SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
we hebben vorige week nog heerlijk weer gehadquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:30 schreef bitterbal het volgende:
maar goed, zoals ik al eerder zei, dit is echt een fucking dramatische zomer
Ga je nog lekjket naar een warm Land?quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:30 schreef bitterbal het volgende: maar goed, zoals ik al eerder zei, dit is echt een fucking dramatische zomer
![]()
Een week staat bijna gelijk aan de zomerquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
we hebben vorige week nog heerlijk weer gehad
ja die 2 dagen.....quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
we hebben vorige week nog heerlijk weer gehad
beste zomer van de laatste jarenquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:30 schreef bitterbal het volgende:
maar goed, zoals ik al eerder zei, dit is echt een fucking dramatische zomer
eind sep naar griekenlandquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ga je nog lekjket naar een warm Land?
beetje afwisselen, weekje goed, weekje wat minder.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een week staat bijna gelijk aan de zomer
jij moet gewoon richting de evenaar verhuizenquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die 2 dagen.....
ik leef hier het hele jaar naar toe
heb je een puntquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
beetje afwisselen, weekje goed, weekje wat minder.
[..]
jij moet gewoon richting de evenaar verhuizen
Kwestie van je naam veranderen in sneeuwbal, opgelost.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die 2 dagen.....
ik leef hier het hele jaar naar toe
Voornamelijk absoluut bagger, geen zon. Koud. Baggerquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
beetje afwisselen, weekje goed, weekje wat minder.
[..]
jij moet gewoon richting de evenaar verhuizen
Juist niet; en die regenval is een verder voorteken.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik vraag me af of al die mensen die in een jaar zonder sneeuw gillen van 'JAAHAAA KLIMAATVERANDERING!!' of die dat nu teruggaan nemen![]()
Individuele mensen merken niet zo veel van die klimaatverandering want daarvoor leven we te kort
maar is het ook een goed puntquote:
Het is constant boven de 18 graden, het is absoluut niet koudquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voornamelijk absoluut bagger, geen zon. Koud. Bagger
Denk het wel.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
positieve schuld, is dat hetzelfde als eigen vermogen?
Chalkidiki. Die drievingervork in het noorden.quote:
alles verkopen en een hutje daar kopenquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog niet genoeg geld omdat te doen
dankjequote:Op woensdag 28 juli 2021 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Chalkidiki. Die drievingervork in het noorden.
Ken ik niet, ben je er al eerder geweest?quote:
Zijn wel voortekenen maar heb t meer over mensen en 'vroegah, toen hadden we veel meer sneeuw! komt allemaal door klimaatverandering' want dat is gewoon niet waarquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Juist niet; en die regenval is een verder voorteken.
Das wel handigquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en ik?
Zal klachtbrieven in het grieks opstellen
kretaquote:
okidokiquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is constant boven de 18 graden, het is absoluut niet koud
Dat ligt nog best een eindje naar het noorden, daar sneeuwt het wel eens in september zo te zien.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Chalkidiki. Die drievingervork in het noorden.
ja vorige jaar.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ken ik niet, ben je er al eerder geweest?
[..]
Zijn wel voortekenen maar heb t meer over mensen en 'vroegah, toen hadden we veel meer sneeuw! komt allemaal door klimaatverandering' want dat is gewoon niet waar![]()
Waarmee ik niet zeg dat klimaatverandering onzin is hoor, absoluut niet
ze zeggen toch dat die overstromingen van nu duidelijk teken is van klimaatverandering?quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ken ik niet, ben je er al eerder geweest?
[..]
Zijn wel voortekenen maar heb t meer over mensen en 'vroegah, toen hadden we veel meer sneeuw! komt allemaal door klimaatverandering' want dat is gewoon niet waar![]()
Waarmee ik niet zeg dat klimaatverandering onzin is hoor, absoluut niet
laat je hier anders weinig van merkenquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou je nog verbazen wat voor een relaxt en makkelijk persoon ik ben in de omgang
quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ligt nog best een eindje naar het noorden, daar sneeuwt het wel eens in september zo te zien.
ja aardig en ze bergijpen wat ik wil eten dus niks te klagenquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe was het? Zijn de mensen aardig? Kunnen ze engels?
lekker skieenquote:
Grieken zijn echte de aardigste mensen die je kunt voorstellen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe was het? Zijn de mensen aardig? Kunnen ze engels?
Jaa, nogmaals klimaatverandering is wel echt maar je merkt in een mensenleven geen verandering want daarvoor leef je te kort.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zeggen toch dat die overstromingen van nu duidelijk teken is van klimaatverandering?
quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja aardig en ze bergijpen wat ik wil eten dus niks te klagen
Ze knikken dus maar wat op de gok en brengen dan een dood ratje.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja aardig en ze bergijpen wat ik wil eten dus niks te klagen
quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Grieken zijn echte de aardigste mensen die je kunt voorstellen.
Een vakantie met onze Griekse barkeeper die de hele dag rende voor goede verzorging hebben we zelfs meegenomen naar nederland.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze knikken dus maar wat op de gok en brengen dan een dood ratje.
smaakte allemaal goedquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze knikken dus maar wat op de gok en brengen dan een dood ratje.
Is een keer wat anders dan een zeepje of een asbak.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Grieken zijn echte de aardigste mensen die je kunt voorstellen.
Een vakantie met onze Griekse barkeeper die de hele dag rende voor goede verzorging hebben we zelfs meegenomen naar nederland.
En handig. Maar jullie geloven het niet maar het was echt zo.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is een keer wat anders dan een zeepje of een asbak.
na een halve fles ouzo smaakt allesquote:
Dat vind ik toch viesquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na een halve fles ouzo smaakt alles
is het ook.quote:
Gevaarlijk ja, ken ook weinig mensen die daar niet ooit fout op zijn gegaanquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het ook.
Met ijs is het nog wel lekker, maar het blijft gevaar lijk spul
meegebakken? of leg je het achteraf op je uitsmijter?quote:
Ik ben rijke hollander, kan toch gewoon water kopen :squote:Op woensdag 28 juli 2021 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt in Kreta uit de kraan in plaats van water
waarom niet allebei.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meegebakken? of leg je het achteraf op je uitsmijter?
Grieks voetbalteam is ooit europees kampioen geworden..Ik weet niks meer van die avond.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gevaarlijk ja, ken ook weinig mensen die daar niet ooit fout op zijn gegaan
ik ben voorstander er van om de kaas in de pan al toe te voegenquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom niet allebei.
Kaas op je brood, geraspte cheddar op je ei in de pan
quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Grieks voetbalteam is ooit europees kampioen geworden..Ik weet niks meer van die avond.
maar dan hele plakken of geraspt?quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben voorstander er van om de kaas in de pan al toe te voegen
dit klinkt interessantquote:
Plakken. Dan toedekken met een laagje ham. Nog even flippen zodat de ham nog een beetje aanbakt en de kaas goed gesmolten is en smullen maar.quote:
quote:
Dat vind ik minder lekker maar iedereen z'n eigen dingquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Plakken. Dan toedekken met een laagje ham. Nog even flippen zodat de ham nog een beetje aanbakt en de kaas goed gesmolten is en smullen maar.
Je voelt je dadelijk vast beter en energieker hierdoor, de zon gaat schijnen, je lievelingsmuziek plots op de radio, alle bikini's zullen weer gaan passen en als je vanaf je balkon naar beneden kijkt na het eten van die nacho nuggets dan staan er zes rode panda's naar je te zingenquote:
This is the way!quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik minder lekker maar iedereen z'n eigen ding
quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je voelt je dadelijk vast beter en energieker hierdoor, de zon gaat schijnen, je lievelingsmuziek plots op de radio, alle bikini's zullen weer gaan passen en als je vanaf je balkon naar beneden kijkt na het eten van die nacho nuggets dan staan er zes rode panda's naar je te zingen
Stel je MOET kiezen?quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:53 schreef bitterbal het volgende:
dat die 6 rode pandas eerder komen dan de zon
Dven zal dat wel weten die woont er vlakbijquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ligt nog best een eindje naar het noorden, daar sneeuwt het wel eens in september zo te zien.
kloptquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Vliegen zijn toch wel de vervelendste dieren op aarde.
Ik las vlinders.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Sommige dingen met vleugels zijn anders prima te etenquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt
Eigenlijk alles met vleugels is best vervelend
Ja, zonder vleugels. Vleugels zijn de nieuwe artisjokkenhartjes.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sommige dingen met vleugels zijn anders prima te eten
toch niet met van die speldjes op een canvasquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
vlinders en ander vliegend spul kun je naar @:Ama sturen, die verzamelt ze.
Dat wel.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sommige dingen met vleugels zijn anders prima te eten
Eens en ze zijn weer bloedsnel nu!quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:54 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
vlinders en ander vliegend spul kun je naar @:Ama sturen, die verzamelt ze.
en chickenwings dan?quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, zonder vleugels. Vleugels zijn de nieuwe artisjokkenhartjes.
is dat zo?quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, zonder vleugels. Vleugels zijn de nieuwe artisjokkenhartjes.
bot kluivenquote:
bot kluivenquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
is dat zo?
chicken wings is toch nog steeds een ding?
Ik weet het maar ik zeg niksquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:58 schreef bitterbal het volgende:
weten jullie hoe een hoe een vlieg op het plafond gaat zitten?
komt omdat iedereen die vleugels opvreetquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:59 schreef dud0r het volgende:
en hoe zit dat met buffalo wings? ik heb nog nooit een buffel met vleugels gezien
in mijn antiquariaat enkel op Louis XV fauteuils.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:58 schreef bitterbal het volgende:
weten jullie hoe een hoe een vlieg op het plafond gaat zitten?
breekt zo lekker de dagquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Woeeeeeeij, ineens een ongepland overleg van bijna een uur
terwijl die beesten nog levenquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt omdat iedereen die vleugels opvreet
worden weggesneden vlak na de geboorte.quote:
dat is ook wel zieligquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
worden weggesneden vlak na de geboorte.
Daarom zie je ze nooit met vleugels
nee een halve loopingquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet ik van jou, met zo'n saltootje toch?
je bent zelfquote:
wel beter zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
gelukkig hebben we ze hier nietquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel beter zo.
Kun je je voorstellen als die beesten vliegen..
Als die op je motorkap schijt is je auto total loss
quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:04 schreef Crack_ het volgende:
Hij is klaar
nu de beton nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en een nieuwe deurstopper zou ook niet misstaanReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
even eentje van baddragon halen. prima deurstoppers dat en het ziet er nog leuk uit ookquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu de beton nog.
en een nieuwe deurstopper zou ook niet misstaan
Dat willen ze ook doen maar pas als het beton gefixt is. Word ik nog over gebeld als het goed isquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu de beton nog.
en een nieuwe deurstopper zou ook niet misstaan
Ik wilde 1 in de tuin zetten als soort kabouter, maar was bang dat de buurvrouw te vaak langs zou komenquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
even eentje van baddragon halen. prima deurstoppers dat en het ziet er nog leuk uit ook
Ze hebben groot nieuws. Je team wordt ontbondenquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Woeeeeeeij, ineens een ongepland overleg van bijna een uur
quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wilde 1 in de tuin zetten als soort kabouter, maar was bang dat de buurvrouw te vaak langs zou komen
hallo konijnenmansschatjequote:Op woensdag 28 juli 2021 14:06 schreef DerRabbit het volgende:
Goedes Middags Mensjes en dud0r sletje
quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze hebben groot nieuws. Je team wordt ontbonden
Joepieeeeeeee, nooit meer werken.quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze hebben groot nieuws. Je team wordt ontbonden
waar kan ik tekenen?quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joepieeeeeeee, nooit meer werken.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:04 schreef Crack_ het volgende:
Hij is klaar
OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een afwerking ook.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Bij het UWVquote:
ohw, dan laat maarquote:
Ook al die oude schroeven gewoon op die vlonder laten liggenquote:
ik zou zeggen van welquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook al die oude schroeven gewoon op die vlonder laten liggenruim het wel op hoor geen probleem
Maar als het goed is gaan ze het nog afwerken maar daar moet dan weer een ander mannetje voor komen.
Ik weet ook niet of ik recht heb om te zeuren met huur?
Ik betaal niet dus als mijn huurvereninging zegt 'is prima zo' wat heb ik dan nog? Het is verder gewoon luchtdicht afgeslotenquote:
Als er ergens fouten worden gemaaktquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, dan laat maar
Die flut organisatie heb ik liever niets mee van doen
als je wil zeuren, kun je altijd zeuren. Je bent toch Nederlander?quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik betaal niet dus als mijn huurvereninging zegt 'is prima zo' wat heb ik dan nog? Het is verder gewoon luchtdicht afgesloten
quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je wil zeuren, kun je altijd zeuren. Je bent toch Nederlander?
quote:Previous comments2
Other Fixi userJuly 28, 2021 3:26 PM
Geachte heer Boer,
Eerst en vooral verwijs ik graag naar het door Roberts et alii in 1995 uitgevoerde onderzoek betreffende de aanwezigheid van karpers en de invloeden daarop wat betreft de waterkwaliteit, troebelheid en aanwezigheid van waterplanten en algen. Uit dit onderzoek blijkt dat zolang de hoeveelheid karper de 450 kg/1 ha (100 m3) niet overschrijdt, dit geen zware nadelige invloed heeft op de aanwezigheid van waterplanten. Bij ons laatste onderzoek bleek er niet meer dan 420kg/1ha aan karper in het water aanwezig te zijn.
Tevens blijkt uit dat onderzoek dat hogere hoeveelheden ook weinig invloed hebben op de aanwezigheid van alg. Voorts willen wij er ook op wijzen dat karpers in de eerste levensmaanden juist leven op bijvoorbeeld algen. Bepaalde karpersoorten foerageren juist volledig op algensoorten. Bij de volgende vergadering wordt dan ook een motie ingediend om meer karpers te introduceren.
Indien u het hier niet mee eens bent, dan zij wij als gemeente de lulligste niet. Wanneer u bevestigt dat uw adres Kloosterring 1 is, dan sturen wij u per koerier een fraaie vishengel toe.
Met vriendelijke groet,
De Gemeente
ReporterJuly 19, 2021 11:22 AM
Geachte heer/mevrouw, Ter informatie voor degene die deze klacht heeft behandeld. Vissen eten insecten en planten en scheiden dus uitwerpselen uit. Die uitwerpselen zijn voeding voor waterplanten, maar ook voor algen. Wanneer er te veel karpers in het water zitten, die kennelijk geen natuurlijke vijand hebben, ontstaat er degelijk het probleem dat er teveel algen in het water zit. Ik ga er vanuit dat u met deze uitleg voldoende informatie hebt en met mij een afspraak wil maken om dit probleem te bespreken . Groet, P. Boer.
'maar verder kan ik er natuurlijk weinig zinnigs over zeggen. Ik weet niet hoe het vooraf was, hoe ze normaal te werk gaan, wat er in je huurcontract staat, hoeveel macht de vereniging heeft.quote:
gezelligquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
we gaan hem klappen geven, kom
bedankt henkie, zover was ik ook alquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
'maar verder kan ik er natuurlijk weinig zinnigs over zeggen. Ik weet niet hoe het vooraf was, hoe ze normaal te werk gaan, wat er in je huurcontract staat, hoeveel macht de vereniging heeft.
Maar als je het niet goed vind, moet je dat uiteraard gewoon melden.
Het is gianni, niet henkie krekkerquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gezellig
[..]
bedankt henkie, zover was ik ook al
Omdat het een Italiaanse naam is sprak ik het altijd uit als GianniSessantuno godverdommequote:
incl godverdomme? hoe doe je dat italiaansquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat het een Italiaanse naam is sprak ik het altijd uit als GianniSessantuno godverdomme
oh is dat geen italiaans danquote:
met handgebaren?quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat het een Italiaanse naam is sprak ik het altijd uit als GianniSessantuno godverdomme
Dio cane!quote:
hoe moeten we jouw naam uitspreken?quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:38 schreef Crack_ het volgende:
Ik zeg gewoon lekker op zn nederlands gie-annie
quote:
CrackBottomquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe moeten we jouw naar uitspreken?
CrackUnderscore?
hoe jij het wilquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe moeten we jouw naam uitspreken?
CrackUnderscore?
Dan blijft het Krekkiequote:
Geweldig man, dat klachtenforum voor gemeentenquote:Begin juni heb ik de overlast van eksters gemeld, zie ook het bijgaande bericht.
Nogmaals wil ik benadrukken dat de eksters alle andere vogels uit mijn tuin wegjagen
Ik dacht altijd in mn hoofd: Giejanniequote:Op woensdag 28 juli 2021 14:38 schreef Crack_ het volgende:
Ik zeg gewoon lekker op zn nederlands gie-annie
Prima hoor, Vierebequote:Op woensdag 28 juli 2021 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht altijd in mn hoofd: Giejannie
Viereeb voor intimiquote:
Cutequote:
Die J maakt het wel italiaansquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht altijd in mn hoofd: Giejannie
Zin in spaghettiquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Cute
[..]
Die J maakt het wel italiaans
ben je toch ookquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Cute
[..]
Die J maakt het wel italiaans
ja straks.quote:
Ik eet nu omelet du fromage omdat jij dat ergens had gezegdquote:
Volgens mij omschrijven mensen mij niet als cute jaquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je toch ook
[..]
ja straks.
Met broccoli
Niet? gekke mensen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij omschrijven mensen mij niet als cute ja
quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik eet nu omelet du fromage omdat jij dat ergens had gezegdalleen dat woord was al trigger genoeg
Ik als Thiffany. met T-HIVquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:50 schreef Crack_ het volgende:
In het echt stel ik me bij bepaalde mensen wel eens voor met 'Maartje met dt xD xD' verwarring bij die mensen
Ja dat vind ik grappig
Dit had je niet moeten zeggen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik eet nu omelet du fromage omdat jij dat ergens had gezegdalleen dat woord was al trigger genoeg
Ben je positief?quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eens, straks maar een lekker dutje, toch niets beters te doen
Hahahaquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit had je niet moeten zeggen.
Even koken.
Gister en eergister zelftest, vandaag teststraat want vijfde dag.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je een test gedaan? Je moest toch een zelftest doen?
En volgens je zelftest ben je negalies?quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gister en eergister zelftest, vandaag teststraat want vijfde dag.
Zeer handig als je ergens een testresultaat van niet meer dan 24 uur nodig hebt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:09 schreef liesje1979 het volgende:
Laatste keer moest ik 23,5 uur wachten op de uitslag. Collega die positief is nu had hem nu vrij snel. Dus ben benieuwd. Collega is wel flink ziek geloof ik maar had ook nog geen eerste prik gehad.
Half uurtje om naar Zuid-Frankrijk te karren.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeer handig als je ergens een testresultaat van niet meer dan 24 uur nodig hebt.
Yep maar die zijn een stukje minder betrouwbaar he?quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En volgens je zelftest ben je negalies?
Nja daar is de GGD natuurlijk ook niet echt voor.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeer handig als je ergens een testresultaat van niet meer dan 24 uur nodig hebt.
Dat wel. Maar het is een indicatie.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep maar die zijn een stukje minder betrouwbaar he?
Met geen auto en een imaginair rijbeliesquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Half uurtje om naar Zuid-Frankrijk te karren.
Zeker daarom hebben we ook die dozen gekregen. Collega was trouwens zaterdag getest want erge klachten, negatief, maandag nog steeds ziek, zelftest, positief, weer naar de GGD en toen wel positief.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het is een indicatie.
Een watquote:
O, ik dacht dat je opmerking niet over Liesje ging. Dan had ik het wel over Albaantje en de vrienden van Wizz gehadquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met geen auto en een imaginair rijbelies
Kortom, het zegt niet zoveelquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker daarom hebben we ook die dozen gekregen. Collega was trouwens zaterdag getest want erge klachten, negatief, maandag nog steeds ziek, zelftest, positief, weer naar de GGD en toen wel positief.
Ik ruim 2 uur, ben echt zo gaar als watquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Vanmorgen één uur vroeger wakker dan normaal en voel me echt compleet uitgeput. Wat is dat voor onzin
Ik ook. Heb nergens energie voor.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ruim 2 uur, ben echt zo gaar als wat
Vind het wel echt raar, want ze had dus al koorts en alles dus dan zou je toch verwachten dat er al genoeg virus in het lichaam zit, maar toch te vroeg dus.quote:
Of de test deugde niet. Dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind het wel echt raar, want ze had dus al koorts en alles dus dan zou je toch verwachten dat er al genoeg virus in het lichaam zit, maar toch te vroeg dus.
Ja dat kan maar dat is dan wel slecht van die tester. Ik zei vandaag tegen het meiske dat ik er niet zo goed in ben (me laten testen) zei ze: gelukkig ben ik er wel heel goed in.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of de test deugde niet. Dat kan natuurlijk ook.
Neusprikken is ook een vakquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat kan maar dat is dan wel slecht van die tester. Ik zei vandaag tegen het meiske dat ik er niet zo goed in ben (me laten testen) zei ze: gelukkig ben ik er wel heel goed in.
Er is best veel buiten dat je kunt eten ja.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Buiten, wat is dat? Kan je dat eten?
China neem ik ook niet serieus. Al die corrupte kindermishandelende staatsdopingschurkenlanden niet.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:32 schreef gianni61 het volgende:
Die schorsing voor Rusland heeft ook echt veel nut als ze alsnog met 350man aan de olympische spelen meedoen en 4e staan in het medailleklassement
Zo'n plek met allemaal wilde kinderen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Buiten, wat is dat? Kan je dat eten?
Kun je ook gewoon etenquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n plek met allemaal wilde kinderen.
Ik slaap nu 2 uur langer, maar het is nu niet per se dat ik denk: goh wat ben ik lekker uitgerustquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Vanmorgen één uur vroeger wakker dan normaal en voel me echt compleet uitgeput. Wat is dat voor onzin
Gatverquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n plek met allemaal wilde kinderen.
Kinderbiefstukquote:
Kind aan het spit.quote:
Kinderspeklappenquote:
Mag je niet zeggen, het is een bijzonder topic.quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:28 schreef Karzai het volgende:
In de top tien![]()
![]()
# Land Goud Zilver Brons Totaal
1. Japan 12 4 5 21
2. China 11 5 8 24
3. Verenigde Staten 10 11 9 30
4. ROC 7 8 5 20
5. Australië 6 1 9 16
6. Groot-Brittannië 5 6 4 15
7. Zuid-Korea 3 2 5 10
8. Frankrijk 3 2 3 8
9. NEDERLAND 2 6 3 11
10. Canada 2 3 4 9
Ik slaap de laatste paar dagen (nou ja sinds zondag eigenlijk pasquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik slaap nu 2 uur langer, maar het is nu niet per se dat ik denk: goh wat ben ik lekker uitgerust
gebruik je wallen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:46 schreef Karzai het volgende:
wilde goulash maken maar het vlees is nog niet ontdooid
quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zijn jullie allemaal eet-focussed zeg
quote:
Soms word je ook verkeerd wakker in een bepaalde slaapfase.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik slaap de laatste paar dagen (nou ja sinds zondag eigenlijk pas) weer gewoon de hele nacht door tot de wekker en jezus wat ben ik brak.
Eerst werd ik steeds tussen 4 en 5 uur wakker, volgens mij was dat tussen slaapfases door.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms word je ook verkeerd wakker in een bepaalde slaapfase.
Overreden worden door een vrachtwagen (gevoelsmatig) is er niets bij.
Herkenbaar, ik sliep eerst gemiddeld 5 uur en nu vandaag en gisteren zo rond de 7 uur en ik merk niet echt heel veel verschil eigenlijkquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst werd ik steeds tussen 4 en 5 uur wakker, volgens mij was dat tussen slaapfases door.
deprimerend vooruitzietquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt hoor. Komende anderhalve week alleen maar rond de 20 graden met regen.
Vrees dat ik straks pizza moet gaan bestellenquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zijn jullie allemaal eet-focussed zeg
je zou toch brocoli gehakt makenquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrees dat ik straks pizza moet gaan bestellen
Ik heb nog kebabspiezen die op moetenquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zwaar leven.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog kebabspiezen die op moeten
quote:
Mja heb geen energie om te koken denk ikquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Trek in een gevulde koek.
Het is maar goed dat Ama 392383 km verderop werkt.
Oh waarom niet/quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja heb geen energie om te koken denk ik
12 stuks in een keer.quote:
Omdat ik om 6 uur vanochtend klaarwakker wasquote:
Wow, dat is ongeveer meteen alles.quote:
Ja? En dan kan je niet meer koken? :pquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ik om 6 uur vanochtend klaarwakker was
oh das wel een nare droomquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:59 schreef Ama het volgende:
Vannacht weer stom geslapen. Ik heb echt vaag gedroomd ook. Ik droomde dat er een hele grote draak was die bij huizen langsging over de hele wereld om mensen op te eten enz en dat je geen geluid mocht maken of licht aan in huis want anders kon hij je vinden.
Volgens mij ruikt dat ook heel lekkerquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Wow, dat is ongeveer meteen alles.(Ze bakt wel steeds nieuwe maar max 12 per keer)
Hoezo droom je over Bittelbal?quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:59 schreef Ama het volgende:
Vannacht weer stom geslapen. Ik heb echt vaag gedroomd ook. Ik droomde dat er een hele grote draak was die bij huizen langsging over de hele wereld om mensen op te eten enz en dat je geen geluid mocht maken of licht aan in huis want anders kon hij je vinden.
En tegelijk droomde ik ook nog dat corona echt een mega mega mega dodelijke ziekte is.quote:
Wat ga jij vandaag koken?quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja? En dan kan je niet meer koken? :p
Ja verse gevulde koeken ruiken hemels, dat ruikt echt het beste van alles wat er ligt haha. Maar vers brood ruikt ook wel lekker hmm..quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij ruikt dat ook heel lekker![]()
Ok, heb trek.
*knort.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja verse gevulde koeken ruiken hemels, dat ruikt echt het beste van alles wat er ligt haha. Maar vers brood ruikt ook wel lekker hmm..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |