1979 toen was ik -4 jaar.quote:
Ja ik vind dat ook wel, maar jaren 80 staan wel slecht bekend algemeen. Ik vind zelf de jaren 90 erg matig.quote:Op woensdag 28 juli 2021 00:10 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je bent geboren in de jaren 80, de mooiste tijd qua muziek.
Sorry voor wat?quote:Op woensdag 28 juli 2021 00:10 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je bent geboren in de jaren 80, de mooiste tijd qua muziek
O, nee, sorry.
De oldskool versie. Lekker nummertje is dat.quote:
en ze wordt omringt door mensen die dat talent niet zienquote:
tragisch nummer, iets vrolijkers!quote:
quote:
ja die ken ikquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
misschien vind je dit wel leuk @:karzai
Nice!quote:
You too sexy lovely lady keep it strong en geniet ervanquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nice!
Ik taai af trouwens fijn weekend toegewenst
Dankjewel vice versaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
You too sexy lovely lady keep it strong en geniet ervan![]()
1 the clash, sandinistaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:24 schreef Karzai het volgende:
1 bob marley, babylon by bus
2 michael jackson, thriller
3 public enemy, it takes a nation of millions to hold us back
zeer jammer staat toch in mijn top 10 the doorsquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:17 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
The doors is mooi, maar Jim wou alleen maar dood en dat lukte vrij snel.
yesquote:
Cool, voor mij was dat (vinyl 45"):quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
hij is wel een beetje onzeker hoor, maar hij heeft een goede stemquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
TPAIN GOD
zelfs zonder zijn kenmerkende autotune geluid (waarvan de meeste mensen hem kennen en zijn ding wel isquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
hij is wel een beetje onzeker hoor, maar hij heeft een goede stem
ja en vaak mensen waarvan je denkt JAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:12 schreef Karzai het volgende:
ik hou van npr desks optredens lekker puur
mooi nummerquote:
neehoor niet saaiquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
mooi nummerik ga tv kijken
saai ik weet het. tot later!
jeusquote:
quote:
hey kim!!quote:
quote:
Ach ja, liefdequote:
Ik ook hoor, van begin tot eindequote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:29 schreef cosmosis het volgende:
Wist je dat ik al jullie nummers luister? Wie doet dat nog meer? Vind het wel respect hebben voor elkaar...
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:34 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Behalve @:Dehovenier dan, wat hij weer voor seksistische clipjes post kan echt niet.
Nee, maar jaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:34 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Behalve @:Dehovenier dan, wat hij weer voor seksistische clipjes post kan echt niet.
Das ook toeval, die heb ik net geluisterd!quote:
Oooh heerlijk !!quote:
Now what?quote:
nee extreem getalenteerd,komt goed, betr dan goed, mevrouw gaat verderquote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:00 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Davina mag haar kleine teen nog niet likken.
Nee.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:02 schreef cosmosis het volgende:
Ben ik de enige die Davina erg matig vindt?!....
Neequote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:02 schreef cosmosis het volgende:
De commerciele is matig ja... die andere.. BOOM!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:02 schreef cosmosis het volgende:
ze liep dat waardeloze songfestival in en deed wat madonna had moeten doen, Davina is fijn maat.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:02 schreef cosmosis het volgende:
quote:
Ik voel jullie!quote:
Welke is dat?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De commerciele is matig ja... die andere.. BOOM!
Ja vergelijken met Madonna live... Jezu wat is die slecht, zelfs Britney Spears is beter!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:04 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ze liep dat waardeloze songfestival in en deed wat madonna had moeten doen, Davina is fijn maat.
Hey mijn geliefde Muzieknaam terwijl je het niet zo bedoeld!quote:
quote:
Waargebeurd verhaal!quote:
+7quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:30 schreef cosmosis het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Brintney is ziek, ze werd heel raar gemaakt, door de sony's, ze is een freak, niet doorzichzelf maar haar prducers.quote:
Heb hem aan staan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |