abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201755693
Ik kan niet wachten op het doorslapen.. De borstvoeding bouwen 'we' nu af, proberen de nachtvoeding(en) er af te krijgen, maar pfff. Zitten nu nog op gemiddeld 4 onderbrekingen tussen 23u30 en 5u30. }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door NicolasJoy op 15-10-2021 21:20:45 ]
pi_201758344
Fijn om samen ontaard te zijn @PKM *)

Mickey drinkt niet zo fanatiek meer uit zijn antilekbeker, maar als ik een open beker neerzet dan tikt hij deze (half proestend :')) zo achterover :o

Poeh @NicolasJoy ja pittig he. Ik merk wel verschil qua slapen en ben al lang blij dat hij nu ook met papa naar bed kan om in slaap te vallen. Maar de borst afwennen 's nachts zie ik nog niet makkelijk gaan. Ik heb nog geen zin om mijn handen eraan te branden, en hoop dat het vanzelf minder wordt.

Ik vind samen slapen eigenlijk ook nog wel heel gezellig :@ al kan ik me niet voorstellen dat we het nog jaren zullen doen.
pi_201758942
Jee NJ 4x in de nachtelijke uren is nogal heftig. Hier 1 of 2x en ook ik ben inmiddels wel toe aan een nacht doorslapen. Heel soms hebben we tegenwoordig 6 uur slaap achter elkaar. O+ Om dat daarna weer 2 weken niet te doen ofzo.

Van mij mag de bv wel naar 2x (avond en ochtend) inmiddels.
pi_201760224
Denk dat wij nu inmiddels met een paar uitzonderlijke onderbrekingen dus al meer dan een jaar maximaal 4-5 uur per nacht slapen. Waarbij de meeste nachten dan dus met minimaal 2-3, maximaal 6-7 onderbrekingen is en regelmatig een nacht waarbij je maar 2 á 3 uurtjes pakt.

Je begrijpt dat we overdag ook wel regelmatig in slaap vallen. :9
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:30:12 #230
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_201760950
Jemie… Dat is wel heel heftig! :{

Jullie kunnen straks zelf niet meer de hele nacht slapen joh! :+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_201761096
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 07:38 schreef NicolasJoy het volgende:
Denk dat wij nu inmiddels met een paar uitzonderlijke onderbrekingen dus al meer dan een jaar maximaal 4-5 uur per nacht slapen. Waarbij de meeste nachten dan dus met minimaal 2-3, maximaal 6-7 onderbrekingen is en regelmatig een nacht waarbij je maar 2 á 3 uurtjes pakt.

Nou, jouw post zet me wel weer met beide benen op de grond zeg. Ik raak al sjago van een paar slechte nachten.
pi_201770878
Het is altijd subjectief.. We hebben voor een maand of wat geleden ineens twee nachten achter elkaar gehad dat ze allebei doorsliepen. Hebben we gewoon tussen 23 en 6 wel zeven uur achter elkaar kunnen slapen. :o O+

Maar die nacht daarna... Hij was eigenlijk niet eens zo erg, maar na die twee goede nachten voelde hij zo onwijs kut en zwaar.. Was de hele dag chagrijnig. :9

Dus ik kan mij zelfs best voorstellen dat één slechte nacht bij een (relatief) goed slapend kind op korte termijn slechter voelt dan bij een kind dat al slecht slaapt. Alleen lange termijn.. Dit kost me jaren van m'n leven voor m'n gevoel. :+
pi_201799711
Poeh pittig NJ. Hier 1x in de nacht eigenlijk altijd, soms 3x. Ik voed Savonds en sochtends. Trouwens, warm eten hé: groente is helemaal afgekeurd. Eigenlijk al het eten behalve sommige fruit en yoghurt. En 1 gerecht: spaghetti met tonijn en spinazie. Favoriet van mijn oudste altijd en nu ook van deze. Zo apart. Verder wil hij niks proeven, bijv aardbei, moet ik echt erin proppen en dan denkt hij hmm lekker en eet een hele bak op. Dag erna: niks. Als ik het ene stukje ook niet in zijn mond krijg, lukt het niet. wat voor smaak potje geven jullie dan? Misschien hier ook nog een idee. Of is het een fase? Wel tweede kies komt door. Tandenpoetsen is krijsen, elke avond weer. Staan favoriet, lopen op knieën.
pi_201800749
Kiezen komen door. Ik word gek. En morgen ook nog z’n 11 maanden vaccinatie erbovenop (beetje aan de late kant maar oké). Send help.
pi_201800761
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 07:38 schreef NicolasJoy het volgende:

Oke, ik heb niks gezegd. Wat heftig!
  Moderator maandag 18 oktober 2021 @ 06:36:55 #236
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_201802691
:W

Vandaag is ze 1 geworden. Geweldige meid is LL. Ze staat al. Loopt langs tafels en banken. Af en toe achter een loopwagentje. Ze danst, lacht en zegt wat kleine woordjes. Eerste woordjes was haai alsin hoi. Dat zeggen we hier nogal vaak blijkbaar :@ Maar ook papa en mama passeren het revue. Steeds vaker op goede momenten.
Gek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier
  maandag 18 oktober 2021 @ 08:11:37 #237
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201803017
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 06:36 schreef Peejtur het volgende:

Vandaag is ze 1 geworden. Geweldige meid is LL. Ze staat al. Loopt langs tafels en banken. Af en toe achter een loopwagentje. Ze danst, lacht en zegt wat kleine woordjes. Eerste woordjes was haai alsin hoi. Dat zeggen we hier nogal vaak blijkbaar :@ Maar ook papa en mama passeren het revue. Steeds vaker op goede momenten.
Welkom hier en gefeliciteerd! *O*
En leuk, zo'n kletskousje O+
Resistance is futile.
pi_201803385
quote:

Gefeliciteeeeerd en welkom!
pi_201809458
quote:

Haaai O+
Gefeliciteerd! *O*

Dat klinkt heel gezellig!

Hier heeft Mickey een koutje te pakken... Ik kijk nu al nu naar een lekkere pot koffie morgen c_/ maar ik hoop voor ons beide dat hij toch wel een paar uurtjes slaap kan pakken :O

Er zijn al zoveel dingen uitgevonden maar een permanente neusontstopper, ho maar :{w
pi_201810625
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 21:38 schreef LittleTeaCup het volgende:
Kiezen komen door. Ik word gek. En morgen ook nog z’n 11 maanden vaccinatie erbovenop (beetje aan de late kant maar oké). Send help.
Hoe is het gegaan met de vaccinatie? Beetje oké?

Gewoon even van je afschrijven hier hoor! Het is naar mijn mening niet zo dat als ik toevallig pech heb met de nachten niemand anders meer mag klagen. :9
pi_201810632
quote:

Congrats! :D
pi_201815584
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 20:27 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]
Hoe is het gegaan met de vaccinatie? Beetje oké?

Gewoon even van je afschrijven hier hoor! Het is naar mijn mening niet zo dat als ik toevallig pech heb met de nachten niemand anders meer mag klagen. :9
Ik heb vannacht niet geslapen. Hij heeft enorm pijn aan z’n beentjes, is heel erg aan het jammeren en gisteravond huilde hij zo hard dat we dachten dat ie er in bleef. Ligt nu al spelend te jammeren in z’n box. Dat wordt veel knuffelen en contact naps vandaag denk ik. Heb m’n hele agenda ook vrijgemaakt hiervoor dus dat is ook helemaal oké, maar ik ben echt zo gaar.
pi_201818833
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 11:12 schreef LittleTeaCup het volgende:

[..]
Ik heb vannacht niet geslapen. Hij heeft enorm pijn aan z’n beentjes, is heel erg aan het jammeren en gisteravond huilde hij zo hard dat we dachten dat ie er in bleef. Ligt nu al spelend te jammeren in z’n box. Dat wordt veel knuffelen en contact naps vandaag denk ik. Heb m’n hele agenda ook vrijgemaakt hiervoor dus dat is ook helemaal oké, maar ik ben echt zo gaar.
Blegh. Viel dus niet mee... Hopelijk snel weer helemaal boven jan en vandaag gewoon een gezellige dag samen (en een goede nacht...) :*
pi_201834092
Hebben jullie dreumesen ook zo'n behoefte tot klimmen? Die van mij loopt nog niet en klimt dus op lage hoogte. Over liggende benen van mij heen of in kleermakers zit overheen klimmen. Over een bank kussens kan ook. Verder geen ideeën. Een wobbel overweeg ik maar wil ik alleen tweedehands en in de buurt. Het is ook niet enorm de hoogte in klimmen dus hele klimrekken hoef ik niet. Iemand nog een leuk idee waar ik nu nog niet over na denk?
pi_201834153
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:57 schreef Hilmo het volgende:
Hebben jullie dreumesen ook zo'n behoefte tot klimmen? Die van mij loopt nog niet en klimt dus op lage hoogte. Over liggende benen van mij heen of in kleermakers zit overheen klimmen. Over een bank kussens kan ook. Verder geen ideeën. Een wobbel overweeg ik maar wil ik alleen tweedehands en in de buurt. Het is ook niet enorm de hoogte in klimmen dus hele klimrekken hoef ik niet. Iemand nog een leuk idee waar ik nu nog niet over na denk?
De trap! Hier stapt ze sinds kort langs de bank, kalm aan. Maar zodra het traphekje open staat is ze zo boven. :9

Geen ideeën die handig zijn trouwens. :+
pi_201837047
Twee verschillende (met boeken gevulde) dozen was hier een tijd een succes. Tuinkussens van de loungeset kan hij ook mooi overheen. En dan een doostunnel en je parcours is af ^O^
Hij kon ook al heel snel goed meekomen in het peuterdeel van de Monkey Town, dat vond hij fantastisch!
pi_201838056
Klimbehoefte ten top hier, niets is meer veilig. Haar nieuwste level is op de trip trap van grote zus klimmen. Even lekker zitten (wat nou babyset :{w ) en dan door de eettafel op. :X

Ze staat ook altijd op het IKEA trapje als ik in de keuken bezig ben, want eten.

Ze zei gisteren voor het eerst de naam van grote zus (nog niet zoals het moet, maar wel zoals grote zus zichzelf ook eerst noemde) en wees ook naar haar. Ze wilde haar een kus geven. O+
  woensdag 20 oktober 2021 @ 21:42:55 #248
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201838278
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:57 schreef Hilmo het volgende:
Yep. Colin de klauterkabouter. Het allerliefst klautert hij over mensen die op de grond liggen of zitten.

Colin klautert op de bank, op het traphek, op de stoelen waarmee ik mezelf inbouw als ik thuis moet werken. Hij klautert de trap op in zijn slaapzak, op mijn yogakussen, zijn opvouwbare Ikeamatje.

De tripp trapp heeft hij nog niet door trouwens!

We hebben uiteindelijk de hele woonkamer maar als grote box ingericht :') want het joch is niet te houden (box zelf is alweer verkocht).

8)7

Ik ben benieuwd wanneer hem dit weer gaat lukken.
Resistance is futile.
pi_201838320
quote:
9s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:42 schreef Seven. het volgende:

[..]
Yep. Colin de klauterkabouter. Het allerliefst klautert hij over mensen die op de grond liggen of zitten.

Colin klautert op de bank, op het traphek, op de stoelen waarmee ik mezelf inbouw als ik thuis moet werken. Hij klautert de trap op in zijn slaapzak, op mijn yogakussen, zijn opvouwbare Ikeamatje.

De tripp trapp heeft hij nog niet door trouwens!

We hebben uiteindelijk de hele woonkamer maar als grote box ingericht :') want het joch is niet te houden (box zelf is alweer verkocht).

8)7

Ik ben benieuwd wanneer hem dit weer gaat lukken.
Dat filmpje _O-

De mijnes klimt alleen over benen heen, de trap vindt ie nog eng. De eerste tree vindt hij nog wel tof, maar de rest van de trap is nog een beetje te avontuurlijk :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Sunshine1982 op 20-10-2021 21:49:47 ]
  woensdag 20 oktober 2021 @ 21:52:06 #250
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201838499
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat filmpje _O-
Ja, echt hè? En hij is nog geen 13 maanden :X

Ik dacht tot een paar weken geleden dat het gewoon een jochie is die behoorlijk vroeg is met de fysieke ontwikkeling (mentaal trouwens niks bijzonders). Maar alle ouders die Colin kennen, laten zich wel iets ontvallen in de trend van 'het is me er één' of 'zo, daar krijg je je handen nog vol aan'. M'n man heeft 2 pubermeiden en die zei laatst ook al dat Colin opvoeden wel bijzonder bewerkelijk is :X .

Dus dat energieke heeft hij echt niet van mij. Maar het is wel zo'n 'dat bepaal ik zelf wel' figuur, precies z'n moeder. Fuckkkkkk...!

Geniet van de rust, Sun! Zo'n lekker relaxt kereltje die alles eerst rustig bekijkt en onderzoekt ^O^ .
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')