SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep stom hoe je toch in je hoofd er dan vanuit gaat dat het positief zal zijn ondanks geen klachten.quote:
Fijn!quote:
Beter maar eigenlijk, dan kan het alleen maar meevallen. Ik denk altijd dat ik niks heb, en dan vallen testen vaak kut uitquote:Op woensdag 28 juli 2021 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep stom hoe je toch in je hoofd er dan vanuit gaat dat het positief zal zijn ondanks geen klachten.
De extra large familiebox was weer teveel zeker ...quote:
Jaquote:Op woensdag 28 juli 2021 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De extra large familiebox was weer teveel zeker ...
Waarom eet je dan niet eens een keer een normale portiequote:
Ik weet neit wat normaal isquote:Op woensdag 28 juli 2021 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom eet je dan niet eens een keer een normale portie
Goed punt, goed puntquote:
Dit is wel een hele vreemde plek om te vragen wat normaal is hoorquote:
Ik niet hoorquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
misschien kunnen zij als graadmeter dienen voor wat normaal is of niet?
Er zijn geen normale mensen hierquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
misschien kunnen zij als graadmeter dienen voor wat normaal is of niet?
quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn geen normale mensen hier [ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn geen normale mensen hier [ link | afbeelding ]
Beide nietquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Teveel gegeten of die tijd van de maand?
Leuk om eronder omhoog te springenquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb een enorm schaduwdoek opgehangen.![]()
Toen kwam er een plensbui en nou raakt het midden zelfs de tuintafel zo laag is is geworden![]()
![]()
Ho-ly fuck, wat is ditquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Liesje1979 ga mee met het rondjeWe gaan dit zien
![]()
[ afbeelding ]
Waardeloos zonder fotos ditquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Toen kwam er een plensbui en nou raakt het midden zelfs de tuintafel zo laag is is geworden![]()
![]()
Hang je dat niet een beetje schuin op zodat het water weg kan lopen?quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:17 schreef Lospedrosa het volgende:
![]()
Ik twijfel, het enige wat me leuk lijkt is het boottochtje. En Enkhuizen maar daar zijn we maar een kwartiertje ofzo. En trams in Amsterdam interesseren me echt totaal niet.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Liesje1979 ga mee met het rondjeWe gaan dit zien
![]()
[ afbeelding ]
Was ook, maar als de bui met 10m3 per m2 naar beneden valt dan rekt dat doek schijnbaar op.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hang je dat niet een beetje schuin op zodat het water weg kan lopen?
Ohquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was ook, maar als de bui met 10m3 per m2 naar beneden valt dan rekt dat doek schijnbaar op.
Ik heb laatst een enorm schaduwdoek op het werk gemaakt, kreeg net bericht dat 1 van de ingegraven palen gebroken is.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:17 schreef Lospedrosa het volgende:
![]()
Metro's. Maar goed, poteeto potaato. Je kunt ook dan gelijk terug naar huis natuurlijkquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik twijfel, het enige wat me leuk lijkt is het boottochtje. En Enkhuizen maar daar zijn we maar een kwartiertje ofzo. En trams in Amsterdam interesseren me echt totaal niet.
Dat is een beetje overdreven he. Dat hebben ze in China nog nietquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was ook, maar als de bui met 10m3 per m2 naar beneden valt dan rekt dat doek schijnbaar op.
Opgelost met een parasol nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Ja dat is een optie waar ik ook over dacht. Maar ziet er uit alsof het vooral een rondje wordt voor de die hard treinboys en wat minder voor de oh wat een leuke dorpjes mensen,quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Metro's. Maar goed, poteeto potaato. Je kunt ook dan gelijk terug naar huis natuurlijk
Rasputin nam toch altijd dagelijks gif in om zo "immuun" te zijn voor gif ? 🤔quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:19 schreef UitStraling het volgende:
Yusupov said he invited Rasputin to his home shortly after midnight and ushered him into the basement. Yusupov claimed that he offered Rasputin tea and cakes which had been laced with cyanide. The story goes on that Rasputin initially refused the cakes but then began to eat them and, to Yusupov's surprise, appeared unaffected by the poison. Rasputin then asked for some Madeira wine (which had also been poisoned) and drank three glasses, but still showed no sign of distress. At around 2:30 am, Yusupov excused himself to go upstairs, where his fellow conspirators were waiting. He took a revolver from Dmitry Pavlovich, then returned to the basement and told Rasputin that he'd "better look at the crucifix and say a prayer", referring to a crucifix in the room, then shot him once in the chest. The conspirators then drove to Rasputin's apartment, with Sukhotin wearing Rasputin's coat and hat in an attempt to make it look as though Rasputin had returned home that night. They then returned to the Moika Palace and Yusupov went back to the basement to ensure that Rasputin was dead. Suddenly, Rasputin leapt up and attacked Yusupov, who freed himself with some effort and fled upstairs. Rasputin followed and made it into the palace's courtyard before being shot by Purishkevich and collapsing into a snowbank. The conspirators then bound and wrapped his body in cloth, drove it to the Petrovsky Bridge, and dropped it into the Malaya Nevka River.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Opgelost met een parasol numooie tuin losSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Opgelost met een parasol nuLeuke tuinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk Losquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De nieuwe oven komt nog en de wand achter de keuken twijfelen we nog wat er op te doen.
Zou wel slim zijnquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Rasputin nam toch altijd dagelijks gif in om zo "immuun" te zijn voor gif ? 🤔
Nou ja primair gezien hebben we gewoon weer zin om even bij elkaar te komen en toch stiekem nog dit jaar een klein rondje te doen ja. Maar in Stavoren is op zich wel tijd voor een wandeling, dat ga ik ook zeker doen. En die boottocht is voor mij ook wel het hoogtepunt. Maar het is inderdaad jammer dat we niet ook in Enkhuizen wat langer de tijd hebben (of nemen). Ik zal eens in de groep gooien of daar animo voor isquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat is een optie waar ik ook over dacht. Maar ziet er uit alsof het vooral een rondje wordt voor de die hard treinboys en wat minder voor de oh wat een leuke dorpjes mensen,
Godverdomme wat zit je kraan onlogisch zegquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De nieuwe oven komt nog en de wand achter de keuken twijfelen we nog wat er op te doen.
In elk geval licht houden die wand.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi geworden. En dacht ah fijn toch voor wit gekozen achter de keuken maar zou iig voor een lichte kleur gaan.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn zwager was gister hier en we vonden dan het nu ook een abatoir kon zijn.quote:
Die achtermuur moet knalroze, goud of smurfenblauwquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ook een mythe zijn hoorquote:
nee van die kleine gekleure tegeltjesquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die achtermuur moet knalroze, goud of smurfenblauw
Noteertquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die achtermuur moet knalroze, goud of smurfenblauw
Lol nee joh. laat lekker.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja primair gezien hebben we gewoon weer zin om even bij elkaar te komen en toch stiekem nog dit jaar een klein rondje te doen ja. Maar in Stavoren is op zich wel tijd voor een wandeling, dat ga ik ook zeker doen. En die boottocht is voor mij ook wel het hoogtepunt. Maar het is inderdaad jammer dat we niet ook in Enkhuizen wat langer de tijd hebben (of nemen). Ik zal eens in de groep gooien of daar animo voor is
In ieder geval hip en jong maken zodat iedereen duidelijk kan zien dat de grote viriele Los er woontquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee van die kleine gekleure tegeltjes
Anders stel het even voor in het topicquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:37 schreef liesje1979 het volgende:
Lol nee joh. laat lekker.(Ik kreeg ook alweer een eerste klas MOET vibe, prima, lekker doen!)
Jij bent die dude op je avatar toch?quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Je kunt ook een watervaste vliesbehang kopen met foto afdruk.
Dacht al even voor de gein die eraan te plakken en dan alleen een foto van mezelf erop.
Heel serieus kijkend.🧐
En jij bent een treinquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent die dude op je avatar toch?
quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Dacht al even voor de gein die eraan te plakken en dan alleen een foto van mezelf erop.
Heel serieus kijkend.🧐
Enorme dickpic, even je dominantie in de keuken laten geldenquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Heel serieus kijkend.🧐
Denk niet dat die dan nog wat te eten krijgt van de vrouw des huizesquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enorme dickpic, even je dominantie in de keuken laten gelden![]()
Tevens alle vier de hoeken even tegenaan pissen.
Elke avond worstquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk niet dat die dan nog wat te eten krijgt van de vrouw des huizes
Hoerenpasta.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk niet dat die dan nog wat te eten krijgt van de vrouw des huizes
Wat ben je allemaal aan het doen?quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Leuk Los!
En ik ben niet gewend aan relatief lange dagen.
Tsjonge wat primaal weer. Jij bent zeker een hont geweest in je vorige levenquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enorme dickpic, even je dominantie in de keuken laten gelden![]()
Tevens alle vier de hoeken even tegenaan pissen.
Dat was Napoleon. En toen hij zelfmoord wou plegen lukte het daardoor niet.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Rasputin nam toch altijd dagelijks gif in om zo "immuun" te zijn voor gif ? 🤔
Oh ik dacht rasputin ook 🤔quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat was Napoleon. En toen hij zelfmoord wou plegen lukte het daardoor niet.
The theory is that Rasputin, aware that someone might be trying to kill him (he had survived at least one assassination attempt already), had decided to protect himself against poison. Perhaps he was inspired by Mithridates, king of Pontus in the first century BC, who, fearful of poisoners, concocted an antidote or preventative. By ingesting sub-lethal amounts of every known poison he developed an immunity. When Mithridates was under threat from the local populace he tried to kill himself with poison, but the attempt failed and he had to request that a guard kill him with a sword.quote:
Oh ok werkt dus niet bij cyanidequote:Op woensdag 28 juli 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The theory is that Rasputin, aware that someone might be trying to kill him (he had survived at least one assassination attempt already), had decided to protect himself against poison. Perhaps he was inspired by Mithridates, king of Pontus in the first century BC, who, fearful of poisoners, concocted an antidote or preventative. By ingesting sub-lethal amounts of every known poison he developed an immunity. When Mithridates was under threat from the local populace he tried to kill himself with poison, but the attempt failed and he had to request that a guard kill him with a sword.
It is true that the body can develop a natural immunity or tolerance to some very toxic substances by administering very small doses over a period of time (this is definitely not a recommendation for DIY poison prevention). Some of these toxic compounds include snake venom, ricin and opiates, to name but a few. Unfortunately, cyanide isn’t one of those substances. You simply cannot build up a natural tolerance to cyanide by using this method.
Maar je zat erg warm.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ok werkt dus niet bij cyanide
Ja best wel he? Ik pik weleens dingen her en der op, maar helemaal weten doe ik het dan niet meerquote:
Vooral babbelen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal aan het doen?
Wilde het even laten luchtenquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je ook gelijk er weer iets op doen ger
stonk het?quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wilde het even laten luchtenWas hard nodig
Lijkt wel herfst hierquote:
Ja niet normaal hč? Super harde wind ook 🤔quote:
Vinden jullie fijn tochquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja niet normaal hč? Super harde wind ook 🤔
Ja vind het ook niet heel erg, maar vind het wel vreemd voor de maand juliquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja vind het ook niet heel erg, maar vind het wel vreemd voor de maand juli
Was wel een nuttig bezoek hoor, maar wel gaarmakend. Nog even een filmpje afkijken en danquote:
Zit hier gewoon met een deken op de bankquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja niet normaal hč? Super harde wind ook 🤔
quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zit hier gewoon met een deken op de bank
Ze Germans?quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was wel een nuttig bezoek hoor, maar wel gaarmakend. Nog even een filmpje afkijken en dan
Ik heb alleen een boxer aanquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zit hier gewoon met een deken op de bank
Bibberbalquote:
20 graden is niet veelquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:19 schreef CherryLips het volgende:
Voor morgen alleen 's ochtends wat regen voorspeld en verder zonnetje bij 20 graden.
Kleding?quote:
Heb ik er best wel voor over.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, je mag weer naar de UK zonder quarantaine. Maar je moet je wel laten testen voor vertrek, ook als je twee pirkjes hebt gehad.
Plan voor weekendje Hull
Ter plekke moet je je ook laten testen na 3 dagen. Nou zat ik te denken aan een weekendje Hull, dus zo lang ben ik er niet eens.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ik er best wel voor over.
Nou gewoon een broek en een shirtje ofzoquote:
misschie wat frisquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou gewoon een broek en een shirtje ofzo
Bijna creepy die kop van Hitler zoquote:
Haha bijnaquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Bijna creepy die kop van Hitler zo
Ja bijnaquote:
waar denk jij dat ik werk?quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan met zo'n leren kontstuk met een gat erin
Ow dat is jammer. Anders was een paar dagen Liverpool ofzo wel leuk geweest.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ter plekke moet je je ook laten testen na 3 dagen. Nou zat ik te denken aan een weekendje Hull, dus zo lang ben ik er niet eens.
Beetje in balans met de oortjes.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat onhandig met die grote poten wel
quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje in balans met de oortjes.
Ook leukquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ow dat is jammer. Anders was een paar dagen Liverpool ofzo wel leuk geweest.
Met kleine pootjes is het weer geen gezichtquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat onhandig met die grote poten wel
Dat is het sowieso niet alquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met kleine pootjes is het weer geen gezicht
Kleine pootjes zijn liefquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met kleine pootjes is het weer geen gezicht
Denk dat ze meer een cookiemonster type is hoorquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou je best goed staan hoor. Denk dat Pino ook goede fooien krijgt
quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze meer een cookiemonster type is hoor
Of een Grover?quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oklaatmaarquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Je moet dus zelfs een day 2 covid test regelen als je naar de UK gaat. Ook als je day 2 al niet meer in de UK bent![]()
Jezus jongens.
I love koekiemonster!!!quote:
Testen hoeft niet meer, als je maar gevaccineerd bent..breaking news.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit. Mag je ook nog iets doen naast testen? Sightseeing ofzo?
Breaking news, als je naar de UK wil, moet je je wel laten testen. Voor vertrek en na aankomst.quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Testen hoeft niet meer, als je maar gevaccineerd bent..breaking news.
Order, order!!quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Breaking news, als je naar de UK wil, moet je je wel laten testen. Voor vertrek en na aankomst.
Werkplezier komt ook met doekoes, iets wat werkgevers in met name de horeca iets heel raars lijken te vinden.quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
@:bitterbal https://www.ad.nl/werk/we(...)fie-brengt~af3399cb/
Dat is heel makkelijk, geef 20-30% fooi als je vind dat je goed geserveerd bent, dat doe ik wel.quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Werkplezier komt ook met doekoes, iets wat werkgevers in met name de horeca iets heel raars lijken te vinden.
Of je leest even waar ik op reageerquote:Op woensdag 28 juli 2021 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Testen hoeft niet meer, als je maar gevaccineerd bent..breaking news.
Ja, het amerikaanse model. Betaal een hongerloontje en ga er vanuit dat de fooien de rest wel doen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is heel makkelijk, geef 20-30% fooi als je vind dat je goed geserveerd bent, dat doe ik wel.
Ik niet. Dit is Amerika niet.quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is heel makkelijk, geef 20-30% fooi als je vind dat je goed geserveerd bent, dat doe ik wel.
Of je mag sightseeing? Nee, je moet in quarantaine en na dag 8 mag je wel sightseeing.quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of je leest even waar ik op reageer
In alle restaurants en terrassen in Nl staan gewoon mensen dus hoezo niemand.quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, het amerikaanse model. Betaal een hongerloontje en ga er vanuit dat de fooien de rest wel doen.
Gek he, dat niemand in je sector wil werken![]()
Dit kan een kind zien aankomen. Zo jammer, en zo onnodig.
ja okee, dan zie het niet. Is een keuze.quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In alle restaurants en terrassen in Nl staan gewoon mensen dus hoezo niemand.
Ik zie ze wel hoor. En ze bedienen me zelfsquote:Op woensdag 28 juli 2021 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja okee, dan zie het niet. Is een keuze.
Dan is er geen probleem.quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zie ze wel hoor. En ze bedienen me zelfs
Ja daar is de sector toch zelf verantwoordelijk voor?quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:43 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon horecapersoneel een derde meer loon erbij en opgelost, fooien zijn zo'n lage beloningsvorm waar je fiscaal te weinig mee kunt, alsof je een kwartje naar een zwerver zonder benen gooit.
Merk het echt wel hoor, kwaliteit van het personeel is echt niet zoals voor 2020, dat is echt een wereld van verschil.quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja daar is de sector toch zelf verantwoordelijk voor?
Dus wat Flash zegt, er is geen probleem.
in Amerika wordt het er veelal al bijgerekend, belachelijker kan het niet.quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, het amerikaanse model. Betaal een hongerloontje en ga er vanuit dat de fooien de rest wel doen.
Gek he, dat niemand in je sector wil werken![]()
Dit kan een kind zien aankomen. Zo jammer, en zo onnodig.
Ja nu helemaal niet meer dus het zal wel veranderen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar het is wel heel bijzonder hoe bepaalde werkgevers vinden dat "werkplezier" een deel van je loon is. Van werkplezier kun je geen hypotheek betalen, van werkplezier koop je geen brood. Hoe leuk het werk op zich ook is![]()
Maar werkgevers vinden dat wel een reden om je maar gewoon schijtweinig te betalen. Want hey voor jou tien anderen.
ja schandalig. Maar goed dat vinden wij, misschien zijn US customers wel zo gedrilld dat ze niet beter weten.quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in Amerika wordt het er veelal al bijgerekend, belachelijker kan het niet.
Een fooi moet je verdienen, als je het er als horecaondernemer bij gaat rekenen is het meer een soort belasting
Benieuwd wat er gebeurt als je dan zegt "Okee je legt me hier een rekening van 100 dollar neer, maar de soep was koud en de serveerster had geen tieten, dus die fooi schrappen we, 75 en geen cent meer."quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in Amerika wordt het er veelal al bijgerekend, belachelijker kan het niet.
Een fooi moet je verdienen, als je het er als horecaondernemer bij gaat rekenen is het meer een soort belasting
quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Benieuwd wat er gebeurt als je dan zegt "Okee je legt me hier een rekening van 100 dollar neer, maar de soep was koud en de serveerster had geen tieten, dus die fooi schrappen we, 75 en geen cent meer."
Absolutely! En een fooi moet je verdienen. Dat KAN best wel trouwens hoorquote:Op woensdag 28 juli 2021 23:50 schreef UitStraling het volgende:
En heel simpel, uit eten is vrij prijzig, zeker als je wat meer wenst dan een schnitzel met wat frietjes, leuk personeel maakt het vaak tot een geslaagde avond, kun je nog zo'n mooi bordje eten hebben, als het personeel kut is is het eten dat ook.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Absolutely! En een fooi moet je verdienen. Dat KAN best wel trouwens hoorEr zijn genoeg van die Japanse restaurants waar ze begrijpen dat het serveren van een gerecht ook entertainment kan zijn en die krijgen heus wel vette fooien.
Maar een fooi standaard bij de rekening erop zetten?? Dat is gewoon zigeunergedrag. "Het is mijn cultuur dat jij mij geld geeft"
Ja krijg lekker de vliegende touwtering vuile grafparasiet
Oh echt ja ?quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Merk het echt wel hoor, kwaliteit van het personeel is echt niet zoals voor 2020, dat is echt een wereld van verschil.
De gemiddelde 5-keer-per-week-in-sterrenrestaurants-dinerende snob hier in dit topic wel ja. Kom op zeg. Arbeiderskind.quote:
Helemaal eens hoor. Dat vd de leuke bediening.quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:50 schreef UitStraling het volgende:
En heel simpel, uit eten is vrij prijzig, zeker als je wat meer wenst dan een schnitzel met wat frietjes, leuk personeel maakt het vaak tot een geslaagde avond, kun je nog zo'n mooi bordje eten hebben, als het personeel kut is is het eten dat ook.
Ik snap het niet meer.quote:Op donderdag 29 juli 2021 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, liever dat er een prijsverhoging doorgevoerd wordt met een verwijzing naar omstandigheden die buiten je invloedssfeer liggen "tariefsverhogingen op Europees niveau" etc. Dat geeft in ieder geval een indruk van "okee zij kunnen er ook niks aan doen".
Wat natuurlijk in 99 % van de gevallen nog steeds pure huichelarij in een ander zakje is maar goed.
Maar even "ik vind dat ik zo goed gepresteerd heb dat ik je rekening even 10 % ophoog" zonder enige backing? Dat gaat veel mensen wel te ver ja. Gras is groen, water is nat.
Ook grotendeels eens.quote:Op donderdag 29 juli 2021 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
grotendeels eens.
Onderbetaalde medewerkers in de horeca (of in elke andere sector) zouden gewoon moeten zeggen "hier doen we het niet voor"
Maar ja, er moet ook brood op de plank komen in huize Henk en ingrid etc. Vaak heb je die luxe niet. En werkgevers knijpen net zo lang door totdat echt niemand meer wat doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dusssss.
Maar ik hoop dat jullie intussen heerlijk slapen
Gone...
quote:Op donderdag 29 juli 2021 02:11 schreef Flory het volgende:
Ow god.. En dan vergeet ik nog dat ik voor het eerst in mijn leven 4 uur (JA VIER!!!! UUR) bij de kapper heb gezeten gisteren![]()
Nog nooooooit eerder zoveel geduld opgebracht voor gedoe aan m'n haar![]()
Jaja lachen jullie maar![]()
Wacht maar tot jullie een grijsachtige uitgroei krijgen, we spreken elkaar nog wel
quote:Op donderdag 29 juli 2021 01:55 schreef Flory het volgende:
Haai![]()
Niks teruggelezen, te moe, mijn hoofd vindt het op het moment allemaal teveel, zelfs om te slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dusssss.
Maar ik hoop dat jullie intussen heerlijk slapen![]()
![]()
Haai![]()
Niks teruggelezen, te moe, mijn hoofd vindt het op het moment allemaal teveel, zelfs om te slapen
Spannende en ook wat minder prettige dingen
Sterkte vandaag![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2021 07:28 schreef dud0r het volgende:
Spannende en wat vervelende dingen @:flory
Sterkte
Ditquote:Op donderdag 29 juli 2021 07:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Spannende en ook wat minder prettige dingen
Sterkte vandaag
@bitterbalquote:Op donderdag 29 juli 2021 07:16 schreef Karzai het volgende:
Goedemorgen, de beroemde pakjesboot is vannacht aangekomen in Rotterdam
[ afbeelding ]
Goede constatering.quote:
Scherp en alert.quote:
En een zonnestraaltjequote:
Is het weer zover ?quote:Op donderdag 29 juli 2021 07:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kont staat tering.
Ok koffie, vies en veel [ afbeelding ]
Wat ga je in dat bakje doen?quote:Op donderdag 29 juli 2021 07:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het weer zover ?![]()
Ik ga ook een bakje pakken
Dankje.quote:
mijn horloge complimenteerde mij vanmorgen met mijn goede slaap.quote:Op donderdag 29 juli 2021 07:46 schreef dud0r het volgende:
Strak blauwe lucht en zon. Dat is beter dan de hoeveelheid regen waar ik vannacht wakker van werd
Misschien ook wel met dit t-shirt erbijquote:Op donderdag 29 juli 2021 07:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een heel schip vol met bitterballen?
Gawd have mercy on us.
Chinese kloonsquote:Op donderdag 29 juli 2021 07:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een heel schip vol met bitterballen?
Gawd have mercy on us.
Caviapisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 07:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
CaviapisDenk, op zich, dat je van een slok caviapis wel wakker wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 07:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
CaviapisKlinkt als een niet al te snuggere Griekse restauranteigenaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een van de vele dingen die je zal ondervinden als je zulke dingen gaat drinkenquote:Op donderdag 29 juli 2021 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk, op zich, dat je van een slok caviapis wel wakker wordt.
Misschien toch maar proberen dan, twijfel twijfel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk, op zich, dat je van een slok caviapis wel wakker wordt.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een niet al te snuggere Griekse restauranteigenaar.
Gelukkig heb ik geen cavia’squote:Op donderdag 29 juli 2021 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is een van de vele dingen die je zal ondervinden als je zulke dingen gaat drinken
Ik heb een record voor diepe slaap neergezet zo te zien. Wel 15%quote:Op donderdag 29 juli 2021 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn horloge complimenteerde mij vanmorgen met mijn goede slaap.
Ik vond het zelf nogal tegen vallen.
Waar zit je?quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:02 schreef Karzai het volgende:
Drama weer in het intens lelijke havengebied en de betonnen jungle.
Dan klopt er gewoon iets niet aan het business model denk ikquote:Op donderdag 29 juli 2021 00:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook grotendeels eens.
Maa jij legt de schuld bij de weekgevers. Ik bij de consument. Want ik ken goede (geen sterren) horeca zaken. Waarbij man en vrouw 80+ uren in de week maken maar geen Mercedes rijden. Ik bedoel het geld is er niet om de werknemers echt riant te betalen.
Heb je daar de hele nacht over na liggen denken?quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan klopt er gewoon iets niet aan het business model denk ik
Nee.quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je daar de hele nacht over na liggen denken?
Haai![]()
ik duim voor je
Wat was je punt?quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb weer eens gelijk vind ik
Best hoor schatjequote:Op donderdag 29 juli 2021 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb weer eens gelijk vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |