Bij jou zit het plastic zakje ook nog om de afstandsbediening?quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:17 schreef Crack_ het volgende:
Oh, nog iets spannends. Ik heb een deurmat en die man veegde daar net uitgebreid zn voeten en ik dacht echt 'wat doe je, zo gaat ie kapot'![]()
![]()
![]()
Nee maar deze deurmat is mooi, ziet er leuk uit. Afstandsbediening nietquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij jou zit het plastic zakje ook nog om de afstandsbediening?
Waarom fokken we eigenlijk geen babydieren die altijd zo klein blijven?quote:
OMDAT men kennende, ze dan weer de baby willen van die doorgefokte kleine dieren en zo houdt het nooit opquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom fokken we eigenlijk geen babydieren die altijd zo klein blijven?
Je had hem even om moeten draaien voordat hij met zijn gore poten erop stond te harken.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee maar deze deurmat is mooi, ziet er leuk uit. Afstandsbediening niet
Dat is nou echt een goede, of bordje erbij 'aub niet op gaan staan'quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je had hem even om moeten draaien voordat hij met zijn gore poten erop stond te harken.
Netjes opgevoedquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:17 schreef Crack_ het volgende:
Oh, nog iets spannends. Ik heb een deurmat en die man veegde daar net uitgebreid zn voeten en ik dacht echt 'wat doe je, zo gaat ie kapot'![]()
![]()
![]()
RITJE BERLIJN GO!!!quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Tattoo artist heeft vanmiddag een plekje vrij voor een hele mooie flash van d'r. Maar ze zit in Berlijn.
Ik wil wel een roedel baby girafjes van 15 cm hoog.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OMDAT men kennende, ze dan weer de baby willen van die doorgefokte kleine dieren en zo houdt het nooit op
Allemaal genetisch mislukt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil wel een roedel baby girafjes van 15 cm hoog.
Volgens mij zijn die Nederlanders gewoon asociaal met een huis binnen treden. Moesten hier laatst ook glasvezelmonteurs binnen zijn en die deden zelfs hun schoenen uitquote:
Dank je wel allerbeste cholesterolbol van mequote:Op woensdag 28 juli 2021 11:22 schreef Haags het volgende:
Vrienden en @:dud0r
Iets vroeger dan dat jullie van mij gewend zijn maaarrrrrrrr.....
Komtie hoor..
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Spotten met iemands gewicht is geen grapje.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dank je wel allerbeste cholesterolbol van me
"Ik ben mooi en speciaal en ook al lijk ik op een deurmat, ik ben veel meer dan dat"quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is nou echt een goede, of bordje erbij 'aub niet op gaan staan'
Tbh klinkt dat wel echt te schattigquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil wel een roedel baby girafjes van 15 cm hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |