Klopt.quote:
Misschien geloofde hij wel dat vleermuizen een duidelijk hoorbaar geschreeuw voort kunnen brengenquote:
Vragen om een ban is een......quote:
@tong69quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:41 schreef bamibij het volgende:
Ik heb voor de zekerheid tong1 tm tong79 geregistreerd.
Ik vraag helemaal nergens om.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vragen om een ban is een.......
Derde golf feminisme.
Tenzij (verkapte) gezamenlijke aanvraag.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:40 schreef HeatWave het volgende:
Vragen om een ban is een.......
Derde golf feminisme.
jij bent liever @tong81quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Tenzij (verkapte) gezamenlijke aanvraag.
FB / Hoe lang kan die kut Kluun het forum bevuilen?
Uhuh, en je bent ook geen mannenhaterquote:
Klopt, ik hou van mannen. Maar blijkbaar heb ik jou al eens goed in de zeik genomen, dat je zo reageertquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, en je bent ook geen mannenhater.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Klopt, ik hou van mannen. Maar blijkbaar heb ik jou al eens goed in de zeik genomen, dat je zo reageert.
Nope, ik heb je redelijk weten te ontwijken persoonlijk, maar alleen al je commentaar in de Star Trektopics oozen third wave feminism.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Klopt, ik hou van mannen. Maar blijkbaar heb ik jou al eens goed in de zeik genomen, dat je zo reageert.
Ik kan dat moeilijk ontkennenquote:
Geen dank jongens en meisjesquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Tenzij (verkapte) gezamenlijke aanvraag.
FB / Hoe lang kan die kut Kluun het forum bevuilen?
Je bedoelt de reeks die ikzelf begonnen ben? Star Trek is super woke natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, ik heb je redelijk weten te ontwijken persoonlijk, maar alleen al je commentaar in de Star Trektopics oozen third wave feminism.
Vast, maar idd, Star Trek is totaal kapot gemaakt door Mary Sue Micheal, en jij juicht het toe. Wees er trots op.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je bedoelt de reeks die ikzelf begonnen ben? Star Trek is super woke natuurlijk.
Het is me toch wat..quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vast, maar idd, Star Trek is totaal kapot gemaakt door Mary Sue Micheal, en jij juicht het toe. Wees er trots op.
Doe dat, elke minachtende, ontkennende post helptquote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het is me toch wat..
![]()
![]()
![]()
Ik neem 'm mee naar het ST topic.
Waartegen?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe dat, elke minachtende, ontkennende post helpt.
Je niet bestaande misogynie waar je al je haat op gebaseerd hebtquote:
M'n niet bestaande vrouwenhaat waar ik al mijn haat op gebaseerd heb...quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je niet bestaande misogynie waar je al je haat op gebaseerd hebt.
Neuh, jij ziet overal vrouwenhaat, ook al is het terechte kritiek. Dat is mijn punt. Discovery is echt de kanjer in het St universum, maar als iemand dat aankaart is het omdat we geen sterke vrouwen zouden willen zien.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
M'n niet bestaande vrouwenhaat waar ik al mijn haat op gebaseerd heb...
Mmmkay, het is wel duidelijk dat jij mijn posts serieuzer neemt dan ik zelf doe, het zit je duidelijk hoog. Misschien moet je om een ban vragen.
Zou de username @burnham nog vrij zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, jij ziet overal vrouwenhaat, ook al is het terechte kritiek. Dat is mijn punt. Discovery is echt de kanjer in het St universum, maar als iemand dat aankaart is het omdat we geen sterke vrouwen zouden willen zien.
Dat is bullshit, niemand heeft ooit problemen gehad met sterke vrouwen, maar wel met mannenhatende vrouwen, zeker als ze in series als de messias worden neergezet terwijl alle mannen dom, evil of beide zijn.
Zie Dr Who, Star Trek, He man, Loki, Black Widow etc etc etc.
@marysue wellichtquote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zou de username @:Burnham nog vrij zijn
Het feminisme is te ver doorgeslagen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, jij ziet overal vrouwenhaat, ook al is het terechte kritiek. Dat is mijn punt. Discovery is echt de kanjer in het St universum, maar als iemand dat aankaart is het omdat we geen sterke vrouwen zouden willen zien.
Dat is bullshit, niemand heeft ooit problemen gehad met sterke vrouwen, maar wel met mannenhatende vrouwen, zeker als ze in series als de messias worden neergezet terwijl alle mannen dom, evil of beide zijn.
Zie Dr Who, Star Trek, He man, Loki, Black Widow etc etc etc.
Als je je posts niet serieus neemt ben je niet alleen impulsief, maar heb je ook weinig zelfinzichtquote:Op dinsdag 27 juli 2021 23:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
M'n niet bestaande vrouwenhaat waar ik al mijn haat op gebaseerd heb...
Mmmkay, het is wel duidelijk dat jij mijn posts serieuzer neemt dan ik zelf doe, het zit je duidelijk hoog. Misschien moet je om een ban vragen.
Ja je houd wel van piemol?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Legendequote:Op woensdag 28 juli 2021 07:10 schreef Sebbeszweet het volgende:
Sebbeszweet is geen kloon maar een hommage aan de deze legende
Wie ben jij?quote:Op woensdag 28 juli 2021 03:33 schreef Paprika32 het volgende:
[..]
Het feminisme is te ver doorgeslagen tegenwoordig.
[..]
Als je je posts niet serieus neemt ben je niet alleen impulsief, maar heb je ook weinig zelfinzicht
quote:Op woensdag 28 juli 2021 08:30 schreef vosss het volgende:
Ik zie maar bar weinig (lees: geen enkele) iconische nicks voorbij komen in dit topic.
#beetjejammerdit
80% van wat je geschreven hebt heb ik waarschijnlijk niet eens gelezen dus waarschijnlijk was het een grapjequote:
Fuck die vleermuizen. Het wordt eens tijd voor een georganiseerde jacht.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Misschien geloofde hij wel dat vleermuizen een duidelijk hoorbaar geschreeuw voort kunnen brengen.
Jammer dat zij op anoniem is gegaan. Volgens mij is zij met een FOK!ker (ook uit Roffa dacht ik) getrouwd die voor haar bekeerd is naar de islam.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |