abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_200599988
quote:
PALMA DE MALLORCA - In Palma de Mallorca ligt een 27-jarige Nederlander in kritieke toestand in het ziekenhuis. Hij werd afgelopen woensdagnacht door andere Nederlanders tegen zijn hoofd getrapt, volgens de Spaanse politie zonder aanleiding.

Ⓒ ANP/HH
De Spaanse krant Ultima Hora schrijft dat een groep Nederlandse toeristen begon te vechten in een nachtclub, waar ze vervolgens uit werden gezet. Eenmaal op straat vielen ze andere Nederlandse vakantiegangers aan.

De 27-jarige man die nu in Palma op de intensive care ligt, kreeg schoppen tegen zijn hoofd terwijl hij al op de grond lag. Hij heeft hersenletsel en zijn toestand wordt omschreven als zorgwekkend. Een andere man werd bewusteloos geslagen en drie mensen liepen verwondingen op.

Internationaal arrestatiebevel
De Spaanse politie heeft één Nederlander gearresteerd in verband met het incident. Hij werd opgepakt toen hij de sleutels ging terugbrengen van het huurhuis in El Arenal waar de groep verbleef. De anderen hadden zo snel mogelijk een vlucht terug naar Nederland genomen.
https://www.telegraaf.nl/(...)in-kritieke-toestand

Gadverdamme, eentje opgepakt, en de rest zo snel mogelijk terug naar Nederland. Hoop dat binnenkort weer een zoektocht is naar hun, zoals vaker op bijvoorbeeld Dumpert.
  woensdag 28 juli 2021 @ 16:46:43 #2
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_200600013
quote:
Ze waren enorm opgefokt, iedereen vraagt zich af hoe dat kwam. Ze keken ook raar uit hun ogen.
Klinkt alsof ze drugs hebben gebruikt naast de alcohol die ze gedronken hebben.
  woensdag 28 juli 2021 @ 16:46:52 #3
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_200600017
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  woensdag 28 juli 2021 @ 16:47:19 #4
3542 Gia
User under construction
pi_200600021
Waar staat de afkorting AMDK eigenlijk voor.

Toch niet:
quote:
‘AMDK’ stands for ‘ang moh dua kee,’ which roughly translates to ‘White people big shot.’
  woensdag 28 juli 2021 @ 16:48:23 #5
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_200600036
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:46 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Klinkt alsof ze drugs hebben gebruikt naast de alcohol die ze gedronken hebben.
Pilletje van Sanil, want die heeft connecties :D
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  woensdag 28 juli 2021 @ 16:48:46 #6
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_200600069
Op die boulevard daar hoef je helemaal geen connecties te hebben maar wordt het om de paar meter aan je aangeboden, weet ik via een vriend uiteraard.
  woensdag 28 juli 2021 @ 16:54:31 #8
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_200600128
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:50 schreef Raw85 het volgende:
Op die boulevard daar hoef je helemaal geen connecties te hebben maar wordt het om de paar meter aan je aangeboden, weet ik via een vriend uiteraard.
Misschien gaat de advocaat het over die boeg gooien als verzachtende omstandigheid: de drugs die Sanil daar gekocht heeft was niet helemaal zuiver waardoor de groep ziek werd. Graag ontoerekenvatbaarheid voor de hele groep behalve Sanil edelachtbare.
pi_200600143
quote:
14s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:54 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Misschien gaat de advocaat het over die boeg gooien als verzachtende omstandigheid: de drugs die Sanil daar gekocht heeft was niet helemaal zuiver waardoor de groep ziek werd. Graag ontoerekenvatbaarheid voor de hele groep behalve Sanil edelachtbare.
Dan heb je een hele matige advocaat want met zulke onzin zal geen enkele rechter je verdere betoog nog serieus nemen.
pi_200600187
Als een van de daders inderdaad een dubbele nationaliteit zou hebben, zoals eerder werd gesuggereerd, dan is het mogelijk dat hij vanuit Nederland is doorgereisd naar zijn andere land. En als dat andere land geen uitleveringsverdrag heeft met Nederland, of bijvoorbeeld überhaupt geen eigen onderdanen uitlevert, dan kan dat wellicht het strafproces enigszins verstoren.
pi_200600220
Ik ben benieuwd of ze elkaar onder de bus gaan gooien. Degenen die wel meevochten maar niet de twee waren die op video vastgelegd kopschopten (wat een verschrikkelijk woord zeg, en nog erger en triester als werkwoord) zullen er waarschijnlijk baat bij hebben om naar die twee te wijzen. En degenen die wel mee ruzieden maar niet meevochten wijzen weer naar de vechters.
"Pools are perfect for holding water"
pi_200600268
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:59 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Als een van de daders inderdaad een dubbele nationaliteit zou hebben, zoals eerder werd gesuggereerd, dan is het mogelijk dat hij vanuit Nederland is doorgereisd naar zijn andere land. En als dat andere land geen uitleveringsverdrag heeft met Nederland, of bijvoorbeeld überhaupt geen eigen onderdanen uitlevert, dan kan dat wellicht het strafproces enigszins verstoren.
Misschien blijft 'ie dan daar. :)
pi_200600276
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 17:01 schreef probeer het volgende:
Ik ben benieuwd of ze elkaar onder de bus gaan gooien. Degenen die wel meevochten maar niet de twee waren die op video vastgelegd kopschopten (wat een verschrikkelijk woord zeg, en nog erger en triester als werkwoord) zullen er waarschijnlijk baat bij hebben om naar die twee te wijzen. En degenen die wel mee ruzieden maar niet meevochten wijzen weer naar de vechters.
Als "voor de bus gooien" hetzelfde is de waarheid vertellen, zie ik daar het bezwaar niet van in.
pi_200600301
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 17:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Misschien blijft 'ie dan daar. :)
Ja, in elk geval heeft hij die keuze. Hij kan rustig afwachten tot welke straf hij bij verstek wordt veroordeeld. En dan voor- en nadelen tegen elkaar afwegen. Of terug naar Nederland en daar zijn straf ondergaan, of in zijn andere land blijven om daar als vrij man een bestaan op te bouwen.
pi_200600425
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:41 schreef Raw85 het volgende:

[..]

Hopelijk hebben deze slachtoffers ook contact opgenomen met de politie. Als blijkt dat de 'Gooise groep' al eerder ruzie zocht dan kan het eventuele betoog dat alles 'in een opwelling gebeurde' en 'ruzie van twee kanten kwam' etc in ieder geval de prullenbak in. Samen met de beelden die zijn gemaakt van het misdrijf kan ik me niet voorstellen dat de daders gaan ontkomen aan een flinke straf.
Dat kon ik me bij volkert vd g ook niet voorstellen.
  Spellchecker woensdag 28 juli 2021 @ 17:22:04 #16
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  woensdag 28 juli 2021 @ 17:22:13 #17
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_200600432
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 17:01 schreef probeer het volgende:
Ik ben benieuwd of ze elkaar onder de bus gaan gooien. Degenen die wel meevochten maar niet de twee waren die op video vastgelegd kopschopten (wat een verschrikkelijk woord zeg, en nog erger en triester als werkwoord) zullen er waarschijnlijk baat bij hebben om naar die twee te wijzen. En degenen die wel mee ruzieden maar niet meevochten wijzen weer naar de vechters.
Gaat ongetwijfeld gebeuren. Niet te vergeten dat de ouders onderling ook mot zullen hebben.
pi_200600548
Dus ik begrijp dat deze heren boos geworden waren wegens een spelletje stoelendans in het café?
pi_200600572
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 17:01 schreef probeer het volgende:
Ik ben benieuwd of ze elkaar onder de bus gaan gooien. Degenen die wel meevochten maar niet de twee waren die op video vastgelegd kopschopten (wat een verschrikkelijk woord zeg, en nog erger en triester als werkwoord) zullen er waarschijnlijk baat bij hebben om naar die twee te wijzen. En degenen die wel mee ruzieden maar niet meevochten wijzen weer naar de vechters.
Nou, ik kan me voorstellen dat niet iedereen in die groep hiervoor verantwoordelijk gehouden kan worden. Ik ging vroeger ook vaak stappen in groepsverband, en dan kwam het wel eens voor dat een of twee personen in die groep om voor de anderen onduidelijke redenen het met een andere groep aan de stok kregen, dat kan al gebeuren als je iemand iets te lang aankijkt bv. En voor je het weet word er links en rechts van je gemept zonder dat jij nou eigenlijk weet waarom precies. In de meeste gevallen worden de vechtersbazen uit elkaar getrokken en in toom gehouden en loopt het met een sisser af, maar het kan natuurlijk ook vreselijk uit de hand lopen, zoals in dit geval gebeurt is. Als jij dan toevallig een van diegenen bent die het hele voorval niet hebben zien aankomen, kan men je hooguit verwijten dat je er niet alles aan gedaan hebt om het te stoppen, maar als er dan ook nog eens andere omstandigheden om de hoek komen kijken, zoals stomdronken en/of zo stoned als een garnaal zijn waardoor je je nauwelijks bewust bent van je omgeving, zou ik er ook moeite mee hebben om me schuldig te voelen. Ik zou er in ieder geval totaal geen zin in hebben om er ook nog eens voor de bak in te draaien en er daarom ook geen moeite mee hebben om de schuldige of schuldigen onder de bus te gooien.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 28 juli 2021 @ 17:42:02 #20
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_200600652
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 17:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nou, ik kan me voorstellen dat niet iedereen in die groep hiervoor verantwoordelijk gehouden kan worden. Ik ging vroeger ook vaak stappen in groepsverband, en dan kwam het wel eens voor dat een of twee personen in die groep om voor de anderen onduidelijke redenen het met een andere groep aan de stok kregen, dat kan al gebeuren als je iemand iets te lang aankijkt bv. En voor je het weet word er links en rechts van je gemept zonder dat jij nou eigenlijk weet waarom precies. In de meeste gevallen worden de vechtersbazen uit elkaar getrokken en in toom gehouden en loopt het met een sisser af, maar het kan natuurlijk ook vreselijk uit de hand lopen, zoals in dit geval gebeurt is. Als jij dan toevallig een van diegenen bent die het hele voorval niet hebben zien aankomen, kan men je hooguit verwijten dat je er niet alles aan gedaan hebt om het te stoppen, maar als er dan ook nog eens andere omstandigheden om de hoek komen kijken, zoals stomdronken en/of zo stoned als een garnaal zijn waardoor je je nauwelijks bewust bent van je omgeving, zou ik er ook moeite mee hebben om me schuldig te voelen. Ik zou er in ieder geval totaal geen zin in hebben om er ook nog eens voor de bak in te draaien en er daarom ook geen moeite mee hebben om de schuldige of schuldigen onder de bus te gooien.
Ze waren gezamenlijk de hele avond al op gedonder uit. Sterker, al meerdere dagen, er is zelfs een ander eerder al het ziekenhuis ingeslagen.

Nee, je hebt als deelnemer van de groep genoeg mogelijkheden gehad om weg te gaan, niet mee te gaan etc.
pi_200600710
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 17:42 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Ze waren gezamenlijk de hele avond al op gedonder uit. Sterker, al meerdere dagen, er is zelfs een ander eerder al het ziekenhuis ingeslagen.

Nee, je hebt als deelnemer van de groep genoeg mogelijkheden gehad om weg te gaan, niet mee te gaan etc.
Als ze al de hele avond aan het kloten waren en op zoek naar heibel is het inderdaad een ander geval, dan zijn ze in principe allemaal verantwoordelijk voor wat die jongen is overkomen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 28 juli 2021 @ 17:52:01 #22
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_200600766
Vakantievierder ontsnapte eerder aan 'Mallorcamoordenaars'

Vrienden van een jonge Nederlandse vakantieganger konden hem, tijdens hun vakantie op Mallorca, ternauwernood uit de agressieve klauwen van een groep relschoppers trekken. Nu blijkt dat deze groep verantwoordelijk gehouden wordt voor het mishandelen en doden van Carlo Heuvelman, die door leden uit de groep 'gekopschopt' werd.

Weblog Geenstijl is al druk bezig de identiteit van deze Gooise kopschopkakkers te achterhalen. Deze week werd bekend dat zij de mazzel hebben dat het openbaar ministerie in Spanje geen zin heeft in de advocatenlawine die de gefortuneerde ouders van de verdachten hebben ingehuurd. De jongens zullen dan ook in Nederland terecht staan.

De mishandelde jongen overleefde de afstraffing, maar hield er een dubbele neusbreuk en een gescheurde lip aan over, zijn vriend een gebroken hand. Beiden hebben aangifte gedaan.

Ruziezoekers
De 'Mallorcamoordenaars' waren tijdens hun vakantie niet met 'chickies' bezig, maar met ruzie zoeken. Zo bevestigd een horeca-eigenaar. "Ze waren al langer op zoek naar problemen. Gewoon vervelend gedrag. Ze zijn niet voor niets eerder op de avond al verwijderd. Dat gebeurt niet zomaar natuurlijk."

De moeder van de mishandelde jongen vertelt over het irritante gedrag van de Gooise kopschopkakkers. "Je moest in die zaak blijven zitten, vanwege coronaregels. Maar zodra mijn zoon of een vriend van hem naar de wc moest, werd meteen hun stoel ingepikt. Dat begon te irriteren. Toen het weer gebeurde, wilde mijn zoon zijn stoel terugpakken."

Buiten opgewacht
De jongens werden door dat gedrag de zaak uitgezet, waar het irriteren van anderen gewoon verder ging. Ook riepen ze dat ze de jongen buiten wel op zouden wachten. "Mijn zoon bleef eerst nog binnen, maar twee van zijn vrienden gingen op een gegeven moment wel naar buiten."

De groep uit het Gooi was inmiddels aardig gegroeid en ze voelden zich stoer. "Een van hen begon meteen te intimideren, door heel dicht tegen het gezicht van anderen te staan. Mijn zoon wilde de boel sussen, zei dat iedereen op vakantie was en normaal moest doen, maar hij kreeg voor hij het wist een klap van links en rechts."

Deze jongen zat al snel onder het bloed, net als een andere jongen die ook razendsnel werd aangevallen en waarvan zijn bril aan de andere kant van de straat belandde. Terwijl hij op de grond lag werd hij continue geslagen en geschopt.

Zijn vrienden wisten hem toen ternauwernood voor de voeten van de jongens weg te trekken. "Als zij niet hadden ingegrepen was dat zeker gebeurd. Dan was hem misschien wel hetzelfde overkomen als Carlo. Het is werkelijk afschuwelijk dat mensen tot zoiets in staat zijn, en het risico nemen dat ze iemand doodtrappen."

De moeder is blij dat haar zoon er relatief goed, met een kort bezoek aan het ziekenhuis, vanaf gekomen is. "Ze waren enorm opgefokt, iedereen vraagt zich af hoe dat kwam. Ze keken ook raar uit hun ogen. En ze vielen op door hun dure kleding. Merken als Dsquared bijvoorbeeld."
pi_200600772
Zijn alle volledige namen nou al bekend?
  woensdag 28 juli 2021 @ 17:53:06 #24
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_200600781
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 17:52 schreef Bolasie het volgende:
Zijn alle volledige namen nou al bekend?
Ja op geenstijl.
pi_200600789
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 17:53 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Ja op geenstijl.
Zie alleen de voornamen of kijk ik verkeerd? https://www.geenstijl.nl/5160313/smile/

edit: gevonden

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2021 18:07:18 ]
pi_200600792
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 17:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als ze al de hele avond aan het kloten waren en op zoek naar heibel is het inderdaad een ander geval, dan zijn ze in principe allemaal verantwoordelijk voor wat die jongen is overkomen.
Dat geloof ik niet. Het zijn allemaal klootzakken die zich hebben misdragen. Maar twee uit de groep zijn een stap verder gegaan en hebben het slachtoffer tegen het hoofd geschopt, wat tot de dood heeft geleid.

Daarom verwacht ik dat de meesten zullen worden vrijgesproken of een heeele lichte straf krijgen. Terwijl de kopschoppers wel relatief zwaar worden gestraft - voor Nederlandse begrippen dan.
  woensdag 28 juli 2021 @ 18:01:23 #27
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_200600872
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 17:53 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Zie alleen de voornamen of kijk ik verkeerd? https://www.geenstijl.nl/5160313/smile/
Het hele artikel lezen (scrollen). In vetgedrukt zie je dan de volledige namen ;).
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_200600883
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 18:01 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

Het hele artikel lezen (scrollen). In vetgedrukt zie je dan de volledige namen ;).
Heerlijk _O_
  woensdag 28 juli 2021 @ 18:02:19 #29
3542 Gia
User under construction
pi_200600884
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 17:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als ze al de hele avond aan het kloten waren en op zoek naar heibel is het inderdaad een ander geval, dan zijn ze in principe allemaal verantwoordelijk voor wat die jongen is overkomen.
Ze zijn ook allemaal gevlucht. Als je onschuldig bent, hoef je niet te vluchten.
  woensdag 28 juli 2021 @ 18:03:48 #30
3542 Gia
User under construction
pi_200600902
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 17:53 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Zie alleen de voornamen of kijk ik verkeerd? https://www.geenstijl.nl/5160313/smile/
Verder lezen.
pi_200600910
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 18:02 schreef Gia het volgende:

[..]

Ze zijn ook allemaal gevlucht. Als je onschuldig bent, hoef je niet te vluchten.
quote:
Ze waren enorm opgefokt, iedereen vraagt zich af hoe dat kwam. Ze keken ook raar uit hun ogen.
Wel als je bloed nog vol zit met coke/speed (komen toch uit het gooi he).
"Pools are perfect for holding water"
pi_200601028
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 18:02 schreef Gia het volgende:

[..]

Ze zijn ook allemaal gevlucht. Als je onschuldig bent, hoef je niet te vluchten.
Dat kan paniek geweest zijn. Dit zijn vermoedelijk verwende kereltjes die regelmatig een verre vakantie mogen vieren en zelf nog nooit wat gepresteerd hebben. Toen ik 18 was en klaar met de middelbare school ging ik in de vakantiemaanden werken op een boerderij in Drenthe van zonsopkomst tot zonsondergang. Andere tijden.
pi_200601049
quote:
En ze vielen op door hun dure kleding. Merken als Dsquared bijvoorbeeld.
Paupers :{w
pi_200601125
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 18:14 schreef samuel25 het volgende:

[..]

Paupers :{w
Wel echt een heerlijk (weliswaar prijzig) tokkiemerk :') Bij een kakker verwacht je eerder Lacoste of Ralph Lauren oid. En bij de eckte chic een waxjas ofzo die nog van je overgrootvader is geweest
pi_200601164
Ben wel benieuwd naar de antwoorden van Ome Ferd op de vragen van dit VVD-Kamerlid:
twitter
pi_200601197
Ik snap ook niet dat ze nog vrij rondlopen. Van ome Ferd hoef je weinig te verwachten..die is wel gevoelig voor rijke vrindjes.
pi_200601281
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 18:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik snap ook niet dat ze nog vrij rondlopen. Van ome Ferd hoef je weinig te verwachten..die is wel gevoelig voor rijke vrindjes.
Wie weet doneren pappie en mammie wel wat aan het CDA de volgende campagne.
pi_200601330
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 18:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik snap ook niet dat ze nog vrij rondlopen. Van ome Ferd hoef je weinig te verwachten..die is wel gevoelig voor rijke vrindjes.
Geef eens een voorbeeld van waar dat het geval was/is dan.
pi_200601337
Kijk, dat ze er we weer vanaf zullen komen met een lichte straf ligt voor de hand in Nederland.

Dat ze nu echter nog steeds niet opgepakt zijn, vind ik ronduit schokkend en druist tegen ieder rechtvaardigheidsgevoel in. Mogen ze straks zeker in afwachting van hun proces gewoon lekker doorgaan met hun leven?
pi_200601360
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 18:39 schreef Hamzoef het volgende:
Kijk, dat ze er we weer vanaf zullen komen met een lichte straf ligt voor de hand in Nederland.


Dat valt wel mee. Kunnen best 'n jaar of 8 tot 10 celstraf krijgen. De hoofddaders dan. Gras is niet altijd groener bij de buren.

Die kopschoppers in Praag zouden - als we de berichten mochten geloven - ook tot ze 'n ons wegen weg mogen rotten in een Tsjechische cel. Uiteindelijk kregen ze strafjes die ze in Nederland ook wel gekregen zouden hebben.
  woensdag 28 juli 2021 @ 18:41:07 #41
3542 Gia
User under construction
pi_200601363
quote:
Dat gold ook recentelijk bij een zaak in Woerden. Een groep bestormde in oktober 2015 een noodopvang voor asielzoekers. Volgens het Openbaar Ministerie is ook in die zaak iedereen uit de groep medeschuldig, ook al is niet duidelijk wie er met vuurwerk gooide of hekken omver trok. "De groep als geheel heeft het geweld gepleegd en iedereen was vooraf op de hoogte", zei officier van justitie Nadine Franken tijdens de behandeling.
https://www.google.com/am(...)eerlijk-of-niet.html

Als dit de mama van Stan F. is, gaat ze in elk geval akkoord met het bestraffen van de hele groep.

In elk geval leuke jurisprudentie voor de aanklager om aan te halen.
pi_200601390
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 18:41 schreef Gia het volgende:

[..]

https://www.google.com/am(...)eerlijk-of-niet.html

Als dit de mama van Stan F. is, gaat ze in elk geval akkoord met het bestraffen van de hele groep.

In elk geval leuke jurisprudentie voor de aanklager om aan te halen.
Dat is niet de mama.

Verder zal men het er wel op gooien dat die actie zorgvuldig gepland was en dat hier 'n aantal niet-kopschoppers niet in de gaten hadden waar hun vrienden mee bezig waren.
pi_200601396
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 18:02 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Heerlijk _O_
Op Twitter staat er ook een groepsfoto. Heeft die oudere gast voorop met baard en bril nou ook meegedaan?
  woensdag 28 juli 2021 @ 18:43:48 #44
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_200601399
Gevonden in de GeenStijl reacties

https://www.atchilversum.(...)bijzondere-happening
Diploma uitreiking H5a

Hein is een onafhankelijke sociale levensgenieter ^O^

[ Bericht 6% gewijzigd door slashdotter3 op 28-07-2021 18:58:14 ]
  woensdag 28 juli 2021 @ 18:43:56 #45
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_200601401
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 18:39 schreef Hamzoef het volgende:
Kijk, dat ze er we weer vanaf zullen komen met een lichte straf ligt voor de hand in Nederland.

Dat ze nu echter nog steeds niet opgepakt zijn, vind ik ronduit schokkend en druist tegen ieder rechtvaardigheidsgevoel in. Mogen ze straks zeker in afwachting van hun proces gewoon lekker doorgaan met hun leven?
Ik weet niet of het heel praktisch is om nu een man of 10 vast te zetten, zonder dat hun rol echt bekend is. Het kost de maatschappij geld en als e.e.a juridisch nog niet goed is afgewerkt moet je ze na enige dagen toch weer vrij laten. De advocaatjes hebben dat zo voor elkaar.

Beter houdt de politie de club op de radar (niet buiten NL reizen) en pakken ze de heren gelijk bij de eerste de beste mogelijkheid op. En dat gaat echt wel gebeuren.

Denk maar niet dat die jochies de laatste dagen lekker hebben geslapen ;).
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_200601404
Er zijn overigens wel vaker zaken door een ander EU-land overgedragen aan Nederland. Zie bijv de Tsjechische ski-zaak. Daar wordt ook precies beschreven via welke wetten zoiets mogelijk is. In die zaak was overigens geen sprake van klassenjustitie en de straffen waren ook niet mild als ik het goed heb.
  woensdag 28 juli 2021 @ 18:44:27 #47
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200601409
Als het overigens waar is dat ze van het ATC komen, zoals GeenStijl beweert, dan zijn het waarschijnlijk helemaal niet zulke rijkeluiskindjes, het ATC is echt de middelbare school voor middenklassekiddo's.
We have always been at war with Eastasia.
pi_200601418
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 18:43 schreef Mylene het volgende:

[..]

Op Twitter staat er ook een groepsfoto. Heeft die oudere gast voorop met baard en bril nou ook meegedaan?
Nee, dat is een taxichaufeur.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200601424
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 18:43 schreef Mylene het volgende:

[..]

Op Twitter staat er ook een groepsfoto. Heeft die oudere gast voorop met baard en bril nou ook meegedaan?
Nee dat is een onschuldige taxichauffeur van een vakantie van een jaar eerder. Dus niet echt netjes
pi_200601441
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 18:44 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nee, dat is een taxichaufeur.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 18:45 schreef Raw85 het volgende:

[..]

Nee dat is een onschuldige taxichauffeur van een vakantie van een jaar eerder. Dus niet echt netjes
Okay ^O^ .
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')