abonnement Unibet Coolblue
pi_200565188
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 21:48 schreef _serial_ het volgende:
Onderstaande ter info:

Beste mensen, ik overweeg tijdelijk in COR te gaan stoppen, zeker zolang bepaalde figuren hier continue vrij spel blijven krijgen.

Sommige mensen (met frisse blik) zijn hier reeds eerder gestopt of (onterecht) geband en dat is gewoon echt zonde, want goede discussies zijn fijn en zeer welkom in deze tijd. Maar acts verpesten de sfeer.

Morgen neem ik een besluit hierover, DM's en PM's zijn welkom om mij op andere gedachten te brengen (een hart onder de riem waardeer ik zeer)

Een van de onderliggende redenen is ook dat ik enorm uitgekeken heb naar een fijne zomer, deze ook erg keihard nodig heb, mede door mijn vrij drukke baan, en door clusterfucks op clusterfucks door de overheid deze wederom weer in rook op zie gaan, terwijl het naar mijn idee absoluut niet nodig is, en ik dat daardoor ook even moet verwerken voor mijzelf, en dan helpen zero-covid meningen en discussies totaal niet bij.
Het is ons ook nog altijd niet gelukt Hugo te doen stoppen dus of het dan lukt om jou juist niet te laten stoppen. Je bijdrages worden zeer gewaardeerd maar je moet je vooral voor jezelf doen. Beetje afstand kan verhelderend werken maar liever zie ik je blijven.
  maandag 26 juli 2021 @ 22:16:17 #102
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_200565190
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 22:08 schreef zalkc het volgende:
Wat ik nog niet begrijp, vakantiegangers moeten een test laten zien bij binnenkomst. Anders een boet van 95,--

Maar je laten testen is in sommige landen duurder, waarom zouden mensen zich dan laten testen? Het zou voor mij eerder een uitdaging zijn om het er dan maar op te gokken. :@
Dat begrijpt niemand.

Waren we maar weer 2020. Een zomer zonder zorgen.

Het kabinet zit in een moeras en probeert eruit te komen, maar hoe harder het probeert hier uit te komen hoe verder ze zinken.

En tot overmaat van ramp hebben we ook nog Erno.

2021 is volkomen kut en we zijn er nog lang niet.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_200565195
Die Duitsers dragen zelfs op Nederlandse campings nog hun masker.
pi_200565198
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 22:12 schreef alpeko het volgende:

[..]

Alleen niet gevaccineerden toch? Afrit Loenhout en binnendoor naar huis werkt prima anders. Op vakantie zien we minder mensen dan tijdens een werkweek.
Ik ben pre-corona een keer via Frankrijk teruggereden vanuit Europapark in Duitsland, omdat er bij Karlsruhe een enorme file stond.

Toen werd ik door de Gendarmerie aangehouden, omdat ze het maar vreemd vonden dat een NL kenteken over die binnenweg reed, ze hebben zelfs met spiegels onder mijn auto gekeken. Uiteraard konden ze niets vinden, dus ik kon gewoon doorrijden.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  maandag 26 juli 2021 @ 22:17:00 #105
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_200565199
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 22:14 schreef ipa84 het volgende:
Joepie onze vinoloog zit weer is bij op1 om over de vakanties te zieken. (je weet wel die man die woont in Duitsland en zegt dat je niet op reis mag en daarom naar Nederland komt.)
Hij is druk, nog even geld binnenharken. Of hij heeft thuis ruzie ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Moderator maandag 26 juli 2021 @ 22:17:38 #106
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200565209
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 22:14 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Mooi is dat he. Je kunt 2 weken feestjes aflopen in Nederland zonder te hoeven testen, maar na 2 weken in een rustig Frans dorpje zou je dan een test moeten doen. Het is zo treurig allemaal.
DIT. De hypocrisy van het hele "covid beleid" is echt om te janken idd.
  Moderator maandag 26 juli 2021 @ 22:17:48 #107
236264 crew  capricia
pi_200565213
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 22:17 schreef zalkc het volgende:

[..]

Hij is druk, nog even geld binnenharken. Of hij heeft thuis ruzie ;)
Hoeveel mensen kijken dat eigenlijk nog?
Definitely not CIA
pi_200565221
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 22:17 schreef zalkc het volgende:

[..]

Hij is druk, nog even geld binnenharken. Of hij heeft thuis ruzie ;)
Misschien is zijn vrouw lid geworden van de blauwe knop.
pi_200565225
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 22:15 schreef zalkc het volgende:

[..]

en @:_serial_

Dat begreep ik al, maar als je je wel moet laten testen, dan ben is het toch haast een hint om het erop te gaan gokken als de boete lager is dan de kosten.

Als ik in hartje A'dam een parkeerboete van 20 euro zou krijgen en er is geen wegsleepregeling, dan koop je toch ook geen parkeerkaartje voor 35?
Eens. In Breda was er ook een parkeergarage waar als je parkeerkaartje kwijt was 15 euro moest aftikken, dat was al snel rendabel na een avondje stappen als je de volgende ochtend pas je auto uit de garage haalde :)
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  maandag 26 juli 2021 @ 22:19:04 #110
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200565236
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 22:16 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Dat begrijpt niemand.

Waren we maar weer 2020. Een zomer zonder zorgen.

Het kabinet zit in een moeras en probeert eruit te komen, maar hoe harder het probeert hier uit te komen hoe verder ze zinken.

En tot overmaat van ramp hebben we ook nog Erno.

2021 is volkomen kut en we zijn er nog lang niet.
Dat komt omdat er elke week weer een regeltje bijkomt en het intussen een onontwarbare kluwen is geworden van regels, richtlijnen, verboden, adviezen, cijfers, apps en kleurcodes.

De simpelste oplossing is vaak gewoon de beste, maar onze politici zijn de draad volstrekt kwijt.
  maandag 26 juli 2021 @ 22:19:14 #111
432997 Ven1972
Man met humor
pi_200565239
De Duitsers zijn zo bang om besmet te worden door ons in Nederland op de camping..... wie begrijpt dat nou? Als je buiten bent is de kans bijna 0% besmet te worden door iemand anders op het terras of op de camping....
Humor, serieus en vrolijk!
pi_200565241
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 22:08 schreef zalkc het volgende:
Wat ik nog niet begrijp, vakantiegangers moeten een test laten zien bij binnenkomst. Anders een boet van 95,--

Maar je laten testen is in sommige landen duurder, waarom zouden mensen zich dan laten testen? Het zou voor mij eerder een uitdaging zijn om het er dan maar op te gokken. :@
En wat als je positief test? In quarantaine in je tent op de camping? Of toch naar Nederland terug en wordt je gecontroleerd, dan moet je terug naar Frankrijk? Of toch door en 90 Euro aftikken?
pi_200565247
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 21:50 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Of men doet waar ik eerder op de dag naar hintte, en probeert in dit geval toch maar de regels aan te laten sluiten bij de realiteit. De mensen die besloten hebben om naar Frankrijk op vakantie te gaan, die gaan namelijk toch wel (of zijn er al).
Tsja, maar je kunt wel test en quarantaine restricties aanscherpen. Een boete van 95 EUR zet ook weinig zoden aan de dijk. Boete breken quarantaine in UK kan oplopen tot 10.000 pond, dat is al een stuk serieuzer.
  maandag 26 juli 2021 @ 22:21:24 #114
432997 Ven1972
Man met humor
pi_200565275
95 euro boete voor iemand die geen vaccinatie of testbewijs heeft bij de terugkeer van vakantie in een ander land, is een lachertje.... net als bij avondklok! Waarom kunnen ze geen hoge boetes handhaven????
Humor, serieus en vrolijk!
pi_200565298
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 22:19 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dat komt omdat er elke week weer een regeltje bijkomt en het intussen een onontwarbare kluwen is geworden van regels, richtlijnen, verboden, adviezen, cijfers, apps en kleurcodes.

De simpelste oplossing is vaak gewoon de beste, maar onze politici zijn de draad volstrekt kwijt.
Doet mij altijd denken aan dit artikel in het NRC
Filosofen waarschuwen al sinds de pandemie begon: komen we ooit af van de testsamenleving?

Moraal van het verhaal, men is geneigd steeds meer zaken en regeltjes toe te voegen, terwijl opheffen van regeltjes en maatregelen vaak effectiever is.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_200565311
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 21:57 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Ik heb zo’n gevoel dat er een flink stuk Brexit-politiek gevoerd wordt en dat de betavariant niet echt een bedreiging vormt. Misschien speelt het mee dat de UK de bevolking veel meer met AstraZeneca gevaccineerd heeft dan de EU-landen die voor zo’n 70% tot 100% van de bevolking (Zwitserland) met mRNA-vaccins gevaccineerd hebben.
Ik lees nu wat meer rond en verschillende studies laten toch wel zien dat bescherming ertegen, met name tegen ziekenhuisopname, toch wel behoorlijk is. En de meeste cases in Frankrijk zijn op de stille zuidzee eilanden Reunion en Mayotte (in Parijs iets van 3%). Ook blijkt het relatief vaker voor te komen in Spanje (bijna 7%), en dat is juist voor de Britten weer een belangrijk vakantieland (maar misschien is het vooral in regio's waar Engelsen juist weer niet komen). Maar politiek (of dat nu Brexit gerelateerd is of niet) speelt zeker wel mee idd.
pi_200565325
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 22:19 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

Tsja, maar je kunt wel test en quarantaine restricties aanscherpen. Een boete van 95 EUR zet ook weinig zoden aan de dijk. Boete breken quarantaine in UK kan oplopen tot 10.000 pond, dat is al een stuk serieuzer.
Tja hun probleem. Ik ben blij dat we niet zulke zware boetes hebben. Doet me vooral hier aan denken.
twitter
  maandag 26 juli 2021 @ 22:25:00 #118
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_200565334
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 22:23 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
stille zuidzee eilanden Reunion en Mayotte
Indische Oceaan :P
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 26 juli 2021 @ 22:27:15 #119
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_200565357
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 22:19 schreef HPoi het volgende:

[..]

En wat als je positief test? In quarantaine in je tent op de camping? Of toch naar Nederland terug en wordt je gecontroleerd, dan moet je terug naar Frankrijk? Of toch door en 90 Euro aftikken?
Och ja, dat kan natuurlijk ook nog, een positieve test.

Maakt het wel moeilijk. effe 4x 125 euro aftikken voor een gezinnetje om te testen, in de lokale rimboe op zoek naar een testlokatie en daar een middag aan verkloten op je laatste dag, terwijl alles moet worden ingepakt zodat je om 5 uur 's ochtends op weg kan. En als bonus het risico op een positief resultaat waardoor je even mag gaan uitzoeken hoe je dat weer gaat regelen om in quarantaine te gaan.

Of een, zeer klein, risico lopen op 4x95 euro boete en lekker weer thuis.

Het motiveert niet echt, zeg maar...
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_200565439
Als ik op autovakantie was dan zou ik er wel ¤ 95,- voor over hebben om thuis uit te zieken. Dus die testuitslag ging de prullenbak in. Nog los van het feit dat die ¤ 95,- totaal niet in verhouding staan tot de kosten van een langer verblijf in het buitenland.
  maandag 26 juli 2021 @ 22:34:53 #121
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200565472
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 22:27 schreef zalkc het volgende:

[..]

Och ja, dat kan natuurlijk ook nog, een positieve test.

Maakt het wel moeilijk. effe 4x 125 euro aftikken voor een gezinnetje om te testen, in de lokale rimboe op zoek naar een testlokatie en daar een middag aan verkloten op je laatste dag, terwijl alles moet worden ingepakt zodat je om 5 uur 's ochtends op weg kan. En als bonus het risico op een positief resultaat waardoor je even mag gaan uitzoeken hoe je dat weer gaat regelen om in quarantaine te gaan.

Of een, zeer klein, risico lopen op 4x95 euro boete en lekker weer thuis.

Het motiveert niet echt, zeg maar...
Ik heb eerlijk gezegd geen enkel idee wat de toegevoegde waarde is van een coronatest na 2 weken Frankrijk.

Ik kan negatief testen en het een dag na mijn vakantie alsnog oplopen op een verjaardag hier en daarna lekker ongemerkt verspreiden.
pi_200565507
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 22:19 schreef Ven1972 het volgende:
De Duitsers zijn zo bang om besmet te worden door ons in Nederland op de camping..... wie begrijpt dat nou? Als je buiten bent is de kans bijna 0% besmet te worden door iemand anders op het terras of op de camping....
Die Duitsers zijn de maatregelen net zo beu als wij en komen hier maar al te graag om even verlost te zijn van de mondmaskers in hun winkels.
  maandag 26 juli 2021 @ 22:46:17 #123
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_200565637
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 22:19 schreef Ven1972 het volgende:
De Duitsers zijn zo bang om besmet te worden door ons in Nederland op de camping..... wie begrijpt dat nou? Als je buiten bent is de kans bijna 0% besmet te worden door iemand anders op het terras of op de camping....
Ik ben nu op een camping waar corona niet bestaat.

Medewerkers in winkeltjes hebben mondkap op de kin en werkelijk niemand houdt zich aan afstandsregels. Net hutje mutje met 500 andere ouders bij de mini disco gestaan :')
Zuiger van het FOK!-OMT
  maandag 26 juli 2021 @ 22:47:14 #124
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_200565648
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 22:34 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik heb eerlijk gezegd geen enkel idee wat de toegevoegde waarde is van een coronatest na 2 weken Frankrijk.

Ik kan negatief testen en het een dag na mijn vakantie alsnog oplopen op een verjaardag hier en daarna lekker ongemerkt verspreiden.
Ik heb het nooit zo met Fransen, dus het zou wel een soort 'lekker puh' gevoel geven. Maar dat lijkt me geen legitieme reden ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  maandag 26 juli 2021 @ 22:50:59 #125
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200565705
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 21:48 schreef _serial_ het volgende:
Onderstaande ter info:

Beste mensen, ik overweeg tijdelijk in COR te gaan stoppen, zeker zolang bepaalde figuren hier continue vrij spel blijven krijgen.

Sommige mensen (met frisse blik) zijn hier reeds eerder gestopt of (onterecht) geband en dat is gewoon echt zonde, want goede discussies zijn fijn en zeer welkom in deze tijd. Maar acts verpesten de sfeer.

Morgen neem ik een besluit hierover, DM's en PM's zijn welkom om mij op andere gedachten te brengen (een hart onder de riem waardeer ik zeer)

Een van de onderliggende redenen is ook dat ik enorm uitgekeken heb naar een fijne zomer, deze ook erg keihard nodig heb, mede door mijn vrij drukke baan, en door clusterfucks op clusterfucks door de overheid deze wederom weer in rook op zie gaan, terwijl het naar mijn idee absoluut niet nodig is, en ik dat daardoor ook even moet verwerken voor mijzelf, en dan helpen zero-covid meningen en discussies totaal niet bij.
Ik hoop dat je “gewoon” blijft, ik waardeer je posts enorm, maar als je je beter voelt door (tijdelijk) afstand te nemen van COR dan moet je dat vooral doen. Er is (gelukkig) meer in het leven dan die klote pandemie. En het kan goed zijn je meer op díe zaken te richten. Tijd nemen de terechte teleurstelling die je voelt te verwerken. En even de zinnen verzetten en je focussen op dingen die je leuk vindt en die wél kunnen.
Een virtuele hug ;) voor jou in ieder geval!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_200565821
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 22:08 schreef zalkc het volgende:
Wat ik nog niet begrijp, vakantiegangers moeten een test laten zien bij binnenkomst. Anders een boet van 95,--

Maar je laten testen is in sommige landen duurder, waarom zouden mensen zich dan laten testen? Het zou voor mij eerder een uitdaging zijn om het er dan maar op te gokken. :@
Ik zie het nut er ook niet van in anders dan dat het het zoveelste trucje is om verplaatsingen tegen te gaan.

Want wie heeft er nu zin in een corona test op vakantie? De kosten zijn voor jezelf en waarschijnlijk hoger dan de boete, de uitslag is een onzekerheid (wat als je positief test en/of een verkeerde uitslag krijgt) met een 2 weken langer durend verblijf in het buitenland.
Wat als je met je gezin gaat en 1 iemand test positief etc.

Gezien de pakkans nihil is met de auto zou ik het lekker aan me voorbij laten gaan.
pi_200565843
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 22:16 schreef HPoi het volgende:
Die Duitsers dragen zelfs op Nederlandse campings nog hun masker.
Daar heb ik dan totaal geen moeite mee? Als zij zich er beter door voelen laat ze lekker.
  maandag 26 juli 2021 @ 23:04:54 #128
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_200565846
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 22:21 schreef Ven1972 het volgende:
95 euro boete voor iemand die geen vaccinatie of testbewijs heeft bij de terugkeer van vakantie in een ander land, is een lachertje.... net als bij avondklok! Waarom kunnen ze geen hoge boetes handhaven????
Onthouden dat dit voor de eerste keer is en de bestuurlijke boete bewust is gesteld op ¤95 om een ovetreder van WpG niet gelijk op te zadelen met een zware strafaantekening.
Een recidivist, hoeft ws niet op die (lichte) clementie van het OM te rekenen.

Dus niet denken, dat dit per keer, oneindig, kan plaatsvinden zoals administratieve afhandeling voor een kleine verkeersovertreding. Soms kan ¤95pp goedkoper zijn dan een test die kan oplopen tot ¤275 (PCR met heel veel haast).

quote:
bron TwT: Voor degene die verplicht is het testbewijs te tonen en daarbij niet op de juiste manier de middelen gebruikt zoals het voorgestelde artikel 58rd, eerste lid en achtste lid, onderdeel d, voorschrijft, bedraagt de geldboete ten hoogste ¤ 95. .... .... Als gevolg van de voorgestelde wijziging van artikel 68bis, vierde lid, wordt van het opleggen van die geldboete geen aantekening gemaakt in de justitiële gegevens.
Bij recidive kan dat anders worden en kan iemand onder het strafrecht gaan vallen met de nodige, zware, sancties die de Wet Publieke Gezondheid kent voor het in gevaar brengen van de volksgezondheid. En ja, zo serieus is het wanneer men zich niet test waar dat wel verplicht is.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_200565850
Volgens Gario wilde BiJ1 een vaccinatieplicht in het partijprogramma opnemen.

Bij BiJ1 zijn ze nog gekker dan dan bij Volt.
- verwijderd door admin -
  Moderator maandag 26 juli 2021 @ 23:15:43 #130
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_200565986
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 23:05 schreef groenen het volgende:
Volgens Gario wilde BiJ1 een vaccinatieplicht in het partijprogramma opnemen.

Bij BiJ1 zijn ze nog gekker dan dan bij Volt.
In die chip zal ook wel een geprogrammeerde haat tegen Sinterklaas zitten dan
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  maandag 26 juli 2021 @ 23:19:15 #131
168739 Red_85
'echt wel'
pi_200566034
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 21:48 schreef _serial_ het volgende:
Onderstaande ter info:

Beste mensen, ik overweeg tijdelijk in COR te gaan stoppen, zeker zolang bepaalde figuren hier continue vrij spel blijven krijgen.

Sommige mensen (met frisse blik) zijn hier reeds eerder gestopt of (onterecht) geband en dat is gewoon echt zonde, want goede discussies zijn fijn en zeer welkom in deze tijd. Maar acts verpesten de sfeer.

Morgen neem ik een besluit hierover, DM's en PM's zijn welkom om mij op andere gedachten te brengen (een hart onder de riem waardeer ik zeer)

Een van de onderliggende redenen is ook dat ik enorm uitgekeken heb naar een fijne zomer, deze ook erg keihard nodig heb, mede door mijn vrij drukke baan, en door clusterfucks op clusterfucks door de overheid deze wederom weer in rook op zie gaan, terwijl het naar mijn idee absoluut niet nodig is, en ik dat daardoor ook even moet verwerken voor mijzelf, en dan helpen zero-covid meningen en discussies totaal niet bij.
Je wordt gewaardeerd hoor!

En idd, sommige lieden krijgen vrij spel hier maar laat je niet van de wijs brengen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_200566044
Moest wel even lachen om de "corona vlucht" van de olympische spelen.

Maanden voorbereiding, corona bubbels en alles om vervolgens een lijn vlucht met Jan en alleman te boeken.

https://www.ad.nl/olympis(...)61-opsteeg~a3efda19/

Het enige nieuws van de van de spelen is alle corona heissa overigens, geen idee of er gesport wordt want dat haalt het nieuws niet.
pi_200566088
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 23:20 schreef Kickinalfa het volgende:
Moest wel even lachen om de "corona vlucht" van de olympische spelen.

Maanden voorbereiding, corona bubbels en alles om vervolgens een lijn vlucht met Jan en alleman te boeken.

https://www.ad.nl/olympis(...)61-opsteeg~a3efda19/

Het enige nieuws van de van de spelen is alle corona heissa overigens, geen idee of er gesport wordt want dat haalt het nieuws niet.
Ja ik snap ook niet zo heel erg goed dat ze de sporters niet in een losse vlucht gestopt hebben. Maar misschien ligt het aan mij (nog los of de vlucht de oorzaak is, en niet een een of andere fissa in tokio, die onder de tafel geschoven is)
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_200566109
Goed dat universiteiten volledig open willen https://nos.nl/nieuwsuur/(...)s-met-toegangstesten

Alleen moet je dan niet met ‘desnoods met toegangstesten’ aankomen.

Het is echt krankzinnig hoe ver de testsamenleving nu doorgeduwd wordt, je mag toch hopen dat de nuchterheid een keer terugkeert komende weken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ronald op 26-07-2021 23:37:02 ]
٩๏̯͡๏)۶
pi_200566137
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 23:27 schreef Ronald het volgende:
Goed dat universiteiten volledige open willen https://nos.nl/nieuwsuur/(...)s-met-toegangstesten

Alleen moet je dan niet met ‘desnoods met toegangstesten’ aankomen.

Het is echt krankzinnig hoe ver de testsamenleving nu doorgeduwd wordt, je mag toch hopen dat de nuchterheid een keer terugkeert komende weken.
Ja ongelofelijk dat men dat als serieuze optie ziet voor opening van hoger onderwijs.
Nee, gewoon niet.

Nuchterheid ligt op het kerkhof na 26 juni helaas.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_200566261
twitter

Goed twitter draadje over hoe dit virus endemisch zal worden en hoe dat bij de andere 4 corona virussen werkt.
  maandag 26 juli 2021 @ 23:43:19 #137
451005 Grems
Clown World
pi_200566275
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 23:27 schreef Ronald het volgende:
Goed dat universiteiten volledig open willen https://nos.nl/nieuwsuur/(...)s-met-toegangstesten

Alleen moet je dan niet met ‘desnoods met toegangstesten’ aankomen.

Het is echt krankzinnig hoe ver de testsamenleving nu doorgeduwd wordt, je mag toch hopen dat de nuchterheid een keer terugkeert komende weken.
Veel dieper in de gevestigde orde zitten dan onze Pieter kan bijna niet, die draait gewoon het script af om het plebs alvast te masseren voor het voortduren van het nieuwe normaal.
pi_200566298
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 23:41 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Goed twitter draadje over hoe dit virus endemisch zal worden en hoe dat bij de andere 4 corona virussen werkt.
Deze is wel belangrijk :

twitter
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  maandag 26 juli 2021 @ 23:45:56 #139
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_200566305
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 23:20 schreef Kickinalfa het volgende:
Moest wel even lachen om de "corona vlucht" van de olympische spelen.

Maanden voorbereiding, corona bubbels en alles om vervolgens een lijn vlucht met Jan en alleman te boeken.

https://www.ad.nl/olympis(...)61-opsteeg~a3efda19/

Het enige nieuws van de van de spelen is alle corona heissa overigens, geen idee of er gesport wordt want dat haalt het nieuws niet.
Ja, Matje en de wielervrouwen hebben niet het nieuws gehaald :')
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_200566320
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 23:31 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ja ongelofelijk dat men dat als serieuze optie ziet voor opening van hoger onderwijs.
Nee, gewoon niet.

Nuchterheid ligt op het kerkhof na 26 juni helaas.
Ook krankzinnig dat men nog dat ‘anderhalve meter’ in de mond neemt bij dit soort kwesties. Alsof überhaupt nog iemand daar serieus mee bezig is.
٩๏̯͡๏)۶
pi_200566332
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 23:45 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Deze is wel belangrijk :

[ twitter ]
Klopt daarom snap ik ook niet waarom mensen bijvoorbeeld kinderen onder de 12 willen vaccineren. Dat doen we ook niet voor de andere coronavirussen. Zoals het er staat je wordt er als kind mee besmet en daarna blijf je gewoon af en toe verkoudheidsklachten hebben omdat het virus wel is gemuteerd maar nog steeds wordt herkent door je immuunsysteem.
pi_200566335
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 22:36 schreef Nia het volgende:

[..]

Die Duitsers zijn de maatregelen net zo beu als wij en komen hier maar al te graag om even verlost te zijn van de mondmaskers in hun winkels.
Ik zie in het weekend nog wel vrij veel Duitsers met die grote ffp2 duckface maskers rondlopen en ze annuleren ook vrij massaal vakanties.

Wat dat betreft worden die Duitsers ook wel gek gemaakt met de donkerrood des doods horror berichten.
٩๏̯͡๏)۶
pi_200566421
Lowlands is al aan het afbouwen: 'Opgelucht, het waren zenuwslopende weken'

Sommige zullen het met de laatste passage wellicht niet helemaal eens zijn, maar ik begrijp zijn onderbuik wel, het een klein deel van het probleem waar de overheid en OMT zijn besluiten op gebaseerd heeft "beschermene van de ongevaccineerden"

Verder heeft hij natuurlijk gelijk dat 70K mensen elke dag testen gewoon een onmogelijk en onwerkbaar scenario oplevert, nog los van of het wenselijk überhaupt om gevaccineerden te gaan testen en hoe veel veiliger het er door werd.

Deze woorden komen ook wel aardig overeen met de realiteit dan :
quote:
"Nu zou het gaan om dagelijks 70.000 mensen, ook met personeel. Het wordt dan een soort Noord-Koreaans strafkamp. Dan is het wel heel ver af van wat we willen zijn als Lowlands."
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 00:13:24 #144
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200566552
Ik ging er eigenlijk vanuit dat je 95 euro boete krijgt PLUS de kosten van een test, maar dat is dus niet zo?
Hoe kan dat nou? dan kan iemand met corona dus gewoon de grens over en genoegen nemen met een boete.

Ik vind het echt irritant worden allemaal en onoverzichtelijk :') terwijl ze juist beweren dat het makkelijker is.
Ik kom er nu niet eens uit hoe ik de afspraak voor een test zou kunnen maken, waar de punten zijn en wat het zou kosten.
pi_200566622
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:13 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ging er eigenlijk vanuit dat je 95 euro boete krijgt PLUS de kosten van een test, maar dat is dus niet zo?
Hoe kan dat nou? dan kan iemand met corona dus gewoon de grens over en genoegen nemen met een boete.

Ik vind het echt irritant worden allemaal en onoverzichtelijk :') terwijl ze juist beweren dat het makkelijker is.
Ik kom er nu niet eens uit hoe ik de afspraak voor een test zou kunnen maken, waar de punten zijn en wat het zou kosten.
Als ik te hard rijd om op tijd voor mijn vlucht op Schiphol te zijn dan krijg ik toch ook een snelheidsboete en niet een snelheidsboete + kosten vlucht.
pi_200566624
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 23:20 schreef Kickinalfa het volgende:
Moest wel even lachen om de "corona vlucht" van de olympische spelen.

Maanden voorbereiding, corona bubbels en alles om vervolgens een lijn vlucht met Jan en alleman te boeken.

https://www.ad.nl/olympis(...)61-opsteeg~a3efda19/

Het enige nieuws van de van de spelen is alle corona heissa overigens, geen idee of er gesport wordt want dat haalt het nieuws niet.
Dat was echt de 'grap' van de dag. Heb je je jarenlang de touwtering getraind om erbij te kunnen zijn. Je hele leven er voor on hold gezet. Word je mogelijk op deze manier 'besmet' en is het gewoon finito .. einde oefening.
pi_200566694
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:21 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Dat was echt de 'grap' van de dag. Heb je je jarenlang de touwtering getraind om erbij te kunnen zijn. Je hele leven er voor on hold gezet. Word je mogelijk op deze manier 'besmet' en is het gewoon finito .. einde oefening.
Wel mooi, ik hoop dat er nog velen hard geraakt worden.
Des te minder draagvlak er komt.

Hopelijk komt er ook een omt´er die voor ouderen het gebruik van mondmaskers wil verplichten omdat die eenmaal eerder op de IC komen. Alles boven de 40 ofzo.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 00:37:09 #148
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200566724
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:21 schreef maan_man het volgende:

[..]

Als ik te hard rijd om op tijd voor mijn vlucht op Schiphol te zijn dan krijg ik toch ook een snelheidsboete en niet een snelheidsboete + kosten vlucht.
Ja, maar dat is niet vergelijkbaar toch?
En buiten dat als je super te hard rijdt dan kan je dokken + je rijbewijs inleveren.

Dit is toch net zoiets?
Niet testen? oke boete + niet de grens over.

Het is toch raar dat je alleen een boete krijgt en verder gewoon besmet de grens over kan?
Maar wel fijn om te weten, ik neem dan ook het risico.
pi_200566728
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 00:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Hopelijk komt er ook een omt´er die voor ouderen het gebruik van mondmaskers wil verplichten omdat die eenmaal eerder op de IC komen. Alles boven de 40 ofzo.
Nou liever niet zeg.
Heb liever dat het huidige OMT in zijn huidige vorm ontbonden wordt en omzet wordt naar een team met mensen die wat meer verbinding hebben met de daadwerkelijke praktijk i.p.v een steriele werkkamer op 18hoog zonder ramen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_200566750
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 23:59 schreef _serial_ het volgende:
Lowlands is al aan het afbouwen: 'Opgelucht, het waren zenuwslopende weken'

Sommige zullen het met de laatste passage wellicht niet helemaal eens zijn, maar ik begrijp zijn onderbuik wel, het een klein deel van het probleem waar de overheid en OMT zijn besluiten op gebaseerd heeft "beschermene van de ongevaccineerden"

Verder heeft hij natuurlijk gelijk dat 70K mensen elke dag testen gewoon een onmogelijk en onwerkbaar scenario oplevert, nog los van of het wenselijk überhaupt om gevaccineerden te gaan testen en hoe veel veiliger het er door werd.

Deze woorden komen ook wel aardig overeen met de realiteit dan :
[..]

Ik ben uitgenodigd bij festival en ik moet aan de deur een gezondheidcheck doen? Serieus?????????????????

Daar ga je dan na anderhalf jaar je aan de maatregelen houden en 2 vaccinaties je lichaam ingeprikt.

#ikbegrijpwappiessteedsmeer

Jammer dat die meuk zulke idioten als voormannen heeft.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')