SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
we hebben vorige week nog heerlijk weer gehadquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:30 schreef bitterbal het volgende:
maar goed, zoals ik al eerder zei, dit is echt een fucking dramatische zomer
Ga je nog lekjket naar een warm Land?quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:30 schreef bitterbal het volgende: maar goed, zoals ik al eerder zei, dit is echt een fucking dramatische zomer
![]()
Een week staat bijna gelijk aan de zomerquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
we hebben vorige week nog heerlijk weer gehad
ja die 2 dagen.....quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
we hebben vorige week nog heerlijk weer gehad
beste zomer van de laatste jarenquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:30 schreef bitterbal het volgende:
maar goed, zoals ik al eerder zei, dit is echt een fucking dramatische zomer
eind sep naar griekenlandquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ga je nog lekjket naar een warm Land?
beetje afwisselen, weekje goed, weekje wat minder.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een week staat bijna gelijk aan de zomer
jij moet gewoon richting de evenaar verhuizenquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die 2 dagen.....
ik leef hier het hele jaar naar toe
heb je een puntquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
beetje afwisselen, weekje goed, weekje wat minder.
[..]
jij moet gewoon richting de evenaar verhuizen
Kwestie van je naam veranderen in sneeuwbal, opgelost.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die 2 dagen.....
ik leef hier het hele jaar naar toe
Voornamelijk absoluut bagger, geen zon. Koud. Baggerquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
beetje afwisselen, weekje goed, weekje wat minder.
[..]
jij moet gewoon richting de evenaar verhuizen
Juist niet; en die regenval is een verder voorteken.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik vraag me af of al die mensen die in een jaar zonder sneeuw gillen van 'JAAHAAA KLIMAATVERANDERING!!' of die dat nu teruggaan nemen![]()
Individuele mensen merken niet zo veel van die klimaatverandering want daarvoor leven we te kort
maar is het ook een goed puntquote:
Het is constant boven de 18 graden, het is absoluut niet koudquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voornamelijk absoluut bagger, geen zon. Koud. Bagger
Denk het wel.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
positieve schuld, is dat hetzelfde als eigen vermogen?
Chalkidiki. Die drievingervork in het noorden.quote:
alles verkopen en een hutje daar kopenquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog niet genoeg geld omdat te doen
dankjequote:Op woensdag 28 juli 2021 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Chalkidiki. Die drievingervork in het noorden.
Ken ik niet, ben je er al eerder geweest?quote:
Zijn wel voortekenen maar heb t meer over mensen en 'vroegah, toen hadden we veel meer sneeuw! komt allemaal door klimaatverandering' want dat is gewoon niet waarquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Juist niet; en die regenval is een verder voorteken.
Das wel handigquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en ik?
Zal klachtbrieven in het grieks opstellen
kretaquote:
okidokiquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is constant boven de 18 graden, het is absoluut niet koud
Dat ligt nog best een eindje naar het noorden, daar sneeuwt het wel eens in september zo te zien.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Chalkidiki. Die drievingervork in het noorden.
ja vorige jaar.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ken ik niet, ben je er al eerder geweest?
[..]
Zijn wel voortekenen maar heb t meer over mensen en 'vroegah, toen hadden we veel meer sneeuw! komt allemaal door klimaatverandering' want dat is gewoon niet waar![]()
Waarmee ik niet zeg dat klimaatverandering onzin is hoor, absoluut niet
ze zeggen toch dat die overstromingen van nu duidelijk teken is van klimaatverandering?quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ken ik niet, ben je er al eerder geweest?
[..]
Zijn wel voortekenen maar heb t meer over mensen en 'vroegah, toen hadden we veel meer sneeuw! komt allemaal door klimaatverandering' want dat is gewoon niet waar![]()
Waarmee ik niet zeg dat klimaatverandering onzin is hoor, absoluut niet
laat je hier anders weinig van merkenquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou je nog verbazen wat voor een relaxt en makkelijk persoon ik ben in de omgang
quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ligt nog best een eindje naar het noorden, daar sneeuwt het wel eens in september zo te zien.
ja aardig en ze bergijpen wat ik wil eten dus niks te klagenquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe was het? Zijn de mensen aardig? Kunnen ze engels?
lekker skieenquote:
Grieken zijn echte de aardigste mensen die je kunt voorstellen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe was het? Zijn de mensen aardig? Kunnen ze engels?
Jaa, nogmaals klimaatverandering is wel echt maar je merkt in een mensenleven geen verandering want daarvoor leef je te kort.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zeggen toch dat die overstromingen van nu duidelijk teken is van klimaatverandering?
quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja aardig en ze bergijpen wat ik wil eten dus niks te klagen
Ze knikken dus maar wat op de gok en brengen dan een dood ratje.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja aardig en ze bergijpen wat ik wil eten dus niks te klagen
quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Grieken zijn echte de aardigste mensen die je kunt voorstellen.
Een vakantie met onze Griekse barkeeper die de hele dag rende voor goede verzorging hebben we zelfs meegenomen naar nederland.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze knikken dus maar wat op de gok en brengen dan een dood ratje.
smaakte allemaal goedquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze knikken dus maar wat op de gok en brengen dan een dood ratje.
Is een keer wat anders dan een zeepje of een asbak.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Grieken zijn echte de aardigste mensen die je kunt voorstellen.
Een vakantie met onze Griekse barkeeper die de hele dag rende voor goede verzorging hebben we zelfs meegenomen naar nederland.
En handig. Maar jullie geloven het niet maar het was echt zo.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is een keer wat anders dan een zeepje of een asbak.
na een halve fles ouzo smaakt allesquote:
Dat vind ik toch viesquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na een halve fles ouzo smaakt alles
is het ook.quote:
Gevaarlijk ja, ken ook weinig mensen die daar niet ooit fout op zijn gegaanquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het ook.
Met ijs is het nog wel lekker, maar het blijft gevaar lijk spul
meegebakken? of leg je het achteraf op je uitsmijter?quote:
Ik ben rijke hollander, kan toch gewoon water kopen :squote:Op woensdag 28 juli 2021 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt in Kreta uit de kraan in plaats van water
waarom niet allebei.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meegebakken? of leg je het achteraf op je uitsmijter?
Grieks voetbalteam is ooit europees kampioen geworden..Ik weet niks meer van die avond.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gevaarlijk ja, ken ook weinig mensen die daar niet ooit fout op zijn gegaan
ik ben voorstander er van om de kaas in de pan al toe te voegenquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom niet allebei.
Kaas op je brood, geraspte cheddar op je ei in de pan
quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Grieks voetbalteam is ooit europees kampioen geworden..Ik weet niks meer van die avond.
maar dan hele plakken of geraspt?quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben voorstander er van om de kaas in de pan al toe te voegen
dit klinkt interessantquote:
Plakken. Dan toedekken met een laagje ham. Nog even flippen zodat de ham nog een beetje aanbakt en de kaas goed gesmolten is en smullen maar.quote:
quote:
Dat vind ik minder lekker maar iedereen z'n eigen dingquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Plakken. Dan toedekken met een laagje ham. Nog even flippen zodat de ham nog een beetje aanbakt en de kaas goed gesmolten is en smullen maar.
Je voelt je dadelijk vast beter en energieker hierdoor, de zon gaat schijnen, je lievelingsmuziek plots op de radio, alle bikini's zullen weer gaan passen en als je vanaf je balkon naar beneden kijkt na het eten van die nacho nuggets dan staan er zes rode panda's naar je te zingenquote:
This is the way!quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik minder lekker maar iedereen z'n eigen ding
quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je voelt je dadelijk vast beter en energieker hierdoor, de zon gaat schijnen, je lievelingsmuziek plots op de radio, alle bikini's zullen weer gaan passen en als je vanaf je balkon naar beneden kijkt na het eten van die nacho nuggets dan staan er zes rode panda's naar je te zingen
Stel je MOET kiezen?quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:53 schreef bitterbal het volgende:
dat die 6 rode pandas eerder komen dan de zon
Dven zal dat wel weten die woont er vlakbijquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ligt nog best een eindje naar het noorden, daar sneeuwt het wel eens in september zo te zien.
kloptquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Vliegen zijn toch wel de vervelendste dieren op aarde.
Ik las vlinders.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Vliegen zijn toch wel de vervelendste dieren op aarde.
Sommige dingen met vleugels zijn anders prima te etenquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt
Eigenlijk alles met vleugels is best vervelend
Ja, zonder vleugels. Vleugels zijn de nieuwe artisjokkenhartjes.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sommige dingen met vleugels zijn anders prima te eten
toch niet met van die speldjes op een canvasquote:Op woensdag 28 juli 2021 13:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
vlinders en ander vliegend spul kun je naar @:Ama sturen, die verzamelt ze.
Dat wel.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sommige dingen met vleugels zijn anders prima te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |