SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh wtfquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, wist ze niet. Ze had last van haar been gekregen vanuit haar onderrug. Collega stuurde gisteravond dat hij gewoon even casual op bezoek ging. Vanmorgen dat ze nog een paar dagen heeft
Ik zeg niet dat het niet kan, maar bij ons is het bijvoorbeeld verplicht om je te laten testen met verkoudheidsklachten en dat is een richtlijn van de RIVM, zelfde geldt voor kinderen weren, dat mag alleen maar wanneer kinderen echt heftige verkoudheidsklachten hebben. Maar volgens die richtlijnen is alleen vermoeidheid geen reden om te laten testen of te weren. Ik zou eerder denken aan te weinig zonlicht en lekkere warmte bij vermoeidheidsklachten.quote:
Wat erg!!! Voel me gelijk stom dat ik klaag om wat griepverschijnselenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, wist ze niet. Ze had last van haar been gekregen vanuit haar onderrug. Collega stuurde gisteravond dat hij gewoon even casual op bezoek ging. Vanmorgen dat ze nog een paar dagen heeft
Heb hem niet meer gesproken, maar daar ga ik wel vanuit.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb hem niet meer gesproken, maar daar ga ik wel vanuit.
Zijn vader is ook nog eens dement geraakt op relatief jonge leeftijd, dus die begrijpt er ook niets van natuurlijk.
Ik kan ook klagen dat tennis vanavond kut ging, zelden ze slecht gespeeld.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat erg!!! Voel me gelijk stom dat ik klaag om wat griepverschijnselen
Nee, het moet je maar net treffen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wat een drama zo. Toch ook niet te bevatten zon boodschap
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan ook klagen dat tennis vanavond kut ging, zelden ze slecht gespeeld.
nee maar paar dagen terug heb ik met een collega gestaan die corona had. Ze zei dat ze klachten vrij was maar was nog steeds aan het hoestenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet kan, maar bij ons is het bijvoorbeeld verplicht om je te laten testen met verkoudheidsklachten en dat is een richtlijn van de RIVM, zelfde geldt voor kinderen weren, dat mag alleen maar wanneer kinderen echt heftige verkoudheidsklachten hebben. Maar volgens die richtlijnen is alleen vermoeidheid geen reden om te laten testen of te weren. Ik zou eerder denken aan te weinig zonlicht en lekkere warmte bij vermoeidheidsklachten.
Het is wel vaak zo, dat wanneer je bang bent dat je ook besmet bent, je van alles gaat voelen en denken..quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar paar dagen terug heb ik met een collega gestaan die corona had. Ze zei dat ze klachten vrij was maar was nog steeds aan het hoesten
Ik ook niet. Tyfusweer ook trouwens.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben nog niet buiten geweest vandaag
Maar ik heb ook geen zin
oh nee dat dacht k niet perse maar ben vandaag echt zo fucking moe. eigemlijk net zo moe als toen met pfeifferquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is wel vaak zo, dat wanneer je bang bent dat je ook besmet bent, je van alles gaat voelen en denken..
Wat niet uitsluit dat je besmet bent....
Ahja, dat is op zich ook zonder klachten een reden om te testen. Ben je een nauw of een overig contact? Ik ben weer een overig contact, en morgen is de vijfde dag. Dus test. Hoefde niet in quarantaine dus, maar heb niet gewerkt vandaag omdat als ik wel positief test er weer een hele bubs kinderen geweerd moet gaan wordenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar paar dagen terug heb ik met een collega gestaan die corona had. Ze zei dat ze klachten vrij was maar was nog steeds aan het hoesten
Waarom laat je je dan niet op Pfeiffer testen?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee dat dacht k niet perse maar ben vandaag echt zo fucking moe. eigemlijk net zo moe als toen met pfeiffer
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom laat je je dan niet op Pfeiffer testen?
hoop dat je je snel beter voeltquote:
Als je je wil testen moet je dat gewoon doen hoor, het zekere voor het onzekere nemen..quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
er was een tijd dat men hier naar dee toen ik mij niet wilde laten testen en kijk nu dit
Sommige mensen zijn nu eenmaal graag overal tegen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
er was een tijd dat men hier naar dee toen ik mij niet wilde laten testen en kijk nu dit
Wie doet er naar?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
Wie dan in dit geval? Want ik zie hier gewoon mensen normaal reageren?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nu eenmaal graag overal tegen.
Jawel maar testje kan geen kwaad toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wie dan in dit geval? Want ik zie hier gewoon mensen normaal reageren?
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nu eenmaal graag overal tegen.
Tegen de tijd dat het doordringt zijn er 2 dagen voorbijquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, vreemd om je te realiseren.
Het is gewoon niet een standaard reden om te laten testen. Dat mag toch gewoon gezegd worden? Vandaag nog tijdens het afspraak maken krijg je zo'n vragenlijstje, heeft u in de afgelopen dagen blablabla daar komt vermoeidheid dus niet eens voorbij. Wil je je laten testen dan vooral wel gewoon doen maar vind het niet raar dat mensen er op reageren. Als je je wel laat testen dan heeft het pas zin om dat de vijfde dag nadat je met die collega hebt gewerkt te doen, anders heb je alsnog weinig aan die test.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:43 schreef bitterbal het volgende:
maar wel flinke geneuzel over het wel of niet laten testen :p
Maakt toch niet uit wat standaart is?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is gewoon niet een standaard reden om te laten testen. Dat mag toch gewoon gezegd worden? Vandaag nog tijdens het afspraak maken krijg je zo'n vragenlijstje, heeft u in de afgelopen dagen blablabla daar komt vermoeidheid dus niet eens voorbij. Wil je je laten testen dan vooral wel gewoon doen maar vind het niet raar dat mensen er op reageren. Als je je wel laat testen dan heeft het pas zin om dat de vijfde dag nadat je met die collega hebt gewerkt te doen, anders heb je alsnog weinig aan die test.
Moet er niet aan denken dat het bij mijn ouders zou gebeuren.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het doordringt zijn er 2 dagen voorbij
Uhu.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Snavelen![]()
ja was al 2012. half jaar vrijwel hele dag in mijn bed gelegen
Zeker kan dat geen kwaad. Naja laat ook maar weer.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar testje kan geen kwaad toch?
Soort winterslaap?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Snavelen![]()
ja was al 2012. half jaar vrijwel hele dag in mijn bed gelegen
Nope, maakt inderdaad niets uit. Dus lekker laten testen maar doe dan iig pas na de vijfde dag want anders kan je over een paar dagen nog een keer.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit wat standaart is?
Wip je ook een keertje, meteen herrepes.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bijna ja :p
kon bijna niks meer. sloeg helemaal nergens op
Joe.. gewoon dag 5 gaan testen en bij klachten eerder.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:48 schreef bitterbal het volgende:
sowieso als je het googlet staat er het er gewoon
gaat va speekselquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wip je ook een keertje, meteen herrepes.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joe.. gewoon dag 5 gaan testen en bij klachten eerder.
Twijfel je of je direct contact bent of in quarantaine moet: https://quarantainecheck.rijksoverheid.nl/
astu
In het algemeen dragen spinnen ook herpes over toch?quote:
geef maar bronquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijna elke vorm van lichaamssappenuitwisseling.
De Rotterdamse balkonkruiper staat er bekend om.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In het algemeen dragen spinnen ook herpes over toch?
Lijkt mij wel zo'n 'is algemeen bekend' weetje....
Oh jij moet misschien ook weer?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ga zo nog maar even naar de super, ben voor mijn misschien nodig hebbende quarantaine boodschappen mijn lievelingstoetje vergeten.
Vast een toetje van Monaquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ga zo nog maar even naar de super, ben voor mijn misschien nodig hebbende quarantaine boodschappen mijn lievelingstoetje vergeten.
Ja zie je... ik wist dat dit nog ergens in mijn feitjes brein zat.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Rotterdamse balkonkruiper staat er bekend om.
Hoe de fuck kan je überhaupt op dit tijdstip in slaap vallenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens ik ga lekker een kwiwietje doen![]()
Word morgen om 7:20 bij de tandarts verwacht. JottumHopelijk is het droog.
Hebben ze geen delta variant?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:58 schreef bitterbal het volgende:
je kan het niet een 2e keer krijgen volgens de artsen dus ben niet bang![]()
Easy peasy, ik doe het elke dagquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan je überhaupt op dit tijdstip in slaap vallen
Oh is dat wat? Staat ook nog op mijn lijstje. (Niet door Sanne overigens, maar wel een goed hoofd)quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond maar tweede aflevering Swanenburg bekijken, al is het maar om Sanne Langelaar![]()
[ afbeelding ]
ze zeggen dat 98% procent van de nederlanders pfeiffer krijgt maar meestal in de kinderjaren waarbij het meestal blijft bij een verkoudheidquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hebben ze geen delta variant?![]()
Voor zo ver ik weet heb ik nooit pfeiffer gehad. Ook geen herpes overigens![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:00 schreef UitStraling het volgende:
Valt mee inderdaad, ik dacht ook sperma namelijk maar dat is een andere Herpesvariant.
Het Epstein-Barr-Pfeiffer Herpes virus bevindt zich in het speeksel van geļnfecteerde personen. Overdracht kan plaatsvinden via speekselcontact, bijvoorbeeld door zoenen. Daarnaast kan het virus overgedragen worden via handen of voorwerpen (zoals bestek of een drinkflesje van de patiėnt) of via bloedtransfusie. Het virus kan vanaf één week na besmetting gedurende lange tijd worden uitgescheiden, soms tot 18 maanden na infectie. Er bestaat geen vaccin tegen het virus.
Yep, overig want alleen eetmomenten in het lokaal, rest van de dag buiten en afstand gehouden, morgen vijfde dag, joehoe. Maar niet gewerkt vandaag om te voorkomen dat de dinsdaggroep ook weer mag, want de donderdagclub is pas net weer terug, de vrijdagclub (ik dus oa) mag morgen testen maar denk dat ongeveer 50 procent de 10 dagen kiest voor hun kinderen. En als ik al positief test dan mag de maandagclub ook alweer. Dus daarom vandaag maar niet gewerkt in overleg.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh jij moet misschien ook weer?![]()
Ik zou triple lekkere toetjes halen. Is het niet nodig heb je ze als nog om het te vieren
Ik sta dan ook bijna nooit om 5 uur naast mij bedquote:
Misschien ben ik de 2%?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zeggen dat 98% procent van de nederlanders pfeiffer krijgt maar meestal in de kinderjaren waarbij het meestal blijft bij een verkoudheid
Vond de eerste aflevering wel goedquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh is dat wat? Staat ook nog op mijn lijstje. (Niet door Sanne overigens, maar wel een goed hoofd)
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zeggen dat 98% procent van de nederlanders pfeiffer krijgt maar meestal in de kinderjaren waarbij het meestal blijft bij een verkoudheid
quote:
weet niet meer waar ik die 98 procent heb gelezem maar het is wel echt een hoog aantalquote:
Ik hoor de laatste tijd gelukkig hier niet zo heel veel meer, maar het is er inderdaad nog steeds helaas. Ik ben ook benieuwd wat er na de zomervakantie nog eventueel gaat komen. kinderen zijn niet gevaccineerd dus zullen wel weer gevallen komen. Gelukkig kunnen de meeste medewerkers dan wel volledig gevaccineerd zijn. Maar ik snap je bubbel verhaalquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, overig want alleen eetmomenten in het lokaal, rest van de dag buiten en afstand gehouden, morgen vijfde dag, joehoe. Maar niet gewerkt vandaag om te voorkomen dat de dinsdaggroep ook weer mag, want de donderdagclub is pas net weer terug, de vrijdagclub (ik dus oa) mag morgen testen maar denk dat ongeveer 50 procent de 10 dagen kiest voor hun kinderen. En als ik al positief test dan mag de maandagclub ook alweer. Dus daarom vandaag maar niet gewerkt in overleg.
Beetje ingewikkeld verhaal als ik het zo teruglees maar jij snapt dit wel denk ik.
En ik baal echt want over 1,5 week zou ik een immuun contact zijn geweest.
Ja dat gaat nog wat worden na de zomervakantie, op scholen gelden de kleine bubbels ook niet meer dat worden hele klassen. En dat boeit me stiekem lekker niets want immuun contact dan (voor de lezers, nee ik weet dat je het ook met vaccins nog steeds kan krijgen) dus dan gewoon wat zelftesten en door.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoor de laatste tijd gelukkig hier niet zo heel veel meer, maar het is er inderdaad nog steeds helaas. Ik ben ook benieuwd wat er na de zomervakantie nog eventueel gaat komen. kinderen zijn niet gevaccineerd dus zullen wel weer gevallen komen. Gelukkig kunnen de meeste medewerkers dan wel volledig gevaccineerd zijn. Maar ik snap je bubbel verhaal
Huh wat nee... die heeft ze wel gespeeld toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is Melissa Drost![]()
Als we het over GTST hebben
Leuk... misschien ga ik toch ook voor haar kijken en wordt ik biquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Daar hebben we het vorig jaar nog eens over gehad toen ze in De Slimste Mens zat.
Dat denk ik niet, ik ben afgehaakt toen de tweelingbroer van Frits van Houten terugkwam.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Huh wat nee... die heeft ze wel gespeeld toch?![]()
Niet dat ik GTST volg verder (allicht zit daar ook de verwarring)
Iets met rode broek en bukkenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Daar hebben we het vorig jaar nog eens over gehad toen ze in De Slimste Mens zat.
Verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Noooooooooo, come back tot the light side, we have cookies.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Leuk... misschien ga ik toch ook voor haar kijken en wordt ik bi
Volgens koekel wel maar dat was heel kort... waarschijnlijk die paar keer dat ik onoplettend na het nieuws toch ineens denk 'oh... goede tijden....'quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, ik ben afgehaakt toen de tweelingbroer van Frits van Houten terugkwam.
Ik geloof je.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens koekel wel maar dat was heel kort... waarschijnlijk die paar keer dat ik onoplettend na het nieuws toch ineens denk 'oh... goede tijden....'
Hoezo mag ik niet van alle wallen eten!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noooooooooo, come back tot the light side, we have cookies.
Helemaal mee eens, wij zijn zinnenprikkelende Godenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoezo mag ik niet van alle wallen eten!![]()
Heel eerlijk... ik denk niet dat ik het zou kunnen, mannen zijn gewoon te![]()
(dit geldt overigens niet voor alle exemplaren van het type XY)
Ik ze mezelf eerder als iemand der Demonenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, wij zijn zinnenprikkelende Goden
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel interessantquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ze mezelf eerder als iemand der Demonen
Graag wijs ik je nog even op onderstaande quotequote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoezo mag ik niet van alle wallen eten!![]()
Heel eerlijk... ik denk niet dat ik het zou kunnen, mannen zijn gewoon te![]()
(dit geldt overigens niet voor alle exemplaren van het type XY)
Heel veel mannen zijn dat ook nietquote:
Op je 75ste verjaardagquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:25 schreef mschol het volgende:
wanneer win ik die miljoenen om met pensioen te gaan..
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:26 schreef Crack_ het volgende:
Nou jongens, morgen verwacht ik om half acht weer het kozijnenmannetje.
Als ie niet op tijd is zwaait er wat
Is dat die Pool weer?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:26 schreef Crack_ het volgende:
Wanneer je ook daadwerkelijk met allerhande loterijen mee gaat doen?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:25 schreef mschol het volgende:
wanneer win ik die miljoenen om met pensioen te gaan..
zelfs dan nietquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wanneer je ook daadwerkelijk met allerhande loterijen mee gaat doen?
Ik heb hier nog een aantal brownies en blondies liggenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
I haz chocolate for u for vaccinatie-verneukings
[ afbeelding ]
Dat is toch die gast met dat dikke montuur en zwarte haar?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die zangeres die met Blaudzun zingt op NPO1 is ook wel leuk.
Ja hij heeft m’n kozijn op maat gezaagd en komt dat morgen plaatsen en dan klaar. Hoop ikquote:
Ow lekkerquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
I haz chocolate for u for vaccinatie-verneukings
[ afbeelding ]
Ja, die man is dan niet helemaal mijn type.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is toch die gast met dat dikke montuur en zwarte haar?
07:31?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zet even een reminder voor je.
hele nacht door?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik ook zo slapen. Gisteren ook al rond 20.45 naar bed gegaan en al vrij snel in slaap gevallen...
Staan de koffie en de cupcakes klaar?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hij heeft m’n kozijn op maat gezaagd en komt dat morgen plaatsen en dan klaar. Hoop ik
morgen tenminste geen strandweerquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hij heeft m’n kozijn op maat gezaagd en komt dat morgen plaatsen en dan klaar. Hoop ik
Herkenbaar.... bij mij was dag er na nog 'heeeeeel klein beetje'quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ow lekker![]()
voel me ugh...en kan ook niet slapen..allemaal kut gewoon , haha..
Nee, ik word standaard wel een paar keer per nacht wakker...quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hele nacht door?
daarom wil ik niet te vroeg
val je snel in slaap?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik word standaard wel een paar keer per nacht wakker...
Kozijnen repareren? Vervangen? Of wat?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:26 schreef Crack_ het volgende:
Nee even normaal doenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staan de koffie en de cupcakes klaar?
Heb ook geen plannen maar alsnog geen zin in wachtenquote:
Die doen mij altijd denken aan die sloffe dingen die je oma dan 2 maanden in een koektrommeltje bewaarde en die ombogen zodra je ze vastpakte....quote:
Oohh.. dus donderdag moet ik me beter voelen..quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Herkenbaar.... bij mij was dag er na nog 'heeeeeel klein beetje'erger en dag daarna niks meer.
Dan krijgt ie klapjes met het kozijn tegen zijn rozijn ??quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:26 schreef Crack_ het volgende:
Slaapknuffeltjequote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ow lekker![]()
voel me ugh...en kan ook niet slapen..allemaal kut gewoon , haha..
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die doen mij altijd denken aan die sloffe dingen die je oma dan 2 maanden in een koektrommeltje bewaarde en die ombogen zodra je ze vastpakte....
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
ik lust nog wel een toetje? Heeft iemand dat nog?
Ja die kan ik wel gebruikenquote:
Skyr en lindahl... yo proteinequote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
Kom maar halen of zelf kopen in de winkelquote:
Ik heb nog zelfgemaakte kersenyoghurt?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
Alpro vanille? Cornetto?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
Hahaha dat klinkt al foutquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog zelfgemaakte kersenyoghurt?
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
die wil ik !!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb deze nog in de aanbieding
Dat scheelt al een berg ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doet huurvereniging gewoon maar thanks
Oh zijn dat niet die 'glü' ofzo...quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Güquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je bent zelf vrij mehhquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh zijn dat niet die 'glü' ofzo...
had hoge verwachtingen daarvan... vrij mehhh
Pfff, geloof het meteenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat scheelt al een berg ja.
Ik heb in 2017 al mijn kozijnen laten vervangen voor kunststof. Dat was een aardige investering
Maar dubbel en dwars waard.
Dat is heel erg wisselend. Soms lig ik nog uren te sukkelen soms val ik binnen het half uur in slaapquote:
maar als je snachst wakker wordt?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is heel erg wisselend. Soms lig ik nog uren te sukkelen soms val ik binnen het half uur in slaap
Ja daar hangt een aardig prijskaartje aan. Maar mooi als je het zelf doet/kan.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pfff, geloof het meteen
Heb ze wel ooit binnen allemaal opnieuw geverfd want dat uitbesteden was ook echt een overdreven duur grapje
Toetjes zijn eigenlijk voor kinderen en bejaarden inderdaad, en voor degenen die hun kindersmaak nooit echt verder ontwikkeld hebben.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
Ik eet echt bijna nooit toetjes.
Liever een kaasje.
Dan val ik inderdaad weer redelijk snel in slaap jaquote:
Zo niet mee eensquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toetjes zijn eigenlijk voor kinderen en bejaarden inderdaad, en voor degenen die hun kindersmaak nooit echt verder ontwikkeld hebben.
Jij eet dus iedere dag toetjesquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toetjes zijn eigenlijk voor kinderen en bejaarden inderdaad, en voor degenen die hun kindersmaak nooit echt verder ontwikkeld hebben.
onzin.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Danoontje voor ontbijtquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij eet dus iedere dag toetjes
ik heb alleen yoghurt in huisquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We hebben alleen maar toetjes... vooral vieze
Ik eet ook nooit 'toetjes' na het eten en al helemaal geen vla o.i.d. Eigenlijk vindt ik dat ook gewoon ranzig.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lik jij nou maar aan je splitje.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lik jij nou maar aan je splitje.
Ook ranzigquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom neem je het toetje ook na het hoogstaande eten.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:41 schreef UitStraling het volgende:
Zo zonde van lekker en hoogstaand eten vaak, zo'n flebbertoetje
Die zijn alweer opquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Natuurlijk is het vaak totaal anders, Maar als jij weer bij Jonnie Boer gaat eten, neem je dan wel een dessert??quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:41 schreef UitStraling het volgende:
Da's kutquote:
Ja lekker, in plaats van naar krab of chateaubriand smaakt je bek naar smarties of softijsquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Daarom neem je het toetje ook na het hoogstaande eten.
De nagerechten van Tribeca zijn best te pruimen hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja lekker, in plaats van naar krab of chateaubriand smaakt je bek naar smarties of softijs
Kaasplankjes zijn echt niet voor mijquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
ik bestel ook meestal de kaas in restaurant als nagerecht, liefst met een goede dessertwijn.
Beter dan naar Franse zooi die ze onder de gootsteen vandaan hebben gekrabt.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja lekker, in plaats van naar krab of chateaubriand smaakt je bek naar smarties of softijs
Smartiesquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, hoogstens koffie met een chocolaatje (heel soms) of een Irish Coffee.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Natuurlijk is het vaak totaal anders, Maar als jij weer bij Jonnie Boer gaat eten, neem je dan wel een dessert??
Ik meestal koffie en als we dan nog langer hangen wijnquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
ik bestel ook meestal de kaas in restaurant als nagerecht, liefst met een goede dessertwijn.
maar die waren niet vers.. best een groot verschil in smaakquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die doen mij altijd denken aan die sloffe dingen die je oma dan 2 maanden in een koektrommeltje bewaarde en die ombogen zodra je ze vastpakte....
Espresso martiniquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kaasplankjes zijn echt niet voor mijHahaha, doe dan maar een Irish coffee ofzo
Ken ik nietquote:
Hehe ja je hebt ook wel echt mooie kunstzinnige toetjes maar brrrrr niks voor mij.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De nagerechten van Tribeca zijn best te pruimen hoor.
Koffiequote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Meestal houd ik het in restaurants bij een kopje koffie trouwens
Godver nouquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehe ja je hebt ook wel echt mooie kunstzinnige toetjes maar brrrrr niks voor mij.
Ok Eton Mess maak ik thuis nog wel eens voor de liefhebbers, lekker makkelijk en dat lust werkelijk iedereen.
Dat is een zware belediging voor een goede chef, het dessert complementeerd de maaltijd. Kan Port met kaas zijn of een kleine kruidig dessert.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:41 schreef UitStraling het volgende:
Wil wel een keer goed uiteten weer. Vriendin is met een uitsluitingsdieet bezig dus dat komt er nu even niet van.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehe ja je hebt ook wel echt mooie kunstzinnige toetjes maar brrrrr niks voor mij.
Ok Eton Mess maak ik thuis nog wel eens voor de liefhebbers, lekker makkelijk en dat lust werkelijk iedereen.
Tja, makkelijk is het wel iddquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lust ik zelfsquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig niet meer corona-proofquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook leuk ook, oudste enorme schaal op tafel en aanvallen maar
Dit wordt het standaard-dessert in Foquevillequote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook leuk ook, oudste enorme schaal op tafel en aanvallen maar
Voor een feestje bij US laten we ons allemaal testen van tevorenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig niet meer corona-proof
Millionaire's shortbreadquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit wordt het standaard-dessert in Foqueville
Sowieso trifle
Ja kan mij dat ballenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is een zware belediging voor een goede chef, het dessert complementeerd de maaltijd. Kan Port met kaas zijn of een kleine kruidig dessert.
Volgens mij is het gros hier praktisch volledig gevaccineerdquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor een feestje bij US laten we ons allemaal testen van tevoren
Last van, al een tijdje. Gaat nu wel een stuk beter dus weer opbouwen komende periode.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uitsluitingsdieet, last van een voedselallergie of de verdenking daarvan?
wat een onzin kan jij verkopen zegquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na een feest bij US moet je je ook laten testen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor een feestje bij US laten we ons allemaal testen van tevoren
Ik heb het niet over COVID.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij is het gros hier praktisch volledig gevaccineerd
Jij mag niet komenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Na een feest bij US moet je je ook laten testen.
Damn... groepskorting bij de ggd/rutgersquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet ze al wat meer?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Last van, al een tijdje. Gaat nu wel een stuk beter dus weer opbouwen komende periode.
Ik vind trifle maar mehquote:
En niet alleen op COvidquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het grootste verdienmodel van de toetjesmaker. Een bakje met 5 gram product verkopen voor 3 euro.quote:
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik eet zo’n hele bak leeg in m’n eentje
Ik zet in op intolerantie voor fructanen, maar vanaf volgende week is het weer opbouwen. Geen idee waarom dat "ineens" zo op kwam zetten.quote:
RIP pasta en broodquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zet in op intolerantie voor fructanen, maar vanaf volgende week is het weer opbouwen. Geen idee waarom dat "ineens" zo op kwam zetten.
Ik vind dat mondgevoel niet prettig, alsof je heel veel slagroom op hebt, daarvan moet braken maar je hebt geen plee in de buurt om het eruit te gooienquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik eet zo’n hele bak leeg in m’n eentje
iemand die me snapt!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat mondgevoel niet prettig, alsof je heel veel slagroom op hebt, daarvan moet braken maar je hebt geen plee in de buurt om het eruit te gooien
Komt steeds meer voor dit soort allergieėn en intoleranties.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zet in op intolerantie voor fructanen, maar vanaf volgende week is het weer opbouwen. Geen idee waarom dat "ineens" zo op kwam zetten.
Dit is wel een goede beschrijving.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat mondgevoel niet prettig, alsof je heel veel slagroom op hebt, daarvan moet braken maar je hebt geen plee in de buurt om het eruit te gooien
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klaarmaakgeur is een nieuwe voor me maar ik snap hem preciesquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is wel een goede beschrijving.
Heel veel dingen schrijf ik al af op mondgevoel of 'klaarmaak geur'.
Dan ga ik dat dus daarna echt niet in mijn mond stoppen...
knoflook trek ik ook niet oz goedquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze at al glutenvrij![]()
Maar ui en knoflook in bepaalde vormen moeten er dus ook uit wellicht.
Knoflook zou ik echt heel erg vindenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze at al glutenvrij![]()
Ik lees toch steeds wat andersquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klaarmaakgeur is een nieuwe voor me maar ik snap hem precies
Nou. Dat gooi ik in zoveel dingen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knoflook zou ik echt heel erg vinden
Ik moet heel eerlijk zeggen dat nu ik die dingen ook (tijdelijk) niet meer eet ik helemaal geen last meer heb van maag/darmen/opgeblazen gevoel bedenkt ik me net....quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze at al glutenvrij![]()
Ja, weet alleen niet zo goed wat de trigger was. Niet noemenswaardig anders gaan eten. Maar er is goed omheen te werken qua koken.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt steeds meer voor dit soort allergieėn en intoleranties.
Als tiener kon ik helemaal niet tegen knoflook, dacht ff dat ik vampier wasquote:
Wat voor klachten had ze?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, weet alleen niet zo goed wat de trigger was. Niet noemenswaardig anders gaan eten. Maar er is goed omheen te werken qua koken.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou gezien een gedeelte van je voorouders.
Ja dat geldt vooral voor bijvoorbeeld gebakken champignons, bloemkool, spuiten en sommige kazen...quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klaarmaakgeur is een nieuwe voor me maar ik snap hem precies
Ja ik kan het eten met die maagpillen anders niet meerquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als tiener kon ik helemaal niet tegen knoflook, dacht ff dat ik vampier wasmaar nu vind ik het lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |