SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep stom hoe je toch in je hoofd er dan vanuit gaat dat het positief zal zijn ondanks geen klachten.quote:
Fijn!quote:
Beter maar eigenlijk, dan kan het alleen maar meevallen. Ik denk altijd dat ik niks heb, en dan vallen testen vaak kut uitquote:Op woensdag 28 juli 2021 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep stom hoe je toch in je hoofd er dan vanuit gaat dat het positief zal zijn ondanks geen klachten.
De extra large familiebox was weer teveel zeker ...quote:
Jaquote:Op woensdag 28 juli 2021 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De extra large familiebox was weer teveel zeker ...
Waarom eet je dan niet eens een keer een normale portiequote:
Ik weet neit wat normaal isquote:Op woensdag 28 juli 2021 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom eet je dan niet eens een keer een normale portie
Goed punt, goed puntquote:
Dit is wel een hele vreemde plek om te vragen wat normaal is hoorquote:
Ik niet hoorquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
misschien kunnen zij als graadmeter dienen voor wat normaal is of niet?
Er zijn geen normale mensen hierquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
misschien kunnen zij als graadmeter dienen voor wat normaal is of niet?
quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn geen normale mensen hier [ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn geen normale mensen hier [ link | afbeelding ]
Beide nietquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Teveel gegeten of die tijd van de maand?
Leuk om eronder omhoog te springenquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb een enorm schaduwdoek opgehangen.![]()
Toen kwam er een plensbui en nou raakt het midden zelfs de tuintafel zo laag is is geworden![]()
![]()
Ho-ly fuck, wat is ditquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Liesje1979 ga mee met het rondjeWe gaan dit zien
![]()
[ afbeelding ]
Waardeloos zonder fotos ditquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Toen kwam er een plensbui en nou raakt het midden zelfs de tuintafel zo laag is is geworden![]()
![]()
Hang je dat niet een beetje schuin op zodat het water weg kan lopen?quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:17 schreef Lospedrosa het volgende:
![]()
Ik twijfel, het enige wat me leuk lijkt is het boottochtje. En Enkhuizen maar daar zijn we maar een kwartiertje ofzo. En trams in Amsterdam interesseren me echt totaal niet.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Liesje1979 ga mee met het rondjeWe gaan dit zien
![]()
[ afbeelding ]
Was ook, maar als de bui met 10m3 per m2 naar beneden valt dan rekt dat doek schijnbaar op.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hang je dat niet een beetje schuin op zodat het water weg kan lopen?
Ohquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was ook, maar als de bui met 10m3 per m2 naar beneden valt dan rekt dat doek schijnbaar op.
Ik heb laatst een enorm schaduwdoek op het werk gemaakt, kreeg net bericht dat 1 van de ingegraven palen gebroken is.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:17 schreef Lospedrosa het volgende:
![]()
Metro's. Maar goed, poteeto potaato. Je kunt ook dan gelijk terug naar huis natuurlijkquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik twijfel, het enige wat me leuk lijkt is het boottochtje. En Enkhuizen maar daar zijn we maar een kwartiertje ofzo. En trams in Amsterdam interesseren me echt totaal niet.
Dat is een beetje overdreven he. Dat hebben ze in China nog nietquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was ook, maar als de bui met 10m3 per m2 naar beneden valt dan rekt dat doek schijnbaar op.
Opgelost met een parasol nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Ja dat is een optie waar ik ook over dacht. Maar ziet er uit alsof het vooral een rondje wordt voor de die hard treinboys en wat minder voor de oh wat een leuke dorpjes mensen,quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Metro's. Maar goed, poteeto potaato. Je kunt ook dan gelijk terug naar huis natuurlijk
Rasputin nam toch altijd dagelijks gif in om zo "immuun" te zijn voor gif ? 🤔quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:19 schreef UitStraling het volgende:
Yusupov said he invited Rasputin to his home shortly after midnight and ushered him into the basement. Yusupov claimed that he offered Rasputin tea and cakes which had been laced with cyanide. The story goes on that Rasputin initially refused the cakes but then began to eat them and, to Yusupov's surprise, appeared unaffected by the poison. Rasputin then asked for some Madeira wine (which had also been poisoned) and drank three glasses, but still showed no sign of distress. At around 2:30 am, Yusupov excused himself to go upstairs, where his fellow conspirators were waiting. He took a revolver from Dmitry Pavlovich, then returned to the basement and told Rasputin that he'd "better look at the crucifix and say a prayer", referring to a crucifix in the room, then shot him once in the chest. The conspirators then drove to Rasputin's apartment, with Sukhotin wearing Rasputin's coat and hat in an attempt to make it look as though Rasputin had returned home that night. They then returned to the Moika Palace and Yusupov went back to the basement to ensure that Rasputin was dead. Suddenly, Rasputin leapt up and attacked Yusupov, who freed himself with some effort and fled upstairs. Rasputin followed and made it into the palace's courtyard before being shot by Purishkevich and collapsing into a snowbank. The conspirators then bound and wrapped his body in cloth, drove it to the Petrovsky Bridge, and dropped it into the Malaya Nevka River.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Opgelost met een parasol numooie tuin losSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Opgelost met een parasol nuLeuke tuinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk Losquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De nieuwe oven komt nog en de wand achter de keuken twijfelen we nog wat er op te doen.
Zou wel slim zijnquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Rasputin nam toch altijd dagelijks gif in om zo "immuun" te zijn voor gif ? 🤔
Nou ja primair gezien hebben we gewoon weer zin om even bij elkaar te komen en toch stiekem nog dit jaar een klein rondje te doen ja. Maar in Stavoren is op zich wel tijd voor een wandeling, dat ga ik ook zeker doen. En die boottocht is voor mij ook wel het hoogtepunt. Maar het is inderdaad jammer dat we niet ook in Enkhuizen wat langer de tijd hebben (of nemen). Ik zal eens in de groep gooien of daar animo voor isquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat is een optie waar ik ook over dacht. Maar ziet er uit alsof het vooral een rondje wordt voor de die hard treinboys en wat minder voor de oh wat een leuke dorpjes mensen,
Godverdomme wat zit je kraan onlogisch zegquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De nieuwe oven komt nog en de wand achter de keuken twijfelen we nog wat er op te doen.
In elk geval licht houden die wand.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi geworden. En dacht ah fijn toch voor wit gekozen achter de keuken maar zou iig voor een lichte kleur gaan.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn zwager was gister hier en we vonden dan het nu ook een abatoir kon zijn.quote:
Die achtermuur moet knalroze, goud of smurfenblauwquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ook een mythe zijn hoorquote:
nee van die kleine gekleure tegeltjesquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die achtermuur moet knalroze, goud of smurfenblauw
Noteertquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die achtermuur moet knalroze, goud of smurfenblauw
Lol nee joh. laat lekker.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja primair gezien hebben we gewoon weer zin om even bij elkaar te komen en toch stiekem nog dit jaar een klein rondje te doen ja. Maar in Stavoren is op zich wel tijd voor een wandeling, dat ga ik ook zeker doen. En die boottocht is voor mij ook wel het hoogtepunt. Maar het is inderdaad jammer dat we niet ook in Enkhuizen wat langer de tijd hebben (of nemen). Ik zal eens in de groep gooien of daar animo voor is
In ieder geval hip en jong maken zodat iedereen duidelijk kan zien dat de grote viriele Los er woontquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee van die kleine gekleure tegeltjes
Anders stel het even voor in het topicquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:37 schreef liesje1979 het volgende:
Lol nee joh. laat lekker.(Ik kreeg ook alweer een eerste klas MOET vibe, prima, lekker doen!)
Jij bent die dude op je avatar toch?quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Je kunt ook een watervaste vliesbehang kopen met foto afdruk.
Dacht al even voor de gein die eraan te plakken en dan alleen een foto van mezelf erop.
Heel serieus kijkend.🧐
En jij bent een treinquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent die dude op je avatar toch?
quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Dacht al even voor de gein die eraan te plakken en dan alleen een foto van mezelf erop.
Heel serieus kijkend.🧐
Enorme dickpic, even je dominantie in de keuken laten geldenquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Heel serieus kijkend.🧐
Denk niet dat die dan nog wat te eten krijgt van de vrouw des huizesquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enorme dickpic, even je dominantie in de keuken laten gelden![]()
Tevens alle vier de hoeken even tegenaan pissen.
Elke avond worstquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk niet dat die dan nog wat te eten krijgt van de vrouw des huizes
Hoerenpasta.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk niet dat die dan nog wat te eten krijgt van de vrouw des huizes
Wat ben je allemaal aan het doen?quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Leuk Los!
En ik ben niet gewend aan relatief lange dagen.
Tsjonge wat primaal weer. Jij bent zeker een hont geweest in je vorige levenquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enorme dickpic, even je dominantie in de keuken laten gelden![]()
Tevens alle vier de hoeken even tegenaan pissen.
Dat was Napoleon. En toen hij zelfmoord wou plegen lukte het daardoor niet.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Rasputin nam toch altijd dagelijks gif in om zo "immuun" te zijn voor gif ? 🤔
Oh ik dacht rasputin ook 🤔quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat was Napoleon. En toen hij zelfmoord wou plegen lukte het daardoor niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |