Die bijnamen voor elk Belgisch sportteam zijn er al jaren zelfs decennia hoor. Het is alleen zo dat men de laatste jaren meer teamsporten doet en er dus bij maakt ...quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja, wat een treurnis is dat zeg. En ik dacht dat het alleen tot het nationale voetbalelftal beperkt bleef, en dat was al tenenkrommend. Trekken ze het ook nog even door naar de OS.![]()
Je degradeert je eigen sporters daarmee tot een soort Amerikaanse High School teams.
Beste spelen ooit hoor ...quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:53 schreef Faraday01 het volgende:
Sporza: Grand Cru spelen voor België
Lijkt me wat overdreven
Nu heb ik zin in een Hoegaarden Grand Cru.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:53 schreef Faraday01 het volgende:
Sporza: Grand Cru spelen voor België
Lijkt me wat overdreven
Dat kan nog wel eens een tegenvallen bij de heren. Het is ook een vrij oude selectie.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
De Belgische hockyers zitten voorlopig nog wel even gebeiteld, daar komt voorlopig niemand bij in de buurt. Hoe zit het daar met de ontwikkeling van de dames trouwens?
Tjahquote:Op maandag 9 augustus 2021 00:00 schreef riazop het volgende:
Die Belgische verslaggever zei over het Belgische basketbalteam dat ze allemaal lesbisch zijn (net als ons hockeyteam)
Klopt helemaal niets van, meermaals genoemd.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:08 schreef Dutch_view het volgende:
Sporza, Van hier tot in Tokio, Abdi Nageeye in het geheel niet noemen![]()
![]()
Bij deze stel ik voor om het brons om te ruilen voor een papieren diploma
Als je op die manier over vrouwensporters denkt zou ik me kunnen voorstellen dat dat niet in het beleid past van de VRT.quote:Op maandag 9 augustus 2021 00:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tjah
Eddy Demarez werkt al 28 jaar voor de openbare omroep. Moet je die man dan echt ontslaan?...
Die vlogen er op een ongelofelijke manier uit bij de laatste kwalificatiewedstrijd jaquote:Op maandag 9 augustus 2021 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan nog wel eens een tegenvallen bij de heren. Het is ook een vrij oude selectie.
Die gaan wel echt moeten door selecteren.
Voor de vrouwen is er een zelfde plan als voor de heren. Alleen wil dat nog niet echt. Waren er deze OS ook niet bij.
Jammer dat een Belgische wint want anders was deze foto met Vidts en d'r vlaggetje op plek vier helemaal af geweest.quote:
Belgische hockeyvrouwen gaan gewoon medailleren in Parijs, hadden er eigenlijk deze OS al bij moeten zijn. In België was hockey van oudsher een jongenssport en daarom zijn de mannen ook relatief beter.quote:Op maandag 9 augustus 2021 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan nog wel eens een tegenvallen bij de heren. Het is ook een vrij oude selectie.
Die gaan wel echt moeten door selecteren.
Voor de vrouwen is er een zelfde plan als voor de heren. Alleen wil dat nog niet echt. Waren er deze OS ook niet bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |