2016 profiteerden ze denk ik nog wel van de Spelen van 2012 in eigen huis, je ziet altijd bij organiserende landen dat het daarna terugloopt qua medailleoogst, omdat er zo ontzettend wordt geinvesteerd om het te organiseren.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:36 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
In 2016 was het toch ook niet slecht met 3 keer goud en twee keer zilver.
Moet je zeker doen.quote:
Altijd ruzie als het niet lukt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:12 schreef D_A het volgende:
Slagman ook WOEST!
https://www.telegraaf.nl/(...)-gewoon-niet-bij-ons
Zit hier verder nog een leuk verhaal achter mbt de stuurvrouw-wissel?quote:
Neuh. Die dacht een full-time studie te doen naast full-time sturen dus die was overspannen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Zit hier verder nog een leuk verhaal achter mbt de stuurvrouw-wissel?
Dirt willen we!
Haha ja maar je meldde ook het verhaal vanaf 1 kantquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:36 schreef D_A het volgende:
[..]
Da's wel wat kort door de bocht [ afbeelding ]
Truequote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja maar je meldde ook het verhaal vanaf 1 kant
Dat is de manier waarop hij werkt, al vanaf het begin van zijn aanstelling. Vaak succesvol dus maar inderdaad op verschillende essentiële momenten gaat het mis. Ik herinner me nog de vrienden 4 van Peking die de wier vier werd. Dat had min of meer dezelfde opbouw qua weg naar de spelen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:41 schreef D_A het volgende:
[..]
True
Wat denk je overigens over die acht? Zeker de reactie van die coach, had ie meer op afstand moeten blijven ipv één van de guys zijn?
Tijd dat jij weer bondscoach wordtquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is de manier waarop hij werkt, al vanaf het begin van zijn aanstelling. Vaak succesvol dus maar inderdaad op verschillende essentiële momenten gaat het mis. Ik herinner me nog de vrienden 4 van Peking die de wier vier werd. Dat had min of meer dezelfde opbouw qua weg naar de spelen.
Ik vind zelf dat de roeiers toch echt een paar keer per jaar aan de bak moeten om hun eigen plekje te bewijzen. En dat ontbreekt bij die groep al jaren
Omdat er volgens mij juist was gekozen om met de beste vier voor goud te gaan in de dubbel vier.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:44 schreef kibo het volgende:
Kan iemand zeggen waarom de gouden4 roeiers ook niet opgesteld waren in de holland8?
En daarnaast zit er best een verschil tussen boordroeien en scullen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omdat er volgens mij juist was gekozen om met de beste vier voor goud te gaan in de dubbel vier.
In 2000 haalde Pieta van Dishoeck 2x Zilver, in de 2x en de 8. Net als Eefke van Nes.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:24 schreef D_A het volgende:
[..]
En daarnaast zit er best een verschil tussen boordroeien en scullen.
Knap hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:29 schreef BEFEM het volgende:
[..]
In 2000 haalde Pieta van Dishoeck 2x Zilver, in de 2x en de 8. Net als Eefke van Nes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |