Nee want dan krijgt hij geen premiequote:Op donderdag 29 juli 2021 20:18 schreef LordVoldermort het volgende:
Advocaat rolt lachend door de kamer nu
Die zou ie toch al niet krijgen volgens mijquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee want dan krijgt hij geen premie
Ontspannend is het pas vanaf minuut 85 met 3 doelpunten verschil voorsprong.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:22 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht even lekker ontspannen voetbal te gaan kijken. Was alleen vergeten dat ontspannen kijken en Feyenoord niet goed samen gaan.
Echt hè... Zit je klaar met een bak chips na een drukke dag op het werk, merk je ineens dat het niet de chips is die kraakt tussen je tanden maar je glazuur zelfquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:22 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht even lekker ontspannen voetbal te gaan kijken. Was alleen vergeten dat ontspannen kijken en Feyenoord niet goed samen gaan.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:23 schreef Elan het volgende:
Spel ook gelukkig wel echt een stuk beter onder Slot.
Ik krijg momenteel een beetje flashbacks van het straaljagervoetbal zonder resultaat van Verbeek.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:23 schreef Elan het volgende:
Spel ook gelukkig wel echt een stuk beter onder Slot.
Ach gos... Ik denk dat even rondje doen met de kleine bevredigender is dan dit kijken.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:24 schreef H.FR het volgende:
Zelfs de baby wordt hier huilend van wakker.
Het enige dat die openbreekt zijn bierflesjes met dat gebit van hem.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Gelukkig hebben we nog breekijzer Bannis achter de hand
Zelfs dat was niet zo treurig toch? Heb van die 10-0 PSV en Trencin gevoelens kan gewoon echt niet ditquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik krijg momenteel een beetje flashbacks van het straaljagervoetbal zonder resultaat van Verbeek.
Die gaat 100% de eer aan zichzelf houden ergens de komende maanden, zelfs als we vanavond nog onverwacht winnen. Dit elftal is gewoon degradatiekandidaat.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Slot zal zich ook rot schrikken van wat hij hier aantreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |