Niet geklikt, maar Stokj!!!quote:
Haha, ik kwam dat filmpje toevallig tegen en ging het kijken. En toen dacht ik: zouden meer mensen dit vreemd vinden? En ja hoor!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet geklikt, maar Stokj!!!
Prima hoor, lekker aan het genieten van m'n vakantiequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha, ik kwam dat filmpje toevallig tegen en ging het kijken. En toen dacht ik: zouden meer mensen dit vreemd vinden? En ja hoor!
Hoe is het daaro?
Heel goed! En doe je dat alleen of heb je gezelschap van de kinderen en/of vriendlief?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Prima hoor, lekker aan het genieten van m'n vakantie
Dochterlief heeft nog geen vakantie, zoonlief is op scoutingkamp al komt hij daar morgen weer van terug, maar moet dan weer een volle week werken voor hij met zijn vriendin en haar familie op vakantie gaat. Vriendje is al een tijdje exvriendjequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Heel goed! En doe je dat alleen of heb je gezelschap van de kinderen en/of vriendlief?
Donderdagquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dochterlief heeft nog geen vakantie, zoonlief is op scoutingkamp al komt hij daar morgen weer van terug, maar moet dan weer een volle week werken voor hij met zijn vriendin en haar familie op vakantie gaat. Vriendje is al een tijdje exvriendje
Wanneer ga je @:Dud0r?
Zo de kinderen zijn druk bezig. Jammer van ex-vriendje. Wellicht dat je nog een leuke zomer kan aangaan en iemand ontmoet!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dochterlief heeft nog geen vakantie, zoonlief is op scoutingkamp al komt hij daar morgen weer van terug, maar moet dan weer een volle week werken voor hij met zijn vriendin en haar familie op vakantie gaat. Vriendje is al een tijdje exvriendje
Wanneer ga je @:Dud0r?
Vermaak me ook prima in mijn eentje hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo de kinderen zijn druk bezig. Jammer van ex-vriendje. Wellicht dat je nog een leuke zomer kan aangaan en iemand ontmoet!
@:puzziepie miauw miauw ben jij er ook nog?
Het paleisleven gaat nog altijd door al beginnen er verzoeken te komen om de agenda weer met fysieke werkbezoeken te vullen. En daar heb ik eigenlijk geen zin in. Ik ben eraan gewend geraakt om op afstand te sturenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vermaak me ook prima in mijn eentje hoor![]()
Heb jij wel een soort van vakantie nu of gaat het paleisleven altijd door?
Als een eckte Fokkerquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Het paleisleven gaat nog altijd door al beginnen er verzoeken te komen om de agenda weer met fysieke werkbezoeken te vullen. En daar heb ik eigenlijk geen zin in. Ik ben eraan gewend geraakt om op afstand te sturen
Geen idee, mis puzziepie en Geerd je hier wel en Motorblokjequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:07 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Achjahahahaha
Dus wat zijn de laatste roddels of feiten?
Hey stokjquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo de kinderen zijn druk bezig. Jammer van ex-vriendje. Wellicht dat je nog een leuke zomer kan aangaan en iemand ontmoet!
@:puzziepie miauw miauw ben jij er ook nog?
Hoe is het lekkertjequote:
Wat de vakantie allemaal doet...quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geen idee, mis puzziepie en Geerd je hier wel en Motorblokje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |