quote:
That escalated quickly zou te flauw zijn.quote:"Ooit, na de moord op Theo, kwam die gedachte in mij op toen iemand op tv zei: wie is de volgende?" aldus Marieke. "Maar Johan houdt zich bezig met randzaken. Peter R. de Vries hield zich echt bezig met echte maatschappelijke dingen. Dat is veel belangrijker, veel zwaarder. Tegenwoordig ben ik daar niet meer bang voor."
Geen idee, gaat allemaal om het leuke plaatje.quote:
Dan is het geslaagd.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen idee, gaat allemaal om het leuke plaatje.
Marieke denkt ondertussen vooral aan de erfenis.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
[..]
That escalated quickly zou te flauw zijn.
Jij bent de mod.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Marieke denkt ondertussen vooral aan de erfenis.
Nee, dit kan niet he?
Notewaardig.quote:
Je zal maar een gezellige vakantie geboekt hebben op Droomparken.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Notewaardig.
Nee, goh, zoals René het zou omschrijven: het is nogal een gedoe. Bedreiginkjes omdat je een meninkje hebt op tv, waar gáát dit over?
Ik zou alleen al uit principe niet op vakantie willen gaan bij Droomparken.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je zal maar een gezellige vakantie geboekt hebben op Droomparken.
Nee, dit kan ook niet.
Dat is heel verstandig.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:44 schreef showtimer het volgende:
Nee, ik ga nu geen Feyenoord opmerking maken.
Dit was nog beter dan wat je vooraf verwacht ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Henk Grol lag binnen een halve minuut op zijn rug.
Wat een fenomeen, dit verzin je niet.
"IK BEN GEWOON EEN STOMME LUL"quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit was nog beter dan wat je vooraf verwacht ja.
Zijn er al interviews?
Dan morgen maar met het team.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:33 schreef Aguero het volgende:
Het is nog niet echt het Olympisch toernooi van de Nederlandse judoploeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |