Ik heb hem nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Jammer, ik liep vandaag de vaste route waar ik de wandelkat tegenkwam maar helaas. Het is en blijft een kat
Oh nu heb je ook je Chinese kat
Ik heb vrijdag gereageerd op wat meubels op marktplaats en vandaag moet ik wat afspraken maken om eea op te halen . Ik heb zelf geen auto en rijbewijs , en morgen moet ik gaan regelen hoe ik een hele grote eettafel naar mijn huis ga krijgenquote:
quote:
Hallo schatjesquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag gereageerd op wat meubels op marktplaats en vandaag moet ik wat afspraken maken om eea op te halen . Ik heb zelf geen auto en rijbewijs , en morgen moet ik gaan regelen hoe ik een hele grote eettafel naar mijn huis ga krijgenHopelijk lukt dat
Oh wat leuk, spann0nd! Succesquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag gereageerd op wat meubels op marktplaats en vandaag moet ik wat afspraken maken om eea op te halen . Ik heb zelf geen auto en rijbewijs , en morgen moet ik gaan regelen hoe ik een hele grote eettafel naar mijn huis ga krijgenHopelijk lukt dat
Komt goed thnx!!quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh wat leuk, spann0nd! Succesben benieuwd hoe die er uit ziet
Ik ga nooit naar de Chinees, nou ja gisteren dan omdat mijn zoon wat ging halenquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Totdat ie elke keer naar je toekomt als je Chinees gaat halen
Ooh vandaar! Jajajajaquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de Chinees, nou ja gisteren dan omdat mijn zoon wat ging halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |