abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_200577544
Hoe dweil jij? Zelf vind ik het fijnst om gewoon een ouderwetse dweil te gebruiken met heet water en allesreiniger.
Ik zuig eerst mijn laminaat, vervolgens met de vochtige dweil door mijn hele appartement (is ongeveer 50 vierkante meter), de makkelijke plekken bedien ik de dweil met mijn voet, de lastige op de knieën met hand. Vervolgens zet ik de ramen/deuren tegen elkaar open zodat het kan drogen, plekjes waar ik niet tevreden over ben doe ik dan opnieuw. Vervolgens wring ik de dweil uit en ga er nogmaals overheen, droogt het sneller en minder effect van strepen. Als het dan helemaal klaar is zuig ik nog even snel de laatste stofjes weg voor het ultieme effect :)

Zelf vind ik dweilen erg rustgevend, ik doe er meestal ongeveer 3 kwartier over.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_200577602
Ik heb nog nooit gedweild. Ik gebruik een stofzuiger veel makkelijker _O_
pindazakje
pi_200577695
Dweil op een stok vind ik niet prettig werken, meestal gewoon met de handen. Meestal gebruik ik gewoon allesreiniger, soms HG tegelreiniger. Met water zo heet als mijn handen kunnen verdragen.
pi_200577814
Microvezeldweil om de vloerwisser en dan met of zonder allesreiniger. Dweil de woonkamer elke dag maar gebruik niet dagelijks allesreiniger. Wel ajax want dat schuimt niet.
Qua drogen ligt het aan de luchtvochtigheid hoe snel de vloer droogt. Bij droog weer is het zo droog maar bij dat klamme zweetweer droogt het voor geen meter.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_200577843
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 15:52 schreef raptorix het volgende:
Hoe dweil jij? Zelf vind ik het fijnst om gewoon een ouderwetse dweil te gebruiken met heet water en allesreiniger.
Ik zuig eerst mijn laminaat, vervolgens met de vochtige dweil door mijn hele appartement (is ongeveer 50 vierkante meter), de makkelijke plekken bedien ik de dweil met mijn voet, de lastige op de knieën met hand. Vervolgens zet ik de ramen/deuren tegen elkaar open zodat het kan drogen, plekjes waar ik niet tevreden over ben doe ik dan opnieuw. Vervolgens wring ik de dweil uit en ga er nogmaals overheen, droogt het sneller en minder effect van strepen. Als het dan helemaal klaar is zuig ik nog even snel de laatste stofjes weg voor het ultieme effect :)

Zelf vind ik dweilen erg rustgevend, ik doe er meestal ongeveer 3 kwartier over.
Ongeveer zoals jij, denk ik :)
Ramen enzo open en eerst de boel een stofzuigen. Soms doe ik dan stofzuigen ook al de dag ervoor, trouwens. Ik heb zo'n wasbare dweil (een must) op een stok. Iets fijner voor m'n rug. Deze dame is geen 20 meer. Ik gebruik wat voor handen is. Meestal allesreiniger op vloeibare groene zeep. Vroeger gebruikte is ook warm/heet water, maar tegenwoordig gebruik ik koud water. Had ergens gelezen dat dat beter zou zijn. Wat de filosofie daarachter is, weet ik trouwens niet meer.
Even goed er over de huiskamer of slaapkamers en daarna die dweil de wasmachine in en tegen die tijd is alles wel ongeveer droog.

Ik dweil waarschijnlijk minder dan zou moeten :@
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200577941
Van links naar rechts en dan van het raam tot de deur zodat ik niet met m'n sokken over de natte vloer heen hoef te lopen
pi_200578059
Ik gebruik een vloerwisser (van de Action) met een microvezeldweil er op.
Eerst laat ik Rosie, mijn robotzuiger, zuigen. Dan dweilen met een lekkere allesreiniger en heet water. (ik wissel regelmatig van allesreinigergeur zodat je niet aan de geur gewend raakt en het niet meer ruikt)
‘S zomers staan de ramen open dus droogt het snel. ‘S winters zorgt de vloerverwarming dat het snel droogt :)
Ik kan niet zeggen dat dweilen een hobby van me is maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een vrij grote oppervlakte moet dweilen.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 16:43:41 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200578300
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:15 schreef Celestien het volgende:

[..]

Ongeveer zoals jij, denk ik :)
Ramen enzo open en eerst de boel een stofzuigen. Soms doe ik dan stofzuigen ook al de dag ervoor, trouwens. Ik heb zo'n wasbare dweil (een must) op een stok. Iets fijner voor m'n rug. Deze dame is geen 20 meer. Ik gebruik wat voor handen is. Meestal allesreiniger op vloeibare groene zeep. Vroeger gebruikte is ook warm/heet water, maar tegenwoordig gebruik ik koud water. Had ergens gelezen dat dat beter zou zijn. Wat de filosofie daarachter is, weet ik trouwens niet meer.
Even goed er over de huiskamer of slaapkamers en daarna die dweil de wasmachine in en tegen die tijd is alles wel ongeveer droog.

Ik dweil waarschijnlijk minder dan zou moeten :@
Heet water geeft bij opdrogen sneller strepen, dat is volgens mij de redenering.

Ik heb zelf zo’n Vileda, die je in de emmer met een voetpedaal droger kunt zwieren. Echt een aanrader.

Ben geen fan van allesreiniger, nadat ik vaker heb gelezen dat dat een laagje kan achterlaten dat juist vuil aantrekt. Ik doe een klein scheutje groene Dreft of een scheut Blue Wonder voor de vloer.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200578510
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Heet water geeft bij opdrogen sneller strepen, dat is volgens mij de redenering.
Dat klinkt bekend, idd. Weet nog wel dat er wel een goede reden was dat ik geswitched ben naar koud water. Heb plavuizen en je ziet er alles op. Geen mooi houtnerfje dat de strepen een beetje verstopt.

quote:
Ik heb zelf zo’n Vileda, die je in de emmer met een voetpedaal droger kunt zwieren. Echt een aanrader.

Ben geen fan van allesreiniger, nadat ik vaker heb gelezen dat dat een laagje kan achterlaten dat juist vuil aantrekt. Ik doe een klein scheutje groene Dreft of een scheut Blue Wonder voor de vloer.
Heb ook een Vileda. Een rode emmer met zo'n pedaal waarmee je die dweil (het ding is driehoekig) zo droog kunt krijgen als je wenst.
Groene Dreft heb ik altijd in huis, maar heb het nooit gebruikt voor de vloer. Gaat dat enorm schuimen in de emmer?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  dinsdag 27 juli 2021 @ 17:04:30 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200578618
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:57 schreef Celestien het volgende:

[..]

Dat klinkt bekend, idd. Weet nog wel dat er wel een goede reden was dat ik geswitched ben naar koud water. Heb plavuizen en je ziet er alles op. Geen mooi houtnerfje dat de strepen een beetje verstopt.
[..]

Heb ook een Vileda. Een rode emmer met zo'n pedaal waarmee je die dweil (het ding is driehoekig) zo droog kunt krijgen als je wenst.
Groene Dreft heb ik altijd in huis, maar heb het nooit gebruikt voor de vloer. Gaat dat enorm schuimen in de emmer?
Ja, die.

Ja, dat is wel een dingetje met doseren. Spaarzaam gebruiken. :7
The love you take is equal to the love you make.
pi_200578627
Vloeibare groene zeep gebruik ik voor het (af en toe) dweilen van mijn terrastegels. Maar op de een of andere manier gebruik ik dat niet voor binnen :?
Heet water geeft mij meer het idee dat het goed schoonmaakt. Mijn tegelvloer keuze wordt oa gemaakt op basis van 'hoe veel zie je erop?' dus dweil strepen zie ik eigenlijk nooit.
pi_200583340
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:05 schreef Hupje het volgende:
Vloeibare groene zeep gebruik ik voor het (af en toe) dweilen van mijn terrastegels. Maar op de een of andere manier gebruik ik dat niet voor binnen :?
Heet water geeft mij meer het idee dat het goed schoonmaakt. Mijn tegelvloer keuze wordt oa gemaakt op basis van 'hoe veel zie je erop?' dus dweil strepen zie ik eigenlijk nooit.
Nou, dat. En aangezien we nog de tegelvloer hebben liggen die er al lag toen we hier kwamen wonen... Hij ligt er nog omdat man um wel mooi vindt. Maar dweilen doet ie niet ;( Mijn volgende vloer wordt er echt een waar je niet alles op ziet. Dus geen glimmende witachtige tegels :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_200642275
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 22:14 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Nou, dat. En aangezien we nog de tegelvloer hebben liggen die er al lag toen we hier kwamen wonen... Hij ligt er nog omdat man um wel mooi vindt. Maar dweilen doet ie niet ;( Mijn volgende vloer wordt er echt een waar je niet alles op ziet. Dus geen glimmende witachtige tegels :')
Mijn man heeft sowieso weinig met huishouden. :X
Lijkt me heerlijk, een man die uit zichzelf dingen gaan schoonmaken en opruimen btw!

Die tegels hier, die gaan eruit. De vloerverwarming mag wel eens vervangen worden, dus dan gaat die vloer er toch uit. Kun je 't beter in één keer goed doen en die oude meuk eruit.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200643581
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 19:05 schreef Celestien het volgende:

[..]

Mijn man heeft sowieso weinig met huishouden. :X
Lijkt me heerlijk, een man die uit zichzelf dingen gaan schoonmaken en opruimen btw!

Die tegels hier, die gaan eruit. De vloerverwarming mag wel eens vervangen worden, dus dan gaat die vloer er toch uit. Kun je 't beter in één keer goed doen en die oude meuk eruit.
Mijnus ook niet. Tis dat ie van de week gestreken heeft. Rest ligt er nog, geen idee wanneer ie dat gaat doen. Ik iig niet :+ Zijn kleding >:)

Ben je echt van plan om alles eruit te bikken? Geeft me een troep!
Man wil het hier ook, liggen twee lagen tegels en van mij mag er zo laminaat o.i.d overheen. Maar hij wil alles eruit hebben. Heb al gezegd, dan ga ik wel in een hotel want dat trek ik echt niet :{
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_200643665
Ik ga niet bikken, hoor. Daar huren we wel iemand voor in. Die mag de zooi ook opruimen en afvoeren.
Dat soort werk is echt zó niets voor mij :X
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200643709
quote:
88s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:51 schreef Celestien het volgende:
Ik ga niet bikken, hoor. Daar huren we wel iemand voor in. Die mag de zooi ook opruimen en afvoeren.
Dat soort werk is echt zó niets voor mij :X
Zo kan het ook ja :D
Doet man niks in het huishaten, klussen geeft ie nooit uit handen. Net een kleuter: zelluf doen :'( Nou, dan vlucht ik ;(
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_200643789
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:54 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Zo kan het ook ja :D
Doet man niks in het huishaten, klussen geeft ie nooit uit handen. Net een kleuter: zelluf doen :'( Nou, dan vlucht ik ;(
Als de ervaring er is, dan zou ik zeggen: doe 't zelf maar.
Maar als een nieuwe keuken wilt is dat níet het moment om te roepen: 'Dat doe ik zelf wel!' als je nog nooit van je leven ook maar een keukenkastje van een nieuwe handgreep hebt voorzien.
Dan houd ik toch echt m'n poot stijf: die keuken wordt geplaatst door mensen met ervaring. Dan gaat 't:
a) Sneller
b) Professioneler
c) Ze ruimen hun zooi op
d) Je kunt ergens op terugvallen als ze 't toch verprutsen
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200644008
quote:
88s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 21:01 schreef Celestien het volgende:

[..]

Als de ervaring er is, dan zou ik zeggen: doe 't zelf maar.
Maar als een nieuwe keuken wilt is dat níet het moment om te roepen: 'Dat doe ik zelf wel!' als je nog nooit van je leven ook maar een keukenkastje van een nieuwe handgreep hebt voorzien.
Dan houd ik toch echt m'n poot stijf: die keuken wordt geplaatst door mensen met ervaring. Dan gaat 't:
a) Sneller
b) Professioneler
c) Ze ruimen hun zooi op
d) Je kunt ergens op terugvallen als ze 't toch verprutsen
Ohhh, breek me de bek niet open over nieuwe keukens :X . Hebben we 3 jaar geleden dus gehad: ikea keuken, wilde die al langer en de onze stond op instorten. Maar dat moest ie dus ook zelf doen :'( . Tis goed gekomen, maar wat een tijd en werk en troep!!! NOOIT meer.
Ik kon mijn poot voor de keuken stijf houden, maar dan hadden we nu zonder gezeten want hij moest en zou het zelf doen. Voor de vloer heeft ie het ook al gezegd: zelluf doen :'( . Gaat dus nog 30 jaar duren ;(
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_200760783
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 21:13 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Ohhh, breek me de bek niet open over nieuwe keukens :X . Hebben we 3 jaar geleden dus gehad: ikea keuken, wilde die al langer en de onze stond op instorten. Maar dat moest ie dus ook zelf doen :'( . Tis goed gekomen, maar wat een tijd en werk en troep!!! NOOIT meer.
Ik kon mijn poot voor de keuken stijf houden, maar dan hadden we nu zonder gezeten want hij moest en zou het zelf doen. Voor de vloer heeft ie het ook al gezegd: zelluf doen :'( . Gaat dus nog 30 jaar duren ;(
Hier heb ik ook eentje zitten die 't zichzelf wel ziet doen. Zoveel mogelijk. Want waarom betalen voor iets als je het zelf ook kan doen? Krijg een beetje 'Help, mijn man is klussen' kriebels van die uitspraak.
Dit soort grote projecten besteden we, als het aan mij ligt, gewoon uit. We kunnen 't doen, dus waarom niet.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:48:10 #20
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_200852614
Ik dweil met kokend heet water (dikke handschoenen aan) wat ik steeds ruimschoots gebruik. Na het water weer opgedweild te hebben gooi ik oude handdoeken neer en schaats de vloer droog
  Moderator zondag 22 augustus 2021 @ 12:02:08 #21
5428 crew  miss_sly
pi_201024744
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Heet water geeft bij opdrogen sneller strepen, dat is volgens mij de redenering.

Ik heb zelf zo’n Vileda, die je in de emmer met een voetpedaal droger kunt zwieren. Echt een aanrader.

Ben geen fan van allesreiniger, nadat ik vaker heb gelezen dat dat een laagje kan achterlaten dat juist vuil aantrekt. Ik doe een klein scheutje groene Dreft of een scheut Blue Wonder voor de vloer.
Blue Wonder, waar koop je die?
Ik had een fles, gekocht tijdens de verhuizing, maar ik weet niet meer waar. Ik heb toen bij zoveel supermarkten geweest.
Bij Deen, AH en Jumbo kon in het niet meer vinden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 22 augustus 2021 @ 12:04:03 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201024769
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 12:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Blue Wonder, waar koop je die?
Ik had een fles, gekocht tijdens de verhuizing, maar ik weet niet meer waar. Ik heb toen bij zoveel supermarkten geweest.
Bij Deen, AH en Jumbo kon in het niet meer vinden.
Ik weet het niet meer. Een keer een paar flessen gekocht, al een tijd geleden.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator zondag 22 augustus 2021 @ 12:07:54 #23
5428 crew  miss_sly
pi_201024810
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 12:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik weet het niet meer. Een keer een paar flessen gekocht, al een tijd geleden.
Jammer.
Ik vind het fijn spul, dus wilde er wel meer van.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 22 augustus 2021 @ 12:32:54 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201025125
Nu we het toch over dweilen hebben.

Ik noemde hierboven de Vileda die ik heb (easy wring & clean). Fijn ding. Minder fijn is dat hij inmiddels kapot is. De steel kan je in- en uitschuiven en dan vastdraaien op de gewenste lengte. Op een van die punten is het schroefdraad afgebroken. Gefixt met ductape, maar hij is dan dus niet meer zo lekker handzaam in te schuiven om op te bergen.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator zondag 22 augustus 2021 @ 12:43:28 #25
5428 crew  miss_sly
pi_201025290
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 12:32 schreef Lienekien het volgende:
Nu we het toch over dweilen hebben.

Ik noemde hierboven de Vileda die ik heb (easy wring & clean). Fijn ding. Minder fijn is dat hij inmiddels kapot is. De steel kan je in- en uitschuiven en dan vastdraaien op de gewenste lengte. Op een van die punten is het schroefdraad afgebroken. Gefixt met ductape, maar hij is dan dus niet meer zo lekker handzaam in te schuiven om op te bergen.
Ik heb deze en vind die ook erg fijn:
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 22 augustus 2021 @ 12:46:31 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201025342
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 12:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik heb deze en vind die ook erg fijn:
[ afbeelding ]
Ik dus deze.


Ik vind hem handig voor alle onmogelijke hoekjes, daar gaat zo’n rechthoek wat lastiger in.

En ik heb destijds natuurlijk direct navullingen gekocht, dus zonde om op een ander systeem over te stappen. :+
The love you take is equal to the love you make.
pi_201025781
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 12:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik dus deze.
[ afbeelding ]

Ik vind hem handig voor alle onmogelijke hoekjes, daar gaat zo’n rechthoek wat lastiger in.

En ik heb destijds natuurlijk direct navullingen gekocht, dus zonde om op een ander systeem over te stappen. :+
Deze heb ik ook, maar dan heeft hij gekleurde stukken tussen de witte slierten. Zijn wat stug, heb je meer grip op de moeilijke stukken.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_201025835
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 12:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik heb deze en vind die ook erg fijn:
[ afbeelding ]
Oehhh, dat lijkt me wel wat. Welke is dit?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  zondag 22 augustus 2021 @ 13:13:26 #29
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201025880
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 13:06 schreef Celestien het volgende:

[..]
Deze heb ik ook, maar dan heeft hij gekleurde stukken tussen de witte slierten. Zijn wat stug, heb je meer grip op de moeilijke stukken.
Ik heb ze volgens mij allebei.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator zondag 22 augustus 2021 @ 14:39:43 #30
5428 crew  miss_sly
pi_201027412
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 13:10 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Oehhh, dat lijkt me wel wat. Welke is dit?
https://www.google.nl/sea(...)imgrc=eufdLqp9qHykyM

Voordeel is dat hiervoor ook een mop is voor droog wissen, stof wissen dus, die ook uitwisbaar is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201027442
Ik doe alles met de stoomreiniger.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 22 augustus 2021 @ 14:42:28 #32
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_201027451
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 12:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik heb deze en vind die ook erg fijn:
[ afbeelding ]
Die heb ik ook, werkt prima. Ik gebruik altijd groene zeep op mee te dweilen want jeugdsentiment.
pi_201057456
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 13:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik heb ze volgens mij allebei.
Je had me geïnspireerd: heb een paar extra erbij gekocht. :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 15:47:12 #34
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_201096851
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 15:52 schreef raptorix het volgende:
Hoe dweil jij? Zelf vind ik het fijnst om gewoon een ouderwetse dweil te gebruiken met heet water en allesreiniger.
Ik zuig eerst mijn laminaat, vervolgens met de vochtige dweil door mijn hele appartement (is ongeveer 50 vierkante meter), de makkelijke plekken bedien ik de dweil met mijn voet, de lastige op de knieën met hand. Vervolgens zet ik de ramen/deuren tegen elkaar open zodat het kan drogen, plekjes waar ik niet tevreden over ben doe ik dan opnieuw. Vervolgens wring ik de dweil uit en ga er nogmaals overheen, droogt het sneller en minder effect van strepen. Als het dan helemaal klaar is zuig ik nog even snel de laatste stofjes weg voor het ultieme effect :)

Zelf vind ik dweilen erg rustgevend, ik doe er meestal ongeveer 3 kwartier over.
Na gebruik de dweil in een emmer met bodem water en een beetje chloor.
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
  roze vrijdag 27 augustus 2021 @ 15:50:37 #35
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_201096903
Warm/lauw water en schoonmaakazijn.
Your beauty never ever scared me.
pi_201164849
https://www.action.com/nl-nl/p/dummy-3003918/

Heeft iemand ervaring met zo’n ding? Kun je de vochtigheid van de “dweil” hier goed mee regelen?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_201445476
Hoe vaak dweilen jullie eigenlijk?

Ik ken mensen die meerdere keren per week met de dweil door het huis racen, maar dat heb ik echt nooit gedaan :@
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')