ghahahquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
@:pferdfahrer . Die jongen is gebanned voor maanden. Lol.
Zo, de koning van KLB is weer terug hoor. Ik zie dat je alweer even een tijdje een grote muil bezigt over mij gedurende mijn afwezigheid, dan durf je wel he lafaard.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
@:pferdfahrer . Die jongen is gebanned voor maanden. Lol.
Welkom terugquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:11 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Zo, de koning van KLB is weer terug hoor. Ik zie dat je alweer even een tijdje een grote muil bezigt over mij gedurende mijn afwezigheid, dan durf je wel he lafaard.
keihard in je anus gepompt door @GGMM godquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:11 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Zo, de koning van KLB is weer terug hoor. Ik zie dat je alweer even een tijdje een grote muil bezigt over mij gedurende mijn afwezigheid, dan durf je wel he lafaard.
Wie?quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
keihard in je anus gepompt door @:ggmm god
Yo paardjequote:Op woensdag 28 juli 2021 14:11 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 juli 2021 12:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ghahah
wat een mongool is me dat joh
Was jij dat niet die op internet gevonden bent met een een of ander ... ahum...quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:00 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad een stel bruinwerkers ja.
Zij post hier nog gewoon als @Mahraquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jammer dat zij op anoniem is gegaan. Volgens mij is zij met een FOK!ker (ook uit Roffa dacht ik) getrouwd die voor haar bekeerd is naar de islam.
Dan moet het een godsgruwelijk lekker wijf zijn geweest als je zo ver gaat om haar even uit elkaar te trekken.
Dat mens was totaal geschift. Van verzonnen zwangerschappen tot vriendjes die drugsbaronnen warenquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jammer dat zij op anoniem is gegaan. Volgens mij is zij met een FOK!ker (ook uit Roffa dacht ik) getrouwd die voor haar bekeerd is naar de islam.
Dan moet het een godsgruwelijk lekker wijf zijn geweest als je zo ver gaat om haar even uit elkaar te trekken.
Ze is er nog, hoor. En zogenaamd weer zwanger.quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:05 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Dat mens was totaal geschift. Van verzonnen zwangerschappen tot vriendjes die drugsbaronnen waren
Whaat?!quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:40 schreef arvensis het volgende:
[..]
Ze is er nog, hoor. En zogenaamd weer zwanger.
Ik ken er ook 2 die dat gedaan hebben, maar dat waren gewoon van die wanhopige beta cucksquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:48 schreef Erasmus het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |