quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja lekker, net de spannende hockeyfinale gezien....goud voor België!
Sowieso is België in heel veel dingen beter dan NLquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha ja ik woon zo dicht bij de grens dat ik soms ook voor België ben
Zekerquote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso is België in heel veel dingen beter dan NL![]()
Belgisch Bier en Belgisch Poepenquote:
Belgische mayonaisequote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Belgisch Bier en Belgisch Poepen![]()
![]()
Als je dat eenmaal hebt gegeten krijg je kotsneigingen bij de gedachte aan vies smerige hollandse patatquote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Echt hè....nou krijg ik honger...
Ik eet hier nooit friet, wel snacks of broodjes soms, maar inderdaad er gaat niks boven echte Vlaamse frietenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je dat eenmaal hebt gegeten krijg je kotsneigingen bij de gedachte aan vies smerige hollandse patat![]()
Snackjes en broohjesquote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik eet hier nooit friet, wel snacks of broodjes soms, maar inderdaad er gaat niks boven echte Vlaamse frieten
Ik wil anders wel even lekker met jou bekkenquote:
Ben een beetje bang voor muis.....quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil anders wel even lekker met jou bekken![]()
Ach joh, die voelt daar niets vanquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben een beetje bang voor muis.....
Nee maar ik wel als ze op me af komtquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach joh, die voelt daar niets van
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee maar ik wel als ze op me af komt
Ach joh, piepende muizen knagen nietquote:
Hmm.....nee ik ga deze reactie niet makenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach joh, piepende muizen knagen niet
Kijk ze prinsesje!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hmm.....nee ik ga deze reactie niet maken![]()
Ik ga lekker romantisch Notting Hill kijken, fijne avond meneer en mevrouw Konijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |