Bij jou zit het plastic zakje ook nog om de afstandsbediening?quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:17 schreef Crack_ het volgende:
Oh, nog iets spannends. Ik heb een deurmat en die man veegde daar net uitgebreid zn voeten en ik dacht echt 'wat doe je, zo gaat ie kapot'![]()
![]()
![]()
Nee maar deze deurmat is mooi, ziet er leuk uit. Afstandsbediening nietquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij jou zit het plastic zakje ook nog om de afstandsbediening?
Waarom fokken we eigenlijk geen babydieren die altijd zo klein blijven?quote:
OMDAT men kennende, ze dan weer de baby willen van die doorgefokte kleine dieren en zo houdt het nooit opquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom fokken we eigenlijk geen babydieren die altijd zo klein blijven?
Je had hem even om moeten draaien voordat hij met zijn gore poten erop stond te harken.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee maar deze deurmat is mooi, ziet er leuk uit. Afstandsbediening niet
Dat is nou echt een goede, of bordje erbij 'aub niet op gaan staan'quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je had hem even om moeten draaien voordat hij met zijn gore poten erop stond te harken.
Netjes opgevoedquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:17 schreef Crack_ het volgende:
Oh, nog iets spannends. Ik heb een deurmat en die man veegde daar net uitgebreid zn voeten en ik dacht echt 'wat doe je, zo gaat ie kapot'![]()
![]()
![]()
RITJE BERLIJN GO!!!quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Tattoo artist heeft vanmiddag een plekje vrij voor een hele mooie flash van d'r. Maar ze zit in Berlijn.
Ik wil wel een roedel baby girafjes van 15 cm hoog.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OMDAT men kennende, ze dan weer de baby willen van die doorgefokte kleine dieren en zo houdt het nooit op
Allemaal genetisch mislukt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil wel een roedel baby girafjes van 15 cm hoog.
Volgens mij zijn die Nederlanders gewoon asociaal met een huis binnen treden. Moesten hier laatst ook glasvezelmonteurs binnen zijn en die deden zelfs hun schoenen uitquote:
Dank je wel allerbeste cholesterolbol van mequote:Op woensdag 28 juli 2021 11:22 schreef Haags het volgende:
Vrienden en @:dud0r
Iets vroeger dan dat jullie van mij gewend zijn maaarrrrrrrr.....
Komtie hoor..
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Spotten met iemands gewicht is geen grapje.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dank je wel allerbeste cholesterolbol van me
"Ik ben mooi en speciaal en ook al lijk ik op een deurmat, ik ben veel meer dan dat"quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is nou echt een goede, of bordje erbij 'aub niet op gaan staan'
Tbh klinkt dat wel echt te schattigquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik mocht een paar keer bij een Turkse meneer naar binnen met mijn schoenen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die Nederlanders gewoon asociaal met een huis binnen treden. Moesten hier laatst ook glasvezelmonteurs binnen zijn en die deden zelfs hun schoenen uit
Oke hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Spotten met iemands gewicht is geen grapje.
Je woont al redelijk richting duitsland toch?quote:
Wat prachtig, wat emotioneelquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ik ben mooi en speciaal en ook al lijk ik op een deurmat, ik ben veel meer dan dat"
Wowowow. Of hij dacht dat je stinkvoeten hadquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mocht een paar keer bij een Turkse meneer naar binnen met mijn schoenen.
Viel bijna om van verbazing.
Die hebben dan wel een vrij hoog stemmetje, maar dat is ook wel weer lief.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom zou je een vlieg op je arm laten zetten?quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:23 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/rachainsworth/
Tweede in haar stories
Cute bloemsiequote:Op woensdag 28 juli 2021 11:23 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/rachainsworth/
Tweede in haar stories
Ja, dat moet het zijn geweest.quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat moet het zijn geweest.
Ik zou rennen, Crack_![]()
In Hongaarse huizen mag dat alleen in de hal en soms in de keuken.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mocht een paar keer bij een Turkse meneer naar binnen met mijn schoenen.
Viel bijna om van verbazing.
Past wel bij het design. Zou het eerder raar vinden als dit klein zou worden gedaan denk ik? Dan zie je niksquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een kleintje.
Deze is best groot eigenlijk. 10-14 cm
Op het kamp komt je in de stoofpot als je met schoenen naar binnen tippelt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Hongaarse huizen mag dat alleen in de hal en soms in de keuken.
Ik moest ook even zijn zolder bekijkenquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Hongaarse huizen mag dat alleen in de hal en soms in de keuken.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op het kamp komt je in de stoofpot als je met schoenen naar binnen tippelt.
Ja daar is het te fijn voor denk ik.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Past wel bij het design. Zou het eerder raar vinden als dit klein zou worden gedaan denk ik? Dan zie je niks
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een kleintje.
Deze is best groot eigenlijk. 10-14 cm
En dit soort design zijn best veel verkrijgbaar toch? Of vergis ik me daar inquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar is het te fijn voor denk ik.
Misschien slim om een kampchick op te laaien dan, altijd een schone vloerquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je kunt wel van alles zeggen over het Kamp, maar nergens is het daar schoner, omdat ze daar 3x per dag stofzuigen of zo
Er zijn plekken waar meer gezogen wordt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je kunt wel van alles zeggen over het Kamp, maar nergens is het daar schoner, omdat ze daar 3x per dag stofzuigen of zo
Ja maar ik vind haar tattoos verder mooi, ook als ze geheeld zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dit soort design zijn best veel verkrijgbaar toch? Of vergis ik me daar in
huehuequote:Op woensdag 28 juli 2021 11:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Er zijn plekken waar meer gezogen wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |