Nou, jouw post zet me wel weer met beide benen op de grond zeg. Ik raak al sjago van een paar slechte nachten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 07:38 schreef NicolasJoy het volgende:
Denk dat wij nu inmiddels met een paar uitzonderlijke onderbrekingen dus al meer dan een jaar maximaal 4-5 uur per nacht slapen. Waarbij de meeste nachten dan dus met minimaal 2-3, maximaal 6-7 onderbrekingen is en regelmatig een nacht waarbij je maar 2 á 3 uurtjes pakt.
Je begrijpt dat we overdag ook wel regelmatig in slaap vallen.
Oke, ik heb niks gezegd. Wat heftig!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 07:38 schreef NicolasJoy het volgende:
Denk dat wij nu inmiddels met een paar uitzonderlijke onderbrekingen dus al meer dan een jaar maximaal 4-5 uur per nacht slapen. Waarbij de meeste nachten dan dus met minimaal 2-3, maximaal 6-7 onderbrekingen is en regelmatig een nacht waarbij je maar 2 á 3 uurtjes pakt.
Je begrijpt dat we overdag ook wel regelmatig in slaap vallen.
Welkom hier en gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 oktober 2021 06:36 schreef Peejtur het volgende:
Vandaag is ze 1 geworden. Geweldige meid is LL. Ze staat al. Loopt langs tafels en banken. Af en toe achter een loopwagentje. Ze danst, lacht en zegt wat kleine woordjes. Eerste woordjes was haai alsin hoi. Dat zeggen we hier nogal vaak blijkbaarMaar ook papa en mama passeren het revue. Steeds vaker op goede momenten.
Gefeliciteeeeerd en welkom!quote:Op maandag 18 oktober 2021 06:36 schreef Peejtur het volgende:
Vandaag is ze 1 geworden. Geweldige meid is LL. Ze staat al. Loopt langs tafels en banken. Af en toe achter een loopwagentje. Ze danst, lacht en zegt wat kleine woordjes. Eerste woordjes was haai alsin hoi. Dat zeggen we hier nogal vaak blijkbaarMaar ook papa en mama passeren het revue. Steeds vaker op goede momenten.
Haaaiquote:Op maandag 18 oktober 2021 06:36 schreef Peejtur het volgende:
Hoe is het gegaan met de vaccinatie? Beetje oké?quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:38 schreef LittleTeaCup het volgende:
Kiezen komen door. Ik word gek. En morgen ook nog z’n 11 maanden vaccinatie erbovenop (beetje aan de late kant maar oké). Send help.
Congrats!quote:Op maandag 18 oktober 2021 06:36 schreef Peejtur het volgende:
Ik heb vannacht niet geslapen. Hij heeft enorm pijn aan z’n beentjes, is heel erg aan het jammeren en gisteravond huilde hij zo hard dat we dachten dat ie er in bleef. Ligt nu al spelend te jammeren in z’n box. Dat wordt veel knuffelen en contact naps vandaag denk ik. Heb m’n hele agenda ook vrijgemaakt hiervoor dus dat is ook helemaal oké, maar ik ben echt zo gaar.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:27 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan met de vaccinatie? Beetje oké?
Gewoon even van je afschrijven hier hoor! Het is naar mijn mening niet zo dat als ik toevallig pech heb met de nachten niemand anders meer mag klagen.
Blegh. Viel dus niet mee... Hopelijk snel weer helemaal boven jan en vandaag gewoon een gezellige dag samen (en een goede nacht...)quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:12 schreef LittleTeaCup het volgende:
[..]
Ik heb vannacht niet geslapen. Hij heeft enorm pijn aan z’n beentjes, is heel erg aan het jammeren en gisteravond huilde hij zo hard dat we dachten dat ie er in bleef. Ligt nu al spelend te jammeren in z’n box. Dat wordt veel knuffelen en contact naps vandaag denk ik. Heb m’n hele agenda ook vrijgemaakt hiervoor dus dat is ook helemaal oké, maar ik ben echt zo gaar.
De trap! Hier stapt ze sinds kort langs de bank, kalm aan. Maar zodra het traphekje open staat is ze zo boven.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 17:57 schreef Hilmo het volgende:
Hebben jullie dreumesen ook zo'n behoefte tot klimmen? Die van mij loopt nog niet en klimt dus op lage hoogte. Over liggende benen van mij heen of in kleermakers zit overheen klimmen. Over een bank kussens kan ook. Verder geen ideeën. Een wobbel overweeg ik maar wil ik alleen tweedehands en in de buurt. Het is ook niet enorm de hoogte in klimmen dus hele klimrekken hoef ik niet. Iemand nog een leuk idee waar ik nu nog niet over na denk?
Yep. Colin de klauterkabouter. Het allerliefst klautert hij over mensen die op de grond liggen of zitten.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 17:57 schreef Hilmo het volgende:
Hebben jullie dreumesen ook zo'n behoefte tot klimmen? Die van mij loopt nog niet en klimt dus op lage hoogte. Over liggende benen van mij heen of in kleermakers zit overheen klimmen. Over een bank kussens kan ook. Verder geen ideeën. Een wobbel overweeg ik maar wil ik alleen tweedehands en in de buurt. Het is ook niet enorm de hoogte in klimmen dus hele klimrekken hoef ik niet. Iemand nog een leuk idee waar ik nu nog niet over na denk?
Dat filmpjequote:Op woensdag 20 oktober 2021 21:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Yep. Colin de klauterkabouter. Het allerliefst klautert hij over mensen die op de grond liggen of zitten.
Colin klautert op de bank, op het traphek, op de stoelen waarmee ik mezelf inbouw als ik thuis moet werken. Hij klautert de trap op in zijn slaapzak, op mijn yogakussen, zijn opvouwbare Ikeamatje.
De tripp trapp heeft hij nog niet door trouwens!
We hebben uiteindelijk de hele woonkamer maar als grote box ingerichtwant het joch is niet te houden (box zelf is alweer verkocht).
![]()
Ik ben benieuwd wanneer hem dit weer gaat lukken.
Ja, echt hè? En hij is nog geen 13 maandenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |