SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh wtfquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, wist ze niet. Ze had last van haar been gekregen vanuit haar onderrug. Collega stuurde gisteravond dat hij gewoon even casual op bezoek ging. Vanmorgen dat ze nog een paar dagen heeft
Ik zeg niet dat het niet kan, maar bij ons is het bijvoorbeeld verplicht om je te laten testen met verkoudheidsklachten en dat is een richtlijn van de RIVM, zelfde geldt voor kinderen weren, dat mag alleen maar wanneer kinderen echt heftige verkoudheidsklachten hebben. Maar volgens die richtlijnen is alleen vermoeidheid geen reden om te laten testen of te weren. Ik zou eerder denken aan te weinig zonlicht en lekkere warmte bij vermoeidheidsklachten.quote:
Wat erg!!! Voel me gelijk stom dat ik klaag om wat griepverschijnselenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, wist ze niet. Ze had last van haar been gekregen vanuit haar onderrug. Collega stuurde gisteravond dat hij gewoon even casual op bezoek ging. Vanmorgen dat ze nog een paar dagen heeft
Heb hem niet meer gesproken, maar daar ga ik wel vanuit.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb hem niet meer gesproken, maar daar ga ik wel vanuit.
Zijn vader is ook nog eens dement geraakt op relatief jonge leeftijd, dus die begrijpt er ook niets van natuurlijk.
Ik kan ook klagen dat tennis vanavond kut ging, zelden ze slecht gespeeld.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat erg!!! Voel me gelijk stom dat ik klaag om wat griepverschijnselen
Nee, het moet je maar net treffen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wat een drama zo. Toch ook niet te bevatten zon boodschap
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan ook klagen dat tennis vanavond kut ging, zelden ze slecht gespeeld.
nee maar paar dagen terug heb ik met een collega gestaan die corona had. Ze zei dat ze klachten vrij was maar was nog steeds aan het hoestenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet kan, maar bij ons is het bijvoorbeeld verplicht om je te laten testen met verkoudheidsklachten en dat is een richtlijn van de RIVM, zelfde geldt voor kinderen weren, dat mag alleen maar wanneer kinderen echt heftige verkoudheidsklachten hebben. Maar volgens die richtlijnen is alleen vermoeidheid geen reden om te laten testen of te weren. Ik zou eerder denken aan te weinig zonlicht en lekkere warmte bij vermoeidheidsklachten.
Het is wel vaak zo, dat wanneer je bang bent dat je ook besmet bent, je van alles gaat voelen en denken..quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar paar dagen terug heb ik met een collega gestaan die corona had. Ze zei dat ze klachten vrij was maar was nog steeds aan het hoesten
Ik ook niet. Tyfusweer ook trouwens.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben nog niet buiten geweest vandaag
Maar ik heb ook geen zin
oh nee dat dacht k niet perse maar ben vandaag echt zo fucking moe. eigemlijk net zo moe als toen met pfeifferquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is wel vaak zo, dat wanneer je bang bent dat je ook besmet bent, je van alles gaat voelen en denken..
Wat niet uitsluit dat je besmet bent....
Ahja, dat is op zich ook zonder klachten een reden om te testen. Ben je een nauw of een overig contact? Ik ben weer een overig contact, en morgen is de vijfde dag. Dus test. Hoefde niet in quarantaine dus, maar heb niet gewerkt vandaag omdat als ik wel positief test er weer een hele bubs kinderen geweerd moet gaan wordenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar paar dagen terug heb ik met een collega gestaan die corona had. Ze zei dat ze klachten vrij was maar was nog steeds aan het hoesten
Waarom laat je je dan niet op Pfeiffer testen?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee dat dacht k niet perse maar ben vandaag echt zo fucking moe. eigemlijk net zo moe als toen met pfeiffer
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom laat je je dan niet op Pfeiffer testen?
hoop dat je je snel beter voeltquote:
Als je je wil testen moet je dat gewoon doen hoor, het zekere voor het onzekere nemen..quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
er was een tijd dat men hier naar dee toen ik mij niet wilde laten testen en kijk nu dit
Sommige mensen zijn nu eenmaal graag overal tegen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
er was een tijd dat men hier naar dee toen ik mij niet wilde laten testen en kijk nu dit
Wie doet er naar?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
Wie dan in dit geval? Want ik zie hier gewoon mensen normaal reageren?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nu eenmaal graag overal tegen.
Jawel maar testje kan geen kwaad toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wie dan in dit geval? Want ik zie hier gewoon mensen normaal reageren?
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nu eenmaal graag overal tegen.
Tegen de tijd dat het doordringt zijn er 2 dagen voorbijquote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, vreemd om je te realiseren.
Het is gewoon niet een standaard reden om te laten testen. Dat mag toch gewoon gezegd worden? Vandaag nog tijdens het afspraak maken krijg je zo'n vragenlijstje, heeft u in de afgelopen dagen blablabla daar komt vermoeidheid dus niet eens voorbij. Wil je je laten testen dan vooral wel gewoon doen maar vind het niet raar dat mensen er op reageren. Als je je wel laat testen dan heeft het pas zin om dat de vijfde dag nadat je met die collega hebt gewerkt te doen, anders heb je alsnog weinig aan die test.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:43 schreef bitterbal het volgende:
maar wel flinke geneuzel over het wel of niet laten testen :p
Maakt toch niet uit wat standaart is?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is gewoon niet een standaard reden om te laten testen. Dat mag toch gewoon gezegd worden? Vandaag nog tijdens het afspraak maken krijg je zo'n vragenlijstje, heeft u in de afgelopen dagen blablabla daar komt vermoeidheid dus niet eens voorbij. Wil je je laten testen dan vooral wel gewoon doen maar vind het niet raar dat mensen er op reageren. Als je je wel laat testen dan heeft het pas zin om dat de vijfde dag nadat je met die collega hebt gewerkt te doen, anders heb je alsnog weinig aan die test.
Moet er niet aan denken dat het bij mijn ouders zou gebeuren.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het doordringt zijn er 2 dagen voorbij
Uhu.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Snavelen![]()
ja was al 2012. half jaar vrijwel hele dag in mijn bed gelegen
Zeker kan dat geen kwaad. Naja laat ook maar weer.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar testje kan geen kwaad toch?
Soort winterslaap?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Snavelen![]()
ja was al 2012. half jaar vrijwel hele dag in mijn bed gelegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |