Dat is idd ook helemaal geen bier, en mega zoet!quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee ik drink geen bier. Ik heb wel eens een radler gehad, maar dat is voor mij meer limonade dan bier eerlijk gezegd
Ja dat heb je dan ook weer. Ben na een blikje ook al weer gestopt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is het ook in principe. Zeker de hoeveelheid suiker.
Ja een scheutje ranja er doorquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is idd ook helemaal geen bier, en mega zoet!
En zelfgemaakt nog lekkerder ook
quote:
Warsteiner 0%quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat voegt toch net wat toe wat het lekker maakt, bestaat er inmiddels ook een bier zonder alcohol die wel smaakt?
Ja maar dat schiet toch niet op!quote:
Is dat de jouwe?quote:
Zo vies. Heb het op verschillende manieren geprobeerd maar krijg het gewoon niet door m'n strot. Bah bah.quote:
Ik zie hem wel eens in andere series, in upon once a tale bijv waar hij een nogal slaafse volgeling speelt, niet echt een meesterlijke rol. Maar in BB en BCS speelt hij de sterren van de hemel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:24 schreef Prisha het volgende:
@:SolidasRock en Gus Fring waaahhhhh![]()
![]()
tha best bad guy evah!!!
Ik kijk nu naar wat interviews met de acteur die hem speelt. Wat een briljante acteur.
Ik krijg het ook niet naar binnen hoor, moest toen de kids klein waren wel eten want het was bij mij wat de potschaftquote:
ranja erdoor? nee bahquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een scheutje ranja er door![]()
Maar ben geen bierdrinker dus zal het niet snel doen.
Tetten!quote:
Ik hou er wel van.quote:
Bakken met of zonder kaas?quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik hou er wel van.Ook van gebakken zuurkool. Enige is alleen dat dat aardig meurt bij het bakken.
Mijn moeder vond dat ook altijd zo lekker, en dan deed ze dat op brood.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik hou er wel van.Ook van gebakken zuurkool. Enige is alleen dat dat aardig meurt bij het bakken.
KONT!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |