloed gedronkenquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Reken er maar op dat er elite groepen zijn die bloed drinken
Was geen kritiek op je postquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn die niet als wappie zijn dat zei ik toch net?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |